Voor alle ouwe zakken onder jullie (JA JA daar hoor ik ook bij). Bullseye is weer serieus back in business. Ze hebben de cranks zelfs opnieuw ontworpen en gaan ze weer produceren.
http://www.bullseyecycleusa.com/Picture ... %20017.JPG
http://www.bullseyecycleusa.com/home
Kan ik eindelijk met Bullseye rond rijden. Daar was ik vroeger niet rijk genoeg voor.
Bullseye Cycle Co.
Moderators:JJ, Beheerders
Kijk eens wat eBay doet met dat spul.
Die prijs zou nu ook wel wat zakken denk ik.
Die prijs zou nu ook wel wat zakken denk ik.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

Die cranks waren zo'n beetje standaard bij Titan / Ti-Light en soortgelijke pedalen zijn er altijd nog geweest van Crupi.
Geen idee in hoeverre het echt dezelfde firma is, maar het ziet er tenminse uit als het origineel. Dat kun je van "Nuke Proof" niet zeggen, het origineel was "anders" en zag er tamelijk exclusief uit; het nieuwe is meer van hetzelfde.
Wat ik de loop der jaren heb begrepen is dat de originele eigenaar altijd nog wel service en onderdelen heeft verleend.
Het laatste nieuws is dat er nu een nieuwe ondernemer onder de oude naam bezig is en ook de rechten op de originele ontwerpen heeft. Dat koop je niet als je er niets mee gaat doen. De naven en pedalen zijn al in productie en de cranks gaan volgen. Er waren wat zorgen over het feit dat het nieuwe bedrijf alleen cnc machines heeft en de cranks gelast zijn, maar er gaat een hardnekkig gerucht dat de cranks toch gelast zullen worden en dat het ontwerp aan de huidige stand der techniek is aangepast. Dit zal wel betekenen dat moderne BB en tandwiel passingen beschikbaar zijn.
Laten we het hopen.
Cas
Het laatste nieuws is dat er nu een nieuwe ondernemer onder de oude naam bezig is en ook de rechten op de originele ontwerpen heeft. Dat koop je niet als je er niets mee gaat doen. De naven en pedalen zijn al in productie en de cranks gaan volgen. Er waren wat zorgen over het feit dat het nieuwe bedrijf alleen cnc machines heeft en de cranks gelast zijn, maar er gaat een hardnekkig gerucht dat de cranks toch gelast zullen worden en dat het ontwerp aan de huidige stand der techniek is aangepast. Dit zal wel betekenen dat moderne BB en tandwiel passingen beschikbaar zijn.
Laten we het hopen.
Cas