Heren,
ik heb zoals jullie al wel gelezen zullen hebben, een wiel gespaakt om een deore-naaf. Ik ga hem uitspaceren om in de achtervork van mijn nieuwe fixie te zetten. Nu heb ik een probleem: waar vind ik in vredesnaam een bredere as? Het kan geen standaard draadeind zijn wat je in de bouwmarkt vind, maar een met fijn schroefdraad. Ik heb het in Groningen nog niet kunnen vinden. Help!
geschikte as voor Deore achternaaf conversie
Moderators:JJ, Beheerders
Re: geschikte as voor Deore achternaaf conversie
Kan je niet een as uit een andere naaf trekken? of gewoon een MTB as? die zijn sowieso breder...W0uter schreef:Heren,
ik heb zoals jullie al wel gelezen zullen hebben, een wiel gespaakt om een deore-naaf. Ik ga hem uitspaceren om in de achtervork van mijn nieuwe fixie te zetten. Nu heb ik een probleem: waar vind ik in vredesnaam een bredere as? Het kan geen standaard draadeind zijn wat je in de bouwmarkt vind, maar een met fijn schroefdraad. Ik heb het in Groningen nog niet kunnen vinden. Help!
- @sph@ltdude
- Contacteer:

Achteras 185 mm
Massieve as met M10 x 1 schroefdraad, origineel Shimano. Om een Shimanonaaf met uitvalas om te bouwen naar moeren, cq een MX 66 geschikt te maken voor voor 135mm padbreedte
€ 4.50
Bijpassende moeren
€ 0.40/stuk
(ook leverbaar assen in M 9.5/3/8 x 26)

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- @sph@ltdude
- Contacteer: