Zijn er singlespeeders die dit aandurven?
Moderators:JJ, Beheerders
- VanGnehuisen
- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Niks, maar een beetje spammen* is nooit wegdidadunlop schreef:wat heeft singlespeeding hiermee te maken dat je vraagt of die het aandurven?

* in dit geval in positieve zin: je hebt iets tofs gebouwd en dat wil je graag met de wereld delen

Waar is het trouwens? (mag via PM)
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Bij de ECMC deed Malle T een houten pump track- north shore op zijn fixed, resultaat hospital
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39177

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=39177
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
Jah zie al dat het ergens in Breda is. Achtertuin van een kerk. Kraakkerk?
Hmm als bouwrechtjurist zeg ik: Heb je een bouwvergunning aangevraagd voor al deze bouwwerken? Ik zie er een paar die al wat volgens mij wat hoger zijn dan vergunningsvrij zou mogen.
Hmm als bouwrechtjurist zeg ik: Heb je een bouwvergunning aangevraagd voor al deze bouwwerken? Ik zie er een paar die al wat volgens mij wat hoger zijn dan vergunningsvrij zou mogen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- VanGnehuisen
didadunlop schreef: Hmm als bouwrechtjurist zeg ik: Heb je een bouwvergunning aangevraagd voor al deze bouwwerken? Ik zie er een paar die al wat volgens mij wat hoger zijn dan vergunningsvrij zou mogen.

Fijn dat er in 'ambtenarenparadijs Nederland' nog mensen zijn die gewoon wat DOEN.
Bovendien: vergunning, stempels, handtekeningen, eindeloze correspondentie met van die droogkloten in een gemeentehuis, da's niet bepaald "rock 'n roll / MTB"

Wat heb je te winnen met een vergunning? je hebt alleen kans dat het niet mag (grote kans zelfs) of moet betalen) je kan beter maar zelf zorgen dat de constructie echt stevig is en niet in elkaar dondert
- didadunlop
At pieter:
Mooi bouw jij zonder vergunning zo goedkoop mogelijk je huis. Dan hoop ik dat ie over een paar jaar nog staat.
Vergunningen zijn om een bepaalde standaard van veiligheid etc te verkrijgen. Niet om burgertje te pesten. En het feit dat er zoveel over gezuerd wordt komt ook doordat mensen die bij ons langskomen vaak nog niet half weten wat ze willen en voortdurend "geholpen" moeten worden om iets voor elkaar te krijgen.
En als de trails met een stukkie lager misschien vergunningsvrij zijn kan dat een hoop gedoe en mogelijke handhaving schelen.
Voor de rest ziet het er lekker uit. Vraag me toch af waar het is. Heb jaren in breda gewoond en ik kan niks bekends zien aan die foto's.
Mooi bouw jij zonder vergunning zo goedkoop mogelijk je huis. Dan hoop ik dat ie over een paar jaar nog staat.
Vergunningen zijn om een bepaalde standaard van veiligheid etc te verkrijgen. Niet om burgertje te pesten. En het feit dat er zoveel over gezuerd wordt komt ook doordat mensen die bij ons langskomen vaak nog niet half weten wat ze willen en voortdurend "geholpen" moeten worden om iets voor elkaar te krijgen.
En als de trails met een stukkie lager misschien vergunningsvrij zijn kan dat een hoop gedoe en mogelijke handhaving schelen.
Voor de rest ziet het er lekker uit. Vraag me toch af waar het is. Heb jaren in breda gewoond en ik kan niks bekends zien aan die foto's.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.