Absalon zal tijdens de World Cup in Houffalize voor het eerst officieel met de wielen rijden, voor het publiek zal de wielset pas in het najaar van 2008 beschikbaar komen.

http://www.fulcrumwheels.com/
Moderator:JJ
Let wel: dit is een UST wielset!, die zijn altijd zwaarder dan gewone wielsets. De wielen zijn weliwaar niet ultralicht, maar volgens hun eigne proeven wel extreem goed houdbaar (sterkte en stijfheid)partyboj schreef:Kan aan mij liggen, maar ik vind 1450 gr niet echt extreem licht...
Niet dat ik zelf van die lichte wielen heb, maar je ziet wel eens lichtere wielsets.
Je zou denken dat het met carbon velgen heel licht zou moeten worden.
Daarom gebruiken ze toch ook carbon? of is het allemaal alleen voor de blingfactor
Misschien zijn ze de 1e ter wereld die hun hersens gebruiken en composieten in zetten om iets steviger te maken ipv alleen lichter.partyboj schreef:...
Je zou denken dat het met carbon velgen heel licht zou moeten worden.
Daarom gebruiken ze toch ook carbon? of is het allemaal alleen voor de blingfactor
Tsja,... de enige die hun hersens gebruiken...wictor schreef:Misschien zijn ze de 1e ter wereld die hun hersens gebruiken en composieten in zetten om iets steviger te maken ipv alleen lichter.