singlespeed zomervakanties
Moderators:JJ, Beheerders
ik blijf dit jaar thuis dus moet ik het maar doen met de 'sterke' verhalen van jullie
Waar ga je heen en/of hoe was ie?
Waar ga je heen en/of hoe was ie?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Volgende week fietsvakantie, vanaf Arnhem omhoog via de LF4 en LF14.
Van in de buurt van Winschoten een stukje freewheelen richting Emden en dan de Emsradweg naar beneden de Eems volgend.
Komen we ergens net boven Paderborn uit.
Ik heb singlespeed overwogen, maar ik denk dat het mijn Giant Seek 2 met Nexus naaf gaat worden.
Scheelt weer ombouwen, en ik fiets met mijn vriendin dus niet mijn eigen tempo:)
Van in de buurt van Winschoten een stukje freewheelen richting Emden en dan de Emsradweg naar beneden de Eems volgend.
Komen we ergens net boven Paderborn uit.
Ik heb singlespeed overwogen, maar ik denk dat het mijn Giant Seek 2 met Nexus naaf gaat worden.
Scheelt weer ombouwen, en ik fiets met mijn vriendin dus niet mijn eigen tempo:)
Laatst gewijzigd door Cubeman op di jul 13, 2010 8:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Put the fun between your legs!
Weekje fietsen in Italie op de racefiets. Met name etappe 5 zal ik singlespeed rijden. Dwz, alles op de de 34x26.
Ik hoop in de herfst nog een weekje met bepakking weg te kunnen, dat is ook met versnellingen. Stukje 2e deel van de Hanzeroute langs de kust ofzo. Of misschien wat strade bianche in Toscane, als ik zin heb om de fiets in een vliegtuig mee te slepen.
Ik hoop in de herfst nog een weekje met bepakking weg te kunnen, dat is ook met versnellingen. Stukje 2e deel van de Hanzeroute langs de kust ofzo. Of misschien wat strade bianche in Toscane, als ik zin heb om de fiets in een vliegtuig mee te slepen.
Ik ga met Dida een rondje Wales doen, gaat nog druk worden:
Ashton Court
50 Acre Wood
W2
Skyline
Penhydd
Raven
Gorlech
Summit+Pendam+Syfydrin
Climachx
Penmachno
Marin
Tarw
Black
Dragons Back
Ashton Court
50 Acre Wood
W2
Skyline
Penhydd
Raven
Gorlech
Summit+Pendam+Syfydrin
Climachx
Penmachno
Marin
Tarw
Black
Dragons Back
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
De Cli-machx is 10km klimmen en 5km afdalen, en de enige klim waar ik als niet-klimmer genoten heb.
De startplaats is wel even zoeken en ligt precies in de pampas
Als je er alleen staat dan werkt het niet echt vertrouwenswekkend.
In Coed-Y-Brenin zou ik de Tarw als laatste trail rijden, anders zijn de overige trails niet meer zo mooi.
De Tarw is kort en redelijk hevig, maar o zo plezierig (en meerdere rondjes waard).
The Beast is vooral lang, niet vergeten cake te gaan eten ca halfweg in het cakehouse
(net voor een lange klim op tarmac).
De startplaats is wel even zoeken en ligt precies in de pampas

Als je er alleen staat dan werkt het niet echt vertrouwenswekkend.
In Coed-Y-Brenin zou ik de Tarw als laatste trail rijden, anders zijn de overige trails niet meer zo mooi.
De Tarw is kort en redelijk hevig, maar o zo plezierig (en meerdere rondjes waard).
The Beast is vooral lang, niet vergeten cake te gaan eten ca halfweg in het cakehouse

- didadunlop
Yah wordt helemaal aan gort gaan zonder sus vork...sneeuwpop schreef:Ik ga met Dida een rondje Wales doen, gaat nog druk worden:
Ashton Court
50 Acre Wood
W2
Skyline
Penhydd
Raven
Gorlech
Summit+Pendam+Syfydrin
Climachx
Penmachno
Marin
Tarw
Black
Dragons Back

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Rondrit door Nederland en België met de camperbus.
1e stop in zuid-limburg, met uitstapje naar Hockay (voor een TT).
2e stop in oost-vlaanderen vlakbij dendermonde. (keuze uit meerdere TT of routes)
3e stop in zeeland bij cadzand (keuze uit een aantal TT op 75 km van camping)
Bike gaat natuurlijk mee
1e stop in zuid-limburg, met uitstapje naar Hockay (voor een TT).
2e stop in oost-vlaanderen vlakbij dendermonde. (keuze uit meerdere TT of routes)
3e stop in zeeland bij cadzand (keuze uit een aantal TT op 75 km van camping)
Bike gaat natuurlijk mee

- didadunlop
Waarvoor was die deraileur ook weer die ik hier voor je heb liggen?sneeuwpop schreef:Daarom ga ik dan ook zónderott schreef:Vette roadtrip, jammer van de versnellingendidadunlop schreef:
Yah wordt helemaal aan gort gaan zonder sus vork...Gelukkig wel 1x9.

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Waarom denk je dat ik onze tocht in het SINGLESPEED-zomervakanties-topic zet??? Omdat ik dus wél SINGLESPEED ga. Die derrie is dus voor de Pegasus, en die is nog lang niet af...didadunlop schreef:Waarvoor was die deraileur ook weer die ik hier voor je heb liggen?sneeuwpop schreef:Daarom ga ik dan ook zónderott schreef: Vette roadtrip, jammer van de versnellingen
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
- didadunlop
- Xircuit
- Contacteer:
Ah, schade, we rijden pas zondag morgen weg, namelijk nog een feestje a.s. zaterdag. Dat zijn wel DE mogelijkheden om de omgeving goed te verkennen. Ooit in de Vogezen toevalligerwijs in een toertocht beland, dat was fantastisch.Akwa schreef:ook 1 augustus in Hockay, toertocht?Volgende week naar de Ardennen, 5 dagen op 1 verzet. Dat wil zeggen, dat ik geen enkel moment op 2 verzetten zal rijden.
Iemand nog een route tip voor wat stevige XC rondom houffa?
Ich Heisse Super Fantastisch!
Re: singlespeed zomervakanties
Creatief met Mapsource, gpsies, een route van een member van mtb.nl en OSM geweest en zondag van Ysselsteyn naar Eerbeek gefietst: 155km via mtb routes van Venray, Overloon, Afferden, Nijmegen, Oosterbeek en Rheden.Click voor printscreen map-my-ride. Ik had al wat kilometer opgebouwd met mijn wekelijkse commute (Venray, Naturpark Maas-Schwalm-Nette, Helden) en die had ik ook nodigott schreef:Waar ga je heen en/of hoe was ie?

Venray ---> Nijmegen

Veluwezoom ---> Eerbeek
Ook voor deze tour ander schoeisel uitgezocht voor Mary. Conclusie: Big Apples zijn fijner dan Exiwolfs voor touren door NL, vooral met de asfalt verbinding tussen Nijmegen en de route van Oosterbeek en de Oosterbeek route zelf. Maar ook de off-road mtb routes, die droog waren. Zacht zand is geen probleem en bij het klimmen gewoon iets verder naar acher hangen.
Meer foto's ben ik aan het uploaden naar mijn pinkbike account (Always under construction
Doubt Kills Dreams
Ik rij morgen naar utrecht, N225 heen en N224 terug om in utrecht even bij Cycletrend langs te gaan http://www.cycletrendutrecht.blogspot.com/ volgens de blog staan er een hoop leuke spulletjes 

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Inmiddel al gedaan, de winkel is makkelijk te bereiken. Bij het station eruit aan de kant van de jaarsbeurs en naar het oosten. Met de fiets volg je gewwon het spoor aan de noord kant kan niet missen.ott schreef:Ik rij morgen naar utrecht, N225 heen en N224 terug om in utrecht even bij Cycletrend langs te gaan http://www.cycletrendutrecht.blogspot.com/ volgens de blog staan er een hoop leuke spulletjes
Toen ik er aankwam was Bram natuurlijk druk met klanten en had ik even de tijd om rond te neuzen. Er is een hoekje voor de triatleet, een rij met cube mtb`s

Ook is er en lekker bankje waar je kan uitrusten met een beeldscherm waar foto`s van Bram`s prive collectie op staan. Menig foruid kwam langs

Na een kort praatje (volgende keer langer) ben ik maar huiswaarts gekeerd om op tijd uis te zijn. Met wind mee op de dijk binnen 3,5 uur thuis, of door de wind

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Lek/Rijn?ott schreef:Na een kort praatje (volgende keer langer) ben ik maar huiswaarts gekeerd om op tijd uis te zijn. Met wind mee op de dijk binnen 3,5 uur thuis, of door de wind
Je was op de racer zeker?
Volgens mij is het grotendeels off-road te doen.
Rij de volgende keer via de Waal terug,dan staat er onderweg nog een vers bakkie koffie voor je klaar.Al rijdt de Lekdijk beter dan de Waaldijk.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Rijn bij Rhenen daarvoor over de utrechtse heuvelrug op de singlespeed racer 42-16Het TUIG schreef:Lek/Rijn?ott schreef:Na een kort praatje (volgende keer langer) ben ik maar huiswaarts gekeerd om op tijd uis te zijn. Met wind mee op de dijk binnen 3,5 uur thuis, of door de wind
Je was op de racer zeker?
Volgens mij is het grotendeels off-road te doen.
Rij de volgende keer via de Waal terug,dan staat er onderweg nog een vers bakkie koffie voor je klaar.Al rijdt de Lekdijk beter dan de Waaldijk.
Ik kom dat bakkie koffie zeker een keer halen

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
En een kort filmpje van Wales dit jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=3w_P9JbH-CU
veul gereden en ik moet zeker nog een keer terug.
http://www.youtube.com/watch?v=3w_P9JbH-CU