Ik heb een nieuw freempje en of fietsje nodig
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Contacteer:
Mijn oude liefde is een dekerf solitaire uit 1999 is een beetje uitgewoond en na 10 jaar wil ik een nieuw iets.
Wat zijn de huidige aanbevelingen?
En waar te kopen?
Wat zijn de huidige aanbevelingen?
En waar te kopen?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De vraag die iedere fietsenmaker je dan stelt is: wat ga je er mee doen?
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... sc&start=0JJ schreef:De vraag die iedere fietsenmaker je dan stelt is: wat ga je er mee doen?
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Cool, toen reed ik nog met kleine wielen (en Ti!!!!)
JJ
JJ
-
- Contacteer:
Tja - Ik had hem weer eens gemaakt heh

Blijft maar doorgaan dat fietsje.
Wat ik er mee doe, ummm, van alles. Woon-werk, trapjes af, beetje urban, bikeparks e.d.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Das zonde.....Gène schreef:Of een Le Cadre?
mzzl
Gène

Ik zou een Cotic adviseren een BFe (serieus stevig spul en toch niet uber lomp) of een Soul/Simple (briljante geo met gnoeg vlees voor wat aftuigen)
WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
Dan ben je ook richting een Cove Handjob achtig frame aan het praten. Richting "hardcore" XC, misschien dan ook meer in de richting van een Rotwild R.C1 HT, Rocky Mountain Blizzard of Seven Verve (wat meer exclusiever), maar misschien wat te maintream allemaal. De Charge Blender (ti) is overigens ook iets wat het kijken waard is, werd al in een vorige post door iemand genoemd, de podcast met de test is in ieder geval veel belovend.mek~prut schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Das zonde.....Gène schreef:Of een Le Cadre?
mzzl
Gène![]()
Ik zou een Cotic adviseren een BFe (serieus stevig spul en toch niet uber lomp) of een Soul/Simple (briljante geo met gnoeg vlees voor wat aftuigen)
Sla ik nu weer de plank mis?
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Naar mijn gevoel is dat meer in de buurt van wat TS tevreden zou stellen
Maar het is uiteraard aan de TS 

WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
-
- Contacteer:
framepjes
Heb cotic en charge een meeltje gestuurd.
En door weinig tijd weet iemand nog een goede plek om het ding op te laten bouwen in de randstad ergens? Heb ook dus wat nieuwe onderdelen nodig...
En door weinig tijd weet iemand nog een goede plek om het ding op te laten bouwen in de randstad ergens? Heb ook dus wat nieuwe onderdelen nodig...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: framepjes
Ik doe tegenwoordig in Charge, PM me voor meer info!Gary on a DeKerf SS schreef:Heb cotic en charge een meeltje gestuurd.
JJ
-
- Contacteer:
Keek net
een blender ti is net zo duur als een dekerf implant met paragon dropouts.
is een stalen blender een match voor de dekerf?
Ben hardop aan het denken hier...
rocklobster zag er ook leuk uit. Zoveel keuzes tegenwoordig. Het was ooit makkelijker had ik het gevoel. :P
-- en zie net in mijn oude links curtis bikes in engeland, dat ziet er wel lekker uit--
is een stalen blender een match voor de dekerf?
Ben hardop aan het denken hier...
rocklobster zag er ook leuk uit. Zoveel keuzes tegenwoordig. Het was ooit makkelijker had ik het gevoel. :P
-- en zie net in mijn oude links curtis bikes in engeland, dat ziet er wel lekker uit--