Hmmzz was dit?
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=577959
Ik vind het maar LELIJK!!!!!!!!!
Ouderwetse double diamond blijft toch het mooiste...(IMHO),
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Re: Hmmzz was dit?
Gaan die Amerikanen nu Chinezen na-apendidadunlop schreef:http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=577959

/Marten
- didadunlop
Helemaal mee eens. Zo bedoel ik het ook.Ik heb een voorliefde voor symetrische vormen in voertuigen en heb al moeite met een fully waarvan één chainstay net wat hoger licht dan de andere of de voorvork van een Surly Pugsley.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik vind het ook niet echt mijn ding,maar die Amerikanen doen het wel. Hier in Europa is iedereen zo conservatief met een grote voorliefde voor double diamond en rond dat er nooit iets gebeurd.... Deze plaatjes houden het toch spannend?
OK, op Julie Design na dan...
JJ
OK, op Julie Design na dan...
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Er stond op BM een Lynskey met Helix buizen. Ik vind het wel leuk. Ben al die ronde shit ook wel eens zat. Toen MTB net begon in NL vond ik de Koga´s en Haro´s met elevated chainstay ook helemaal OK. (of de Puch!!!) Nu zou ik het ook niet meer willen. Maar dit soort dingen houden het wel leuk.
Ik denk dat we de komende jaren meer hydroformed buizen gaan zien. Alleen bij de serie productie jongens dan. Voor een kleine serie of stuks productie is dat niet haalbaar. Ten minste niet met unieke vormen.
Er is wel een bedrijf in de VS die in China hydro formed laat maken ook in kleine series. In staal, alu en Ti.
Ik ben benieuwd. Het opend wel deuren op het gebied van constructie. Met name in de 29r´s zijn er dan ineens mogelijkheden om problemen netjes op te lossen. (korte achtevork en vorkkroon onderbuis collision, etc...).
Ik vind het dus wel wat.
CAS
Ik denk dat we de komende jaren meer hydroformed buizen gaan zien. Alleen bij de serie productie jongens dan. Voor een kleine serie of stuks productie is dat niet haalbaar. Ten minste niet met unieke vormen.
Er is wel een bedrijf in de VS die in China hydro formed laat maken ook in kleine series. In staal, alu en Ti.
Ik ben benieuwd. Het opend wel deuren op het gebied van constructie. Met name in de 29r´s zijn er dan ineens mogelijkheden om problemen netjes op te lossen. (korte achtevork en vorkkroon onderbuis collision, etc...).
Ik vind het dus wel wat.
CAS
Volgens Katja is dit een WIN-WIN-WIN situatie. Kopen dus.Mijn held op MTBR schreef: Stiffness is among the benefts as i understand, in addition to looking cool and helping me get the chicks at the trailhead once my wife leaves me
@All,
Beter kijken mannen. De buis draait niet, het zijn a.h.w. golven die over elkaar heen gaan. Kijk hier:
Edit: alhoewel...ik weet het nu niet zeker meer. Is er ergens een betere foto??

Laatst gewijzigd door willem12 op vr dec 11, 2009 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik vind die achter brug ook sexy..
Om door te gaan over Katja..
JJ
Om door te gaan over Katja..
JJ
Die staande benen zien er idd wulps uit. Maar de liggende benen mogen mi wel een stukje opengetrokken worden. Wat is er met Katja?
Kek kleurtje trwns, zou goed staan met een witte Regal.

Verder verbaast mij het niet dat de bouwer zulks een onderbuis weet te fabriceren/bedenken met die enorme bus acetone zonder dop op de werkbank.
Kek kleurtje trwns, zou goed staan met een witte Regal.

Verder verbaast mij het niet dat de bouwer zulks een onderbuis weet te fabriceren/bedenken met die enorme bus acetone zonder dop op de werkbank.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
[quote="ochikiro"]Die staande benen zien er idd wulps uit. Maar de liggende benen mogen mi wel een stukje opengetrokken worden.quote]
Idd, boven ruimte voor 2.4", onder voor 35mm.....
JJ
JJ
JJ schreef:ziet der mij een cyclocrossframe uit met die ovale bovenbuis en canti- geleiderochikiro schreef:Die staande benen zien er idd wulps uit. Maar de liggende benen mogen mi wel een stukje opengetrokken worden.quote]
JJ
Laatst gewijzigd door Old Skool op vr dec 11, 2009 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
green salsa good salsa
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is inderdaad een crosser denk ik, maar waarom dan die staande achtervork...
JJ
JJ