SSPCO tweede poging
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Alhoewel het vorig jaar helaas niet doorging door omstandigheden wil ik het dit jaar nog een keer proberen.
De SingleSpeedPirateCrossOllanda!!
Twee dagen. Ongeveer 250/300 kilometer. Geen vaste route. Ik lever drie a vier routepunten aan. Daarna moet je het zelf doen. Snelste rijder “wint”. Tijdsaftrek voor leuke souvenirs en goede verhalen! Ga er maar vanuit dat je 1 nachtje moet buiten slapen (wederom tijdsaftrek bij "aparte" slaapplekken).
Programma:
Donderdagavond: verzamelen in Oost-Brabant, kleine preparty op de “camping”
Vrijdagochtend: Bekendmaken van de stoppunten, kwartier de tijd voor de 1ste routebepaling en de start!
Zaterdagavond: Iedereen als het goed is retour. Gezamenlijk verhalen vertellen en tijdaftrek scoren met goede verhalen. BBQ en kamperen.
Zondagochtend: Uitslapen en klaarmaken voor de terugreis.
Vereisten:
Redelijke fietsconditie
Geen angst voor wildkamperen
Fiets (tijdsaftrek voor “speciale” fietsen en aankleding)
Kennis van kaartlezen/goed omgaan met GPS (kaartlezers only krijgen ook tijdsaftrek)
Inschrijfgeld: 10 euri (voor geseald kaartmateriaal, ontbijtje op zondag en wat biertjes)
Er zijn 3 data (allen eind augustus).
Graag jullie voorkeur:
De SingleSpeedPirateCrossOllanda!!
Twee dagen. Ongeveer 250/300 kilometer. Geen vaste route. Ik lever drie a vier routepunten aan. Daarna moet je het zelf doen. Snelste rijder “wint”. Tijdsaftrek voor leuke souvenirs en goede verhalen! Ga er maar vanuit dat je 1 nachtje moet buiten slapen (wederom tijdsaftrek bij "aparte" slaapplekken).
Programma:
Donderdagavond: verzamelen in Oost-Brabant, kleine preparty op de “camping”
Vrijdagochtend: Bekendmaken van de stoppunten, kwartier de tijd voor de 1ste routebepaling en de start!
Zaterdagavond: Iedereen als het goed is retour. Gezamenlijk verhalen vertellen en tijdaftrek scoren met goede verhalen. BBQ en kamperen.
Zondagochtend: Uitslapen en klaarmaken voor de terugreis.
Vereisten:
Redelijke fietsconditie
Geen angst voor wildkamperen
Fiets (tijdsaftrek voor “speciale” fietsen en aankleding)
Kennis van kaartlezen/goed omgaan met GPS (kaartlezers only krijgen ook tijdsaftrek)
Inschrijfgeld: 10 euri (voor geseald kaartmateriaal, ontbijtje op zondag en wat biertjes)
Er zijn 3 data (allen eind augustus).
Graag jullie voorkeur:
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Laatste weekend zit ik in Amerika, weekend voor eerste weekend is SIS.
Ik denk dat het voor mij lastig wordt erbij te zijn maar ik ga mijn best doen indien het 1 van de eerste 2 weekenden is. Ik ben trouwens voor za en zo rijden als ik ueberhaupt meedoe, mijn vakantie dagen zijn namelijk redelijk aan het opraken.
Als ik niet meedoe probeer ik zeker bij de finisch te staan
JJ
Ik denk dat het voor mij lastig wordt erbij te zijn maar ik ga mijn best doen indien het 1 van de eerste 2 weekenden is. Ik ben trouwens voor za en zo rijden als ik ueberhaupt meedoe, mijn vakantie dagen zijn namelijk redelijk aan het opraken.
Als ik niet meedoe probeer ik zeker bij de finisch te staan

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Ik zie een lichte voorkeur verschijnen voor het middelste weekend?
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik regel de dagen wel..
Pf vakantiedagen die bijna op zijn? Moet je er wat van mij hebben? Ik heb er dit jaar iets van 30..
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik regel de dagen wel..

Pf vakantiedagen die bijna op zijn? Moet je er wat van mij hebben? Ik heb er dit jaar iets van 30..
Dat is de spirit!!!Poll heb ik niet gedaan want het maakt mij niet zoveel uit als ik het maar op tijd weet.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Haha ik lees dit en moet gelijk denken; "de 24 uurs race". Een roemruchte koeriers race dwars door Nederland. De zwaarste ter wereld 400 soms 500 km lang aan één stuk door, dus niet slapen maar door trappen.
Ze noemen me wel 'malle' maar ik ben niet gek dus ook nooit aan mee gedaan.
Waar ik wel goed in ben is checkpoint bemanning. Dus bij deze als jullie over Arnhem komen wil ik (en Haute Courier) wel een checkpoint verzorgen.
Ze noemen me wel 'malle' maar ik ben niet gek dus ook nooit aan mee gedaan.
Waar ik wel goed in ben is checkpoint bemanning. Dus bij deze als jullie over Arnhem komen wil ik (en Haute Courier) wel een checkpoint verzorgen.
- didadunlop
Heej Malle,
niet mieten gewoon meefietsen!!!
Arnhem checkpoint.. Hmm ik zal het meenemen. Mijn route komt wel een beetje die kant op..
Deze race mogen mensen ook aan een stuk doorfietsen. Maar met "aparte" slaapplekken zijn wel punten te verdienen. Maar in een keer rijden levert natuurlijk wel eeuwige roem op..
niet mieten gewoon meefietsen!!!
Arnhem checkpoint.. Hmm ik zal het meenemen. Mijn route komt wel een beetje die kant op..

Deze race mogen mensen ook aan een stuk doorfietsen. Maar met "aparte" slaapplekken zijn wel punten te verdienen. Maar in een keer rijden levert natuurlijk wel eeuwige roem op..

lijstje:
1. Steelhead
2. Ott
3. Mortier
4. Gijsberg (onder voorbehoud van gezondheidstoestand vriendin)
5.
6.
7.
Voorkeur voor middelste weekend, maar eerste weekend zou ook kunnen als ik het op tijd weet. Hoe laat is de start op de vrijdag? Ik weet namelijk nog niet of ik donderdag avond al kan komen.
Inspiratie opgedaan voor de bagage : MikeC trailer
1. Steelhead
2. Ott
3. Mortier
5.
6.
7.
Voorkeur voor middelste weekend, maar eerste weekend zou ook kunnen als ik het op tijd weet. Hoe laat is de start op de vrijdag? Ik weet namelijk nog niet of ik donderdag avond al kan komen.
Doubt Kills Dreams
Het is 2 dagen, niet twee maanden....Gijsberg schreef:lijstje:
1. Steelhead
2. Ott
3. Mortier
5. Brum
6.
7.

En de laatste keer dat ik 'sneeuw' zag kwam ik er op Marathon Supremes (1.6) ook goed doorheen (spatborden waren wel minder...).

Je mag mij ook opschrijven! Als het goed is dan terug uit de Alpen en geen voorkeur voor een bepaald weekend.
- didadunlop
Ik dacht dat ik dat er al neergezet had. dus niet.Hey Dida, het wordt dus (15,) 16 en 17 augustus?
JJ
Maar het is dat weekend. Ik moet nog even overleggen met de terreinbeheerder (in casu mijn vader). Maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Ivm met vrije dagen/werken etc van iedereen is de opzet wel enigzins aangepast.
Vrijdagavond 15 augustus: Verzamelen en safetybriefing/BBQ.
Zaterdagochtend: Bekendmaking van de route en start
Zaterdag op zondag: Lekker eindje fietsen
Zondag: Finish en s'middags nakletsen met wat snacks oid.
Mensen die mee doen even een PeeBee sturen naar mij. Dan maak ik een lijst aan en hou ik iedereen op de hoogte. Inschrijfgeld zal iets van 10 euri max zijn oid. Voor maken van routemateriaal en wat snacks etc
Der DiDa
- didadunlop
-
- didadunlop
Pff wat een lastige vragen allemaal.
Het staat jullie natuurlijk vrij om later te komen en later te vertrekken. Je zal dan wel een nachtje moeten doortrekken om de anderen in te halen terwijl die lekker aan het slapen zijn..
Ze zullen iets van 7 uur voorsprong hebben.
Het staat iedereen natuurlijk vrij om s'nachts door te rijden en zodoende zondagochtend aan te komen.
Het staat jullie natuurlijk vrij om later te komen en later te vertrekken. Je zal dan wel een nachtje moeten doortrekken om de anderen in te halen terwijl die lekker aan het slapen zijn..

Het staat iedereen natuurlijk vrij om s'nachts door te rijden en zodoende zondagochtend aan te komen.
- didadunlop
Zo volle maan. Als het dan ook nog eens onbewolkt is kan je gewoon door blijven karren..'s nachts fietsen? Volgens mij heb je dan maar 2 uurtjes licht nodig tussen 4:20 en 6:23
Geo gegevens voor 15 augustus 2008 te Volkel.
zonsopkomst 06:23 zonsondergang 21:00
maanopkomst 20:31 maanondergang 04:20
maanfase

- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ik hou er niet zo van om veel zooi mee te moeten slepen op de fiets, dus non-stop* lijkt me wel een mooie uitdaging eigenlijkdidadunlop schreef: Deze race mogen mensen ook aan een stuk doorfietsen. Maar met "aparte" slaapplekken zijn wel punten te verdienen. Maar in een keer rijden levert natuurlijk wel eeuwige roem op..

* En fixed natuurlijk. En brakeless... hm, daar denk ik nog even over na

** Of quasi-non-stop, want als je 's ochtends vroeg start en echt doorknalt ben je 's avonds alweer terug, en juist een stukje 's nachts rijden lijkt me wel z'n charmes hebben.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!