Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl
Moderators:JJ, Beheerders
-
willem12
Saarschleifen--De Nazit
Bericht
door willem12 » zo mei 31, 2009 9:30 pm
Terwijl ik dit schrijf is De Rinus nog bezig met z'n laatste kilometers. Ijzeren Rinus met Ijzeren volharding. De rest was wat eerder klaar of stopte na 1 ronde (ik). Daan (Dader) gaat steeds harder en steeds groter rijden, finishede gewoon tussen de RWP veteranen van de 102km, knappe jongen die Daan nog bijhoudt. Bram reed stug door, goede basis. Mek-prut reeed rond in vermomming op een versnellings fiets. Niet dat hij er iets sneller door werd
Zwaar en heel leuk parcours. Ik vond hem net te vlak of net te steil, kortom geen singlespeed succes voor mij. Afdalingen maakte veel goed, zeker met verende voorvork: die gaat er nooit meer af !!
DP-Racing was weer succesvol en won o.a. een fraaie toilettas. Joepie !!
Overige picas staan hierrrr :
http://picasaweb.google.nl/willem.de.wi ... rschleifenIk koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
Bericht
door Steelboy » ma jun 01, 2009 3:27 pm
willem12 schreef:DP-Racing was weer succesvol en won o.a. een fraaie toilettas. Joepie !!
Oeh! Een toilettas! Misschien moeten we het prijzenverdeelsysteem maar weer aanpassen, want dit verdeelt zo moeilijk

Heeft Kiona ditmaal sokken in maat 40-43 gekregen, kan ze Mirre ook een keer blij maken
Ik heb stiekem wel een beetje spijt dat ik me niet over heb laten halen, want het was blijkbaar wel mooi!
-
Nard - Berichten:671
-
Contacteer:
Bericht
door Nard » ma jun 01, 2009 8:31 pm
Yep, was weer leuk! Dit is wel één van m'n favorieten. Erg stoffig en snel parcours dit maal. Veel gestuiter op de afdalingen maar wel leuk om te rijden en altijd erg goed georganiseerd.
Had het genoegen om Willem12 in te halen en hem een ferme klets op z'n heerlijke kont te geven toen ik langs hem knalde (vlak stuk, hij singlespeed, ik niet!)
Was er ook nog toen Rinus over de finish kwam. "En, leuk?" "Nee"...
Alle Dp-ers inclusief Dekerfs goed gereden!
-
Gary'sGirl
-
Contacteer:
Bericht
door Gary'sGirl » di jun 02, 2009 8:08 am
Steelboy schreef:willem12 schreef:DP-Racing was weer succesvol en won o.a. een fraaie toilettas. Joepie !!
Heeft Kiona ditmaal sokken in maat 40-43 gekregen, kan ze Mirre ook een keer blij maken

Nee! Helaas!! En ze vond mijn toilettas ook al niet mooi!
Nou ja!?!?
-
dader
Bericht
door dader » di jun 02, 2009 8:21 am
What a ride!
Ik weet niet of ik het nog een keer doe met één versnelling want op een paar beklimmingen kreeg ik bijna een hartaanval. Uiteindelijk heb ik het toch overleefd en ging het best goed.
In de eerste ronde heb ik bijna al mijn energie verbruikt door elke klim die ik moest lopen als een cyclocrosser met de fiets op mijn arm naar boven te rennen, ik weet nog steeds niet wat het snelste is je fiets tillen of duwen..
Op de vlakke stukken heb ik voor het eerst als een racer achter elke wiel gehangen dat ik zag om weer wat energie te sparen.
Gelukkig heb ik Rinus nog over de finish zien komen want voordat hij binnen was reden er twee crossmotors keihard de finish over met een gebaar dat het parcour leeg was.
Al met al een mooie dag! En natuurlijk felicitaties voor Mirre, Kiona en Nard!
-
JeroenK - Berichten:554
Bericht
door JeroenK » di jun 02, 2009 8:29 am
dader schreef:En natuurlijk felicitaties voor Mirre, Kiona en Nard!
Inderdaad! En groot respect voor de singlespeed mafkezen... Stelletje masochisten

-
willem12
Bericht
door willem12 » di jun 02, 2009 4:16 pm
Drie optimisten aan de start...Dader was natuurlijk allang weg...
Wieltjeszuiger

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
Tall Boy Bram - Berichten:1502
Bericht
door Tall Boy Bram » di jun 02, 2009 11:10 pm
dader schreef:Ik kreeg bijna een hartaanval!!!
Ja vindt je het gek als je met een monsterverzet van 40-22 met 29" wielen rijdt... Ik reed met 36-22 en 26" wielen... En ik heb best sterke benen notabene!
40-22-29 is echt niet normaal meer!
TBB
-
ott
Bericht
door ott » wo jun 03, 2009 12:07 pm
Knap gedaan Singlespeeders, en leuke shirts

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
-
goofy2 - Berichten:580
-
Contacteer:
Bericht
door goofy2 » wo jun 03, 2009 5:02 pm
Knap om deze met maar 1 kransje te fietsen. Met mijn 21 versnelling had ik het hier en daar al moeilijk. Maar zo'n uitdaging lijkt me wel iets en wie weet laat ik de Gary binnenkort eens uit tijdens zo'n tochtje. Raid de Hautes Fagnes toch nog maar wel op de 2x9 maar op zo'n duitse tocht wil ik het nog wel eens proberen.
-
mek~prut
Bericht
door mek~prut » do jun 04, 2009 12:47 pm

Ik schaam me eigenlijk zo diep dat ik eigenlijk me wou laven in de heerlijke luwte van anonimiteit... maar aangezien Willem luidkeels alle dames, bejaarden, tandemrijders en driewielers had aangewezen die het sneller hadden geklaard dan ik was van de anonimiteit weinig over.
En dus uiteraard congrats to; Nard, Mirre en Kiona
Diep respect voor: Willem en Bram
Heeeeeeeeel diep respect voor: Ijzeren Rinus en Dader "de reus van lage landen"

-
Nard - Berichten:671
-
Contacteer:
Bericht
door Nard » vr jun 05, 2009 6:41 pm
goofy2 schreef:Knap om deze met maar 1 kransje te fietsen. Met mijn 21 versnelling had ik het hier en daar al moeilijk. Maar zo'n uitdaging lijkt me wel iets en wie weet laat ik de Gary binnenkort eens uit tijdens zo'n tochtje. Raid de Hautes Fagnes toch nog maar wel op de 2x9 maar op zo'n duitse tocht wil ik het nog wel eens proberen.
Dit is wel een beetje een a-typische Duitse tocht. Als in: met zeer steile klimmen! Kies misschien liever een andere voor je eerste singlespeed-marathon?
-
JeroenK - Berichten:554
Bericht
door JeroenK » vr jun 05, 2009 11:14 pm
Of monteer volgend jaar een Hammerschmidt op je 'single'-speed
Ik hoorde alleen maar verhalen over steile klimmen en stukken waar oud-Hollands gas gegeven moest worden, dus zo gek is het idee nog niet. Voor singlespeed puristen is een flip-flop naaf wel een goed idee

.
-
bettes
Bericht
door bettes » za jun 06, 2009 9:57 am
willem12 schreef:Drie optimisten aan de start...Dader was natuurlijk allang weg...
Wieltjeszuiger 
Toevallig ook een hoopje marathon rijders van mijn club bij op de foto... Die belgen met hun hup-oranje-hup truitjes! Hopelijk hebben jullie die gesmoked op de singlespeed... Dan zijn ze wat minder vol van zichzelf!
Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!