Bergrace
Moderators:JJ, Beheerders
Als de conditie, het weer e.a. meezit. En ik geen andere excuses kan verzinnen...
Dan ga ik deze comp rijden. Geweldige parcoursen en om de hoek
Kweet alleen nog niet of ik SS zal racen of de lange afstanden op de geared. Of mss wel iedere race een andere bike, ga toch niet voor de (dag)prijzen
.
Als er interesse is wil ik wel een leuk tochtje rondom Rozendaal organiseren (een paar weken vantevoren), zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten (ken het echte parcors niet!).
Dan ga ik deze comp rijden. Geweldige parcoursen en om de hoek

Kweet alleen nog niet of ik SS zal racen of de lange afstanden op de geared. Of mss wel iedere race een andere bike, ga toch niet voor de (dag)prijzen

Als er interesse is wil ik wel een leuk tochtje rondom Rozendaal organiseren (een paar weken vantevoren), zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten (ken het echte parcors niet!).
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
- Xircuit
- Contacteer:
Hmm, 1 april, dan staat een tripje naar Oostenrijk geplant, maar mocht dat niet door gaan, dan ben ik er zeker bij. Alle drie de bergracen zijn qua parcour erg goed, dus hier kunnen we vast een mini SS competitie opzetten.
Laatst gewijzigd door Xircuit op di feb 13, 2007 12:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ich Heisse Super Fantastisch!
- Xircuit
- Contacteer:
Prachtig idee, maar het mag niet. Ook de organisatie benadrukt dit, dus helaas!lazylad schreef: Als er interesse is wil ik wel een leuk tochtje rondom Rozendaal organiseren (een paar weken vantevoren), zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten (ken het echte parcors niet!).
Ich Heisse Super Fantastisch!
- flying duitsman
- Contacteer:
Formeel gezien heb je niet helemaal gelijk. Tenzij er zeer recent iets gewijzigd is. En dan vervalt 1 van m'n favorieten trainingsrondjes die ik al ruim een decennia rij. De delen van 'het gelderslandschap' zijn idd niet toegankelijk voor de mtb. Maar gelukkig liggen er ook erg mooie stukken waar het (nog) niet verboden is.Xircuit schreef:Prachtig idee, maar het mag niet. Ook de organisatie benadrukt dit, dus helaas!lazylad schreef: Als er interesse is wil ik wel een leuk tochtje rondom Rozendaal organiseren (een paar weken vantevoren), zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten (ken het echte parcors niet!).
Maar goed ik wil de organisatie in geen geval dwars zitten door met een groep(je) in die buurt te biken. En houdt het rondje wel voor mezelf...
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team