z6s daagse gent
Moderators:JJ, Beheerders
Gisteren een leuke avond gehad. Ben voor de tweede keer deze winter naar een z6s daagse geweest. Was al in Dortmund nu in Gent.
Hele avond fixies kijkuh.... Best leuk. Deze winter zijn er in NL 3 van deze.
Ik kan het aanraden!!!!! We hebben nu plannen voor Hasselt in februari.
Caspar
p.s. Bleek de hele avond achter Jean Marie Leblanc en Eddy Merckx te zitten. Niets gezien, dat heb als je uren lang spannende wedstrijden kunt zien.
Hele avond fixies kijkuh.... Best leuk. Deze winter zijn er in NL 3 van deze.
Ik kan het aanraden!!!!! We hebben nu plannen voor Hasselt in februari.
Caspar
p.s. Bleek de hele avond achter Jean Marie Leblanc en Eddy Merckx te zitten. Niets gezien, dat heb als je uren lang spannende wedstrijden kunt zien.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Mee eens, vooral de koppelkoers is altijd indrukwekkend. Sowieso zijn die mannen indrukwekkend, wat een geweld..
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Het kuipke (Gent) heet niet voor niets het Kuipke. Tijdens de koppelkoers moet je goed opletten, de baanis zo kort voor het weet ben je de "kluts" kwijt.
Caspar
p.s. In Wilrijk (Antwerpen) is een nieuwe buitenbaan geopend. Toegang is 4 euro per dag en fiets huur is 3 euro per dag. Als het weer beter wordt ga ik zeker eens kijken.
Caspar
p.s. In Wilrijk (Antwerpen) is een nieuwe buitenbaan geopend. Toegang is 4 euro per dag en fiets huur is 3 euro per dag. Als het weer beter wordt ga ik zeker eens kijken.
Ik ben al vaak naar de piste gaan kijken, een vriend van mij rijd nu zijn eerste jaar bij de beloften (hij is 2 keer belgisch kampioen geweest bij de juniores op de scratch). Normaal gezien ga ik dees weekend naar gent (niet het kuipje, die andere piste daar
) Voor de toekomst6daagse eens te gaan bekijken

Ik heb gelukkig geen beelden gezien...
Eerst dacht ik "oh, weer zo eentje waar de rikketik er gewoon me op houdt", maar dit was dus een crash? Jeetje...
In Gieten werd voorafgaand aan de start van de profs een minuut stilte in acht genomen. Het was echt stil in het hele gebied.
Als het aan mij ligt, liever over 1 jaar (31) in het zadel sterven dan over 10 jaar aan een enge ziekte of in het verkeer. En dan als regerend UCI wereldkampioen...
Eerst dacht ik "oh, weer zo eentje waar de rikketik er gewoon me op houdt", maar dit was dus een crash? Jeetje...
In Gieten werd voorafgaand aan de start van de profs een minuut stilte in acht genomen. Het was echt stil in het hele gebied.
Als het aan mij ligt, liever over 1 jaar (31) in het zadel sterven dan over 10 jaar aan een enge ziekte of in het verkeer. En dan als regerend UCI wereldkampioen...
-
Over 10 jaar
Heb je zo'en pensioen tekort opgelopen bij Bike2Build en Onewaybike?