Zomer Comp Soesterhoogt: Woe 28 mei, 18 juni & 9 Juli
Moderators:JJ, Beheerders
Hij is er weer !!!
http://www.mtbsport.nl/forum/forum_post ... last#80581
Ik ga zeker weer meedoen. Lekker op Woensdagavond om 19:30h een uurtje je longen uit je lijf rijden. Afgelopen jaren minimaal 4 singlespeeders aanwezig.
Komt allen !!
http://www.mtbsport.nl/forum/forum_post ... last#80581
Ik ga zeker weer meedoen. Lekker op Woensdagavond om 19:30h een uurtje je longen uit je lijf rijden. Afgelopen jaren minimaal 4 singlespeeders aanwezig.
Komt allen !!
Laatst gewijzigd door willem12 op do mei 29, 2008 6:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Zo, de kop is eraf.
Goede opkomst, 30 man (15 licentie, 15 burgers) waaronder Rinus, Jelle, Hubert, Bram en mezelf op VastVerzet. Bram heeft zijn ziel definitief aan de duivel verkocht verschijnt alleen nog maar met de 1km lange zadelpen + kiddiewieltjes.
Mooir parcours uitgezet, verassende heuveltjes en hoog tempo singletrack scheuren, kortom, wat wil je nog meer op een mooie zomeravond?
Jelle ging voor de eerste plek, Bram ging halverwege langs de kant zitten en zat tot ver na de finish bloemetjes te fotograferen, Hubert trapte zijn trapper eraf en Rinus genoot van de omgeving. Kortom: ik reed opeens prijs, 8 hele euries toegoedbon. Ontroerd, maar heel tevreden, gingen we weer naar huis.
Er zijn veel foto's gemaakt, dus jullie kunnen hopenlijk binnenkort meegenieten.
Goede opkomst, 30 man (15 licentie, 15 burgers) waaronder Rinus, Jelle, Hubert, Bram en mezelf op VastVerzet. Bram heeft zijn ziel definitief aan de duivel verkocht verschijnt alleen nog maar met de 1km lange zadelpen + kiddiewieltjes.
Mooir parcours uitgezet, verassende heuveltjes en hoog tempo singletrack scheuren, kortom, wat wil je nog meer op een mooie zomeravond?
Jelle ging voor de eerste plek, Bram ging halverwege langs de kant zitten en zat tot ver na de finish bloemetjes te fotograferen, Hubert trapte zijn trapper eraf en Rinus genoot van de omgeving. Kortom: ik reed opeens prijs, 8 hele euries toegoedbon. Ontroerd, maar heel tevreden, gingen we weer naar huis.
Er zijn veel foto's gemaakt, dus jullie kunnen hopenlijk binnenkort meegenieten.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het blijft een leuke serie wedstridjes, geschikt voor elke mountainbiker, en net als de burgersdijk evenementen super geschikt om kennis te maken met het wedstrijdrijden (maar dan op een ongedwongen en gezellige manier)!!
Ik heb weer lol gehad in ieder geval, over drie weken meer DP-ers aan de start?
JJ
Ik heb weer lol gehad in ieder geval, over drie weken meer DP-ers aan de start?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik niet 
kwam er net achter dat ik dan een concert heb. OOk leuk, maar welerg jammer dat ik dan niet kan rijden....
JJ

kwam er net achter dat ik dan een concert heb. OOk leuk, maar welerg jammer dat ik dan niet kan rijden....
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed bezig! Singlespeed neem ik aan?
Haha, het deelnemersveld wordt straks gedomineerd door de enkele versnelling
JJ
Haha, het deelnemersveld wordt straks gedomineerd door de enkele versnelling

JJ
-
Sponsorbelangen hé...willem12 schreef:Bram heeft zijn ziel definitief aan de duivel verkocht verschijnt alleen nog maar met de 1km lange zadelpen + kiddiewieltjes.
weinig... maar een betere conditie zou niet gek zijn geweest (ziek geweest).willem12 schreef:Mooir parcours uitgezet, verassende heuveltjes en hoog tempo singletrack scheuren, kortom, wat wil je nog meer op een mooie zomeravond?
Nou halverwege foto's nemen, dat liet ik aan Randy over, foto's zal ik binnenkort wel ergens posten. En ik fotografeerde geen bloementjes maar beestjes, een apart spinnetje en van die reuze mieren.willem12 schreef:Bram ging halverwege langs de kant zitten en zat tot ver na de finish bloemetjes te fotograferen
TBB
-
U (en Willem) vraagt, wij draaien!JJ schreef:Ik ben wel benieuwd naar dat spinnetje
JJ
http://tallboybramsfotodump.roxer.com/
Grotere foto's per mail!
TBB
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, dat spinnetje is ECHT tof
Leuke sfeer impressie, en gezien de belabberde licht omstandiigheden nog best goede pics.
Hij was echt blij met zijn prijs rijden

JJ

Leuke sfeer impressie, en gezien de belabberde licht omstandiigheden nog best goede pics.
Hij was echt blij met zijn prijs rijden

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben er vanavond (helaas) niet bij, het eindklassement kan ik dus wel vergeten.
Jullie veel plezier, ze hebben beloofd er weer een leuk rondje van te maken, dus ik denk zeker de moeite waard om mee te rijden!!
HAve fun!
JJ
Jullie veel plezier, ze hebben beloofd er weer een leuk rondje van te maken, dus ik denk zeker de moeite waard om mee te rijden!!
HAve fun!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja mijn held sinds jaar en dag. Voor mij wordt het ook genieten!!
JJ
JJ
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Bruce was wederom super goed. Geluid viel wel tegen maar Bruce en zijn E-street band compenseren dat ruim in energie en enthousiasme. Ik snap niet waar ze de energie vandaan halen. En misschien is het toneel, maar ze hebben er meestal gewoon super veel lol in!
Hij was waanzinning met een hoop uit de (hele ) oude doos, lekker dus!
En hoe was het op 't hoogt??
JJ
Hij was waanzinning met een hoop uit de (hele ) oude doos, lekker dus!
En hoe was het op 't hoogt??
JJ
Ongeveer hetzelfde rondje als vorige keer, maar dan helemaal dorrijden tot de asfaltweg en dan omhoog naar waterstation. Voor mij net iets te lang vals plat. Telkens ingehaald door de gearies. Verder gebeurde er van alles; Bram en ik zijn tegen een hardloper aangereden, iemand heeft een boom vol geraakt, De Rinus ging over de kop, kortom gezelligheidJJ schreef: En hoe was het op 't hoogt??

De Rinus had zijn fiets verbouwd tot 69'er en ging als de brandweer. Daan kwam moeilijk op gang en ik werd 8'ste. Bram staat nu eerste denk ik.
"Tot zondag" zeiden we na afloop, we leken net een hechte familie..

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer: