Mijn Waltworks 29er
Moderators:JJ, Beheerders
Mijn 29er Waltworks, op basis van het frame dat ik van marinTi heb overgenomen, is af. Weliswaar met geleende wielen en remmen die aan vervanging toe zijn; maar ik vond het toch al een fotootje waard. Dus bij deze. Na het opbouwen had ik nog even tijd voor een proefrit. Volgens mijn fietsmaatje daalde ik harder dan ooit. Voor mijn gevoel had ik enorm veel controle. Ik had veel minder het idee echt hoog boven mijn fiets uit te torenen. Ook miste ik de geveerde voorvork absoluut niet. De grote banden en stalen voorvork van Surly lijken voldoende demping te geven. De komende ritten wordt nog een beetje uitproberen en verder de afstelling fine tunen. De eigen wielen en nieuwe remmen volgen spoedig!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Mooie eerste 29-er 
Altijd leuk om die eerste reakties te lezen. Ben benieuwd of je je bevindingen op de lange termijn nog bij gaat stellen, al verwacht ik dat niet.
Veel plezier met deze mooie fiets!
JJ

Altijd leuk om die eerste reakties te lezen. Ben benieuwd of je je bevindingen op de lange termijn nog bij gaat stellen, al verwacht ik dat niet.
Veel plezier met deze mooie fiets!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Hmpf!
Een Walt als eerste serieuze poging om eens 29" te rijden?
Het zou net iets zijn als dat ik een nieuwe Ferrari of beter: Ariel Atom V8 zou kopen als autootje om te kijken hoe het nu is wat mobieler te zijn...
Wie denk je wel dat je bent?
Ik ben gewoon jaloers natuurlijk . Goed gedaan, beginnen op een Walt!

Het zou net iets zijn als dat ik een nieuwe Ferrari of beter: Ariel Atom V8 zou kopen als autootje om te kijken hoe het nu is wat mobieler te zijn...
Wie denk je wel dat je bent?

Ik ben mij ervan bewust dat het vrij decadent is te beginnen met 29" op een Walt, maar ik kon hem niet voorbij laten gaan. Hij was mijn maat, zag er prachtig uit [ik was meteen verliefd] en de prijs was goed. Het zou zonde zijn dan op een later moment een minder mooi frame te kopen voor meer geld. Het is dan ook wel een fiets voor de lange termijn. Maar ik ben blij dat jullie hem net zo mooi vinden als ikCloxxki schreef:Hmpf!![]()
Wie denk je wel dat je bent?![]()
![]()