wie wint het NK single speed en andere uitslagen Arnhem?
Moderators:JJ, Beheerders
Er van uitgaande dat Bram mee doet wint hij het NK SS, in ieder geval onder de 29" ers.
Bij de dames neemt Clara revance op Oosterbeek en eindigt zeker bij de eerste 5.
Bas verbeterd zijn uitslag van Oosterbeek en eindigt bij de eerste 3.
(mods verplaatsen naar dp cafe aub)
Bij de dames neemt Clara revance op Oosterbeek en eindigt zeker bij de eerste 5.
Bas verbeterd zijn uitslag van Oosterbeek en eindigt bij de eerste 3.
(mods verplaatsen naar dp cafe aub)
Het is geen NK, dat is al 2x gedaan daar. En een EK.
Beetje makkelijk, dekopgroep van NK Dorst 2005 neomen
Ik zie mezelf niet van Hubert of JJ winnen. Ben een tijd niet zien rijden, maar die is SS altijd gevaarlijk. Hij heeft me vaker verslagen.
Helaas dit jaar Arnhem een week later, een week dieper into mijn astma periode. Op hoop van zegen...
Heeft iemand nog vervoer voor me?
Zo ja, ga ik eens bedenken welke fiets ik ga opbouwen als SS...
Beetje makkelijk, dekopgroep van NK Dorst 2005 neomen

Ik zie mezelf niet van Hubert of JJ winnen. Ben een tijd niet zien rijden, maar die is SS altijd gevaarlijk. Hij heeft me vaker verslagen.
Helaas dit jaar Arnhem een week later, een week dieper into mijn astma periode. Op hoop van zegen...
Heeft iemand nog vervoer voor me?
Zo ja, ga ik eens bedenken welke fiets ik ga opbouwen als SS...
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb net van Klok te horen gekregen dat mijn verzet te klein is, dus don't count on me 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Mag ik er even op wijzen dat Bram 4e was, OOK met 29", en een nóg krommer stuur? Podium met 29" en H-Bars, hmmmmm
Jelle moet gemiddeld een beentempo van 115 gedraaid hebben met dat pielverzetje. Impressive, but I told you so!
Van hieruit beterschap naar ons aller Wicked Eric Wictor, die zijn hand gebroken lijkt te hebben bij het inrijden voor de tandemrace. Het moet zijn dag gewoon niet geweest zijn : op kop van de wedstrijd lekrijden en daarna je hand breken...
Jelle moet gemiddeld een beentempo van 115 gedraaid hebben met dat pielverzetje. Impressive, but I told you so!
Van hieruit beterschap naar ons aller Wicked Eric Wictor, die zijn hand gebroken lijkt te hebben bij het inrijden voor de tandemrace. Het moet zijn dag gewoon niet geweest zijn : op kop van de wedstrijd lekrijden en daarna je hand breken...
Dat meen je niet? Dat is goed brak!Cloxxki schreef: Van hieruit beterschap naar ons aller Wicked Eric Wictor, die zijn hand gebroken lijkt te hebben bij het inrijden voor de tandemrace. Het moet zijn dag gewoon niet geweest zijn : op kop van de wedstrijd lekrijden en daarna je hand breken...
Beterschap en sterkte Eric...
---www.cjmedia.nl---
-
Hallo daar, ik ben weer thuis en lekker schoon....
Erik Wictor heeft inderdaad iets gebroken: zijn middenhandsbeentje en middelvinger... Hij hoopt toch over een maand de Salzkammerhut marathon te kunnen rijden...
Ik ging lekker vandaag. Vorig jaar met de 26" met 36/16 14-de geworden, dit jaar met de 29" met 36/18 een 4-de plek! Okee, kwam deels doordat Wictor lek reed, maar ook dat hoort erbij, vorig jaar liep mijn ketting er 10 x af tenslotte...
Wedstrijd was weer top! Leuk parcours, leuke mensen, leuke sfeer, leuk weer, alles was gewoon leuk! Uiteindelijk niet heel veel volk aan de start. Zo misten we Exar en Klara, die vandaag geared rondreden en ook Het Tuig stond aan de kant. Steelboy heb ik ook gemist evenals Jacomine, géén enkele Duitser en Rinus natuurlijk.
Die laatste was de EIKEL van de dag want de simpele ziel had zich verslapen en belde om 09:30 op dat ie net wakker was... Gelukkig kon ie net de finish nog meemaken. Maarrr, hij heeft wel later op de dag nog de 75 minuten gereden en werd uiteindelijk 83-ste van de 95....
De rest van de dag lekker gevuld met drinken, drinken en nog eens drinken want het was ongelooflijk warm. Nog wat oude bekenden uit de MTB- en Triathlonwereld gezien en lekker bijgekletst.
Top dag!
Oja, heeft er iemand nog een officieële uitslagenlijst?
TBB
Erik Wictor heeft inderdaad iets gebroken: zijn middenhandsbeentje en middelvinger... Hij hoopt toch over een maand de Salzkammerhut marathon te kunnen rijden...
Ik ging lekker vandaag. Vorig jaar met de 26" met 36/16 14-de geworden, dit jaar met de 29" met 36/18 een 4-de plek! Okee, kwam deels doordat Wictor lek reed, maar ook dat hoort erbij, vorig jaar liep mijn ketting er 10 x af tenslotte...
Wedstrijd was weer top! Leuk parcours, leuke mensen, leuke sfeer, leuk weer, alles was gewoon leuk! Uiteindelijk niet heel veel volk aan de start. Zo misten we Exar en Klara, die vandaag geared rondreden en ook Het Tuig stond aan de kant. Steelboy heb ik ook gemist evenals Jacomine, géén enkele Duitser en Rinus natuurlijk.
Die laatste was de EIKEL van de dag want de simpele ziel had zich verslapen en belde om 09:30 op dat ie net wakker was... Gelukkig kon ie net de finish nog meemaken. Maarrr, hij heeft wel later op de dag nog de 75 minuten gereden en werd uiteindelijk 83-ste van de 95....
De rest van de dag lekker gevuld met drinken, drinken en nog eens drinken want het was ongelooflijk warm. Nog wat oude bekenden uit de MTB- en Triathlonwereld gezien en lekker bijgekletst.
Top dag!
Oja, heeft er iemand nog een officieële uitslagenlijst?
TBB
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ook al zo'n monster versnelling. Ik had er 36-21 op en dara was ik echt blij mee, ik moet er niet aan denken dat ik mijn standaard NL verzet van 36-19 er op had zitten, dan was het echt zwaar geweest.Tall Boy Bram schreef:dit jaar met de 29" met 36/18
Klok reed ook al 36-18, man waar halen jullie het vandaag!
Nadeel was wel dat ik op die klote asfalt baan liep te spinnen als een achterlijke, als ze dat eruit zouden halen zou het een perfect rondje zijn!
Maar ik klaag niet, het was een heerlijk dagje!
Uiteindelijk maar 16 man aan de start, volgend jaar proberen we er weer een internationaal ding van te maken, ik miste de bier douche tijdens de start wel een beetje!
Super dus weer, de 25e hebben we weer wat om na te praten!
JJ
-
Met het inrijden dacht ik nog dat ik een te zwaar verzet had gestoken en wenste een 19 of een 20-er maar gaandeweg de wedstrijd had ik toch het gevoel de juiste keus te hebben gemaakt. Op het asfalt ging ik al teveel tekeer als een koffiemolen, daar had ik makkelijker met een 15 of 14 kunnen rijden maar dat had verder nergens gekund....JJ schreef:36-21
TBB
-
- didadunlop
Was behoorlijk warm, maar zeker de moeite waard!
Iemand toevallig nog meer adressen van de fotograven langs de route?
www.staikopdefoto.nl
www.mtb-foto.nl
Iemand toevallig nog meer adressen van de fotograven langs de route?
www.staikopdefoto.nl
www.mtb-foto.nl
MavErik zal wel wat foto's gemaakt hebben. Nog gefeliciteerd Hubert / Klok / Jelle.
Van mijn kant: De 36-16 kreeg ik redelijk rond, maarja....snakebite in de 2e ronde. Beetje suf...maar dat hoort er ook bij.
Nog suffer is dat ik met het inrijden op de tandem op m'n hand viel, daar iets in brak, en nu dus 4 weken stil zit.
Beetje iritant (vooral zo veel met links typen), maar het kan erger.
Iedereen, esp. Bram, nog bedankt voor de hulp nadien.
Anders had ik nooi m'n prijzengeld opgehaald. 
Van mijn kant: De 36-16 kreeg ik redelijk rond, maarja....snakebite in de 2e ronde. Beetje suf...maar dat hoort er ook bij.

Nog suffer is dat ik met het inrijden op de tandem op m'n hand viel, daar iets in brak, en nu dus 4 weken stil zit.

Iedereen, esp. Bram, nog bedankt voor de hulp nadien.

tsja, je vraagt eromHubert ! schreef:Das snel!
Jammer dat hiermee dus dat eeuwige gezever over grote wielen dus nóg niet over is

Reed Eric Wictor op een 29-er?
Is het toevallig niet zo dat alle mannen met de meeste inhoud toevallig ook gewoon een 29-er hebben.
Hadden diezelfde mensen niet vooraan gereden als ze op een 26-er hadden gereden
Kortom: tis koffiedik kijken...
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tis ook koffiedik kijken waarom jij er niet was...Steelboy schreef:Kortom: tis koffiedik kijken...
Nu moest 'jullie' team zelf voor de bevoorrading zorgen. Al zie ik liever Klara langs het parcours staan dan jou

JJ