SSEC 2010 - UK - (NOT IN VIENNA)
Moderators:JJ, Beheerders
Volgend jaar dus SSEC in Engeland! We gaan dus niet naar Wenen dat gaat niet door.
Vers van de pers: de locatie
It's going to be in The Forest of Dean which is near Gloucester on the
England/Wales border.
Andere details:
SSEC is going to be "the Unofficial Northern Hemisphere SSWC"
Meer nieuw volgt.
groet,
Toby
Vers van de pers: de locatie
It's going to be in The Forest of Dean which is near Gloucester on the
England/Wales border.
Andere details:
SSEC is going to be "the Unofficial Northern Hemisphere SSWC"
Meer nieuw volgt.
groet,
Toby
If you're a gangster... what are you doing in show business?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
En het WK niet in Italie, het zit niet mee...
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken, ik hoop dat het niet weer een veredeld Engels Kampioenschap wordt..
JJ
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken, ik hoop dat het niet weer een veredeld Engels Kampioenschap wordt..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Nah denk dat dat vooral ligt aan de hoeveelheid continentalen die de oversteek willen maken.Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken, ik hoop dat het niet weer een veredeld Engels Kampioenschap wordt..
In mijn herinnering is het zeker een mooie locatie.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Als Jelle op komt draven wordt een Oranje Boven en daarachter wat Anglosaxische veldvulling.didadunlop schreef:Nah denk dat dat vooral ligt aan de hoeveelheid continentalen die de oversteek willen maken.Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken, ik hoop dat het niet weer een veredeld Engels Kampioenschap wordt..
In mijn herinnering is het zeker een mooie locatie.
Zal nooit vergeten hoe hij huis hield in de donkere bossen van Berlijn, op de oneinidige klim. Nauwelijks gemarkeerd, geheim parkoers. Dat waren nog eens tijden. Ik ben daarna nooit meer een ochtendmens geworden.
Ik vind het best lekker dat bier daar, die pints he... neem je gewoon Carlsberg net als in Italie joh Tuig
Het ging niet door omdat Armin het niet voor elkaar kreeg in Wenen dus heeft Sheldon het overgenomen. Wel zonde want ze hadden al zoveel gedaan!
SSWC is in Nieuw Zeeland inderdaad, jammer, maar wel leuk voor Keywee! Ik weet dat er deze editie meer plekjes zijn voor ons!
Oja en ik moet de titel fietswerpen verdedigen, lees de wedstrijd organiseren
Ga je nou ook een keer mee Klok?
Het ging niet door omdat Armin het niet voor elkaar kreeg in Wenen dus heeft Sheldon het overgenomen. Wel zonde want ze hadden al zoveel gedaan!
SSWC is in Nieuw Zeeland inderdaad, jammer, maar wel leuk voor Keywee! Ik weet dat er deze editie meer plekjes zijn voor ons!
Oja en ik moet de titel fietswerpen verdedigen, lees de wedstrijd organiseren

Ga je nou ook een keer mee Klok?
- didadunlop
Die RIG is al kapot. Het gaat er natuurlijk om dat het frame nog moeilijker kapot te krijgen is dan de corractec in Dresden... Een stuk oerhollands staal lijkt me een mooie uitdagingdidadunlop schreef:Ik heb er nu al sin in.
We kunnen onze deelname veiligstellen door een fiets voor het fietswerpen aan te leveren. Ik heb nog een rig frame in de aanbieding of een koga.

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Hmm, ik heb nog een Nishki fully frame liggen. Maarja, 29" en in mijn maat. Werpwaardig, maar beetje lullig naar de vrinedelijke medelander die hem me gaf. Heb nog geen kans gehad hem naar behoren op te bouwen. Als het een beetje rijdt, leuk voor een bergritje of wat.
Ik heb het niet zo op luidruchtige Britten (Generator Hostel Berlijn trauma), volgende keer wordt ook liever een WK weer, denk ik.
Ik heb het niet zo op luidruchtige Britten (Generator Hostel Berlijn trauma), volgende keer wordt ook liever een WK weer, denk ik.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
-
Cheese!
Update:
copy-paste
If you want to attend the Friday night party the entry fee is a piece of cheese from where you live. We're hoping to get the worlds biggest cheese board*! Also you'll have to attend the Friday night drink/cheese party and get at least 5 alcoholic drinks in you in order to collect 5 stamps on your arm, those who get 5 stamps will get to start the "Competitive Ride" on start line number 1, those who don't will have to start on line 2 and run further to their bikes.
More to come!
*Not promising the worlds biggest but it'll be big!
Boeren Leidse met sleutels...

copy-paste
If you want to attend the Friday night party the entry fee is a piece of cheese from where you live. We're hoping to get the worlds biggest cheese board*! Also you'll have to attend the Friday night drink/cheese party and get at least 5 alcoholic drinks in you in order to collect 5 stamps on your arm, those who get 5 stamps will get to start the "Competitive Ride" on start line number 1, those who don't will have to start on line 2 and run further to their bikes.
More to come!
*Not promising the worlds biggest but it'll be big!
Boeren Leidse met sleutels...

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Van de organisatie/Sheldon:
We are working hard to make this an unforgettable weekend of SS madness
Don't worry there'll be enough places for all Dutch riders and anybody from Europland, the only restrictions will be on UK riders 
Ow Sheldon is trouwens een Britse MTB foto goeroe, voor de foto fetisjisten:
http://www.flickr.com/photos/sheldona/
JJ
We are working hard to make this an unforgettable weekend of SS madness

Ow Sheldon is trouwens een Britse MTB foto goeroe, voor de foto fetisjisten:
http://www.flickr.com/photos/sheldona/
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
Van de 250 man staan er nu twee "nederlanders" ingeschreven...
Guess what.. het zijn een Ier en een Schot
Het volgende bericht van de organisatie:
"We will let anyone from Europe in but I need them to enter as soon as possible."
Dus of jullie je even kunnen melden anders heb je pech!
Guess what.. het zijn een Ier en een Schot

Het volgende bericht van de organisatie:
"We will let anyone from Europe in but I need them to enter as soon as possible."
Dus of jullie je even kunnen melden anders heb je pech!
- didadunlop
- didadunlop