Dirt Rag magazin
Moderators:JJ, Beheerders
Goede reden om naar Antwerpen te gaan:
Ik was er afgelopen zaterdag en vond in een winkeltje genaamd: de International Magazin Shop een heel groot aanbod mountain bike tijdschriften, waaronder Dirt Rag Magazin.
Kun je eindelijk tegen je vrouw/vriendin zeggen dat je eens met d'r wilt winkelen.
Caspar
Ik was er afgelopen zaterdag en vond in een winkeltje genaamd: de International Magazin Shop een heel groot aanbod mountain bike tijdschriften, waaronder Dirt Rag Magazin.
Kun je eindelijk tegen je vrouw/vriendin zeggen dat je eens met d'r wilt winkelen.
Caspar
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
gewoon abonneren. Is relatief goedkoop en het is zo'n goed tijdschrift!
Met super art work, elke keer weer genieten. De voorkant van deze maand is weer super. Die kevin Niermann geloof ik is het, weet ze mooi neer te zetten!
JJ
Met super art work, elke keer weer genieten. De voorkant van deze maand is weer super. Die kevin Niermann geloof ik is het, weet ze mooi neer te zetten!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ben blij dat iemand initiatief neemt en daarna knopen doorhakt, daarvoor hulde !!Hubert ! schreef:Is al vaker geopperd, en misschien moeten we dat gewoon een keer doen, een gezamelijke bestelling van posters e.d. laten komen. De verzendkosten zijn de grootste.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst