speezers
Moderators:JJ, Beheerders
yo gasten
ff weer een zane vraag... die fijne plastic ringen van sram cassettes, raden jullie die af of aan om te spaceren voor SS?
en wat kan ik t makkelijkste op mn derailleur pad schroeven om mijn ketting op spanning te houden, dat ding van b2b?
link me,
thnx, zane
ff weer een zane vraag... die fijne plastic ringen van sram cassettes, raden jullie die af of aan om te spaceren voor SS?
en wat kan ik t makkelijkste op mn derailleur pad schroeven om mijn ketting op spanning te houden, dat ding van b2b?
link me,
thnx, zane
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:speezers
Volgens mij voldoet elke ring die om je body past.. (Dat klinkt kinky ;D )
Spannen kan met oude derailleur of dat ding van B2B (als je daarmee een Surly Singleator bedoeld tenminste..)
Spannen kan met oude derailleur of dat ding van B2B (als je daarmee een Surly Singleator bedoeld tenminste..)
Hier staan er een paar bij elkaar. www.singlespeed.nl
De oplossing met een oude derailleur kende je waarschijnlijk al. Ik geef toe, niet erg elegant, wel makkelijk.
Dit is volgens mij de mooiste manier om een frame met verticale patten singlespeed te maken www.hajos-sport.de of http://www.bikeparts-online.de
Kijk ook ff hier.
De oplossing met een oude derailleur kende je waarschijnlijk al. Ik geef toe, niet erg elegant, wel makkelijk.
Dit is volgens mij de mooiste manier om een frame met verticale patten singlespeed te maken www.hajos-sport.de of http://www.bikeparts-online.de
Kijk ook ff hier.
Zane! schreef:
die fijne plastic ringen van sram cassettes, raden jullie die af of aan om te spaceren voor SS?
Hej, die heb ik toch ook weet je nog

Wel een SS tandwiel kopen trouwens (DX ding van Shimano).
geld speelde toch geen rol bij je nieuwe bike?
emiel had het over hele mooie white industrie naven die hij binnenkort binnen zou krijgen.
of een net ss-kitje ala gusset?
met plastic ringen spacen is maar lelijk :P
emiel had het over hele mooie white industrie naven die hij binnenkort binnen zou krijgen.
of een net ss-kitje ala gusset?
met plastic ringen spacen is maar lelijk :P
hai
ik weet niet wie jij bent en blijkbaar ken jij mij ook nauwelijks...
het gaat hier om een cannondale F frame, die ik gebruik voor mijn uni en werk ritjes!
olé
zane
ik weet niet wie jij bent en blijkbaar ken jij mij ook nauwelijks...
het gaat hier om een cannondale F frame, die ik gebruik voor mijn uni en werk ritjes!
olé
zane
haha je kent mij ook niet :P
maarrr. misschien na arnhem wel.
je weet het niet. of ja. ehm olé
sorry hoor
dat het voor een andere bike is
maarrr. misschien na arnhem wel.
je weet het niet. of ja. ehm olé
sorry hoor