[nieuws] Bikes and Coffee first edition
Moderator:JJ
Dirty Pages en Bikes and Coffee hebben hun krachten verenigd om zodoende een platform voor fietsliefhebbers neer te zetten dat gelegenheid biedt tot het tentoonstellen van bijzondere en speciale fietsen. Onder het genot van een goede kop koffie gaan we op een bijzondere locatie in Den Haag praten over en vooral kijken naar fietsen van elkaar.
Deze eerste Bikes & Coffee is wegens de beperkte ruimte uitsluitend op uitnodiging! Wil je graag komen en je fiets tentoonstellen? Stuur dan een mail naar onderstaand adres met daarin een korte toelichting en motivatie! We kunnen helaas niet garanderen dat iedereen op de deelnemerslijst komt. Door de gekozen locatie is er helaas geen ruimte voor een randprogramma. Wel is er voor geïnteresseerden de mogelijkheid om later die dag in Bergschenhoek te mountainbiken.
Wij hopen dat deze eerste Bikes & Coffee een succes word en dat dit het begin is van een terugkerend evenement! We hopen je binnenkort in Den Haag te mogen verwelkomen!
Deelname, informatie of uitnodiging?
http://www.bikesandcoffee.net
Deze eerste Bikes & Coffee is wegens de beperkte ruimte uitsluitend op uitnodiging! Wil je graag komen en je fiets tentoonstellen? Stuur dan een mail naar onderstaand adres met daarin een korte toelichting en motivatie! We kunnen helaas niet garanderen dat iedereen op de deelnemerslijst komt. Door de gekozen locatie is er helaas geen ruimte voor een randprogramma. Wel is er voor geïnteresseerden de mogelijkheid om later die dag in Bergschenhoek te mountainbiken.
Wij hopen dat deze eerste Bikes & Coffee een succes word en dat dit het begin is van een terugkerend evenement! We hopen je binnenkort in Den Haag te mogen verwelkomen!
Deelname, informatie of uitnodiging?
- didadunlop
Jah ik heb de uitnodiging ontvangen.
Slechts twee fietsen die enigzins specifiek zijn. Volgens mij ben ik de uitgenodigde met het minste total aantal fietsen..
Overigens nog geen garantie dat ik er ben ivm vrijwilligerswerk en geen auto hebben (en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)
Slechts twee fietsen die enigzins specifiek zijn. Volgens mij ben ik de uitgenodigde met het minste total aantal fietsen..

Overigens nog geen garantie dat ik er ben ivm vrijwilligerswerk en geen auto hebben (en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
En wat denk je van die monsters van mij en Bram dan, 27 kilo en bijna net zo lang als die Big Dummy van jou en dan de trein in slepen.Dida schreef:(en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)
Niet lang geleden ook nog met de tandem de trein in de trein gestapt en dat gaf minder problemen.
Even wat anders ik kom niet zo vaak (bijna nooit) via de hoofdpagina op de site en had dit topic dan ook helemaal over het hoofd gezien. En wist dus niet dat je je ook moet opgeven vanwege de beperkte ruimte. Volgens mij is dat niet echt duidelijk in het "normale" topic.
Toen ik voor het eerst de site bezocht stond er niks van uitnodiging of zo. Nu staan er ineens allemaal links (die nergens naar toe gaan) en een beetje meer info maar ik denk dat weinig mensen beseffen dat ze zich moeten opgeven voor deze meeting.
Misschien even melden in het betreffende topic? Mijn mail gaat er nu uit en dan begrijp ik gelijk waar jullie je uitnodigingen vandaan hebben.

Iedereen is welkomOohDie schreef:En wat denk je van die monsters van mij en Bram dan, 27 kilo en bijna net zo lang als die Big Dummy van jou en dan de trein in slepen.Dida schreef:(en die Big Dummy is gewoon lastig in het OV)
Niet lang geleden ook nog met de tandem de trein in de trein gestapt en dat gaf minder problemen.
Even wat anders ik kom niet zo vaak (bijna nooit) via de hoofdpagina op de site en had dit topic dan ook helemaal over het hoofd gezien. En wist dus niet dat je je ook moet opgeven vanwege de beperkte ruimte. Volgens mij is dat niet echt duidelijk in het "normale" topic.
Toen ik voor het eerst de site bezocht stond er niks van uitnodiging of zo. Nu staan er ineens allemaal links (die nergens naar toe gaan) en een beetje meer info maar ik denk dat weinig mensen beseffen dat ze zich moeten opgeven voor deze meeting.
Misschien even melden in het betreffende topic? Mijn mail gaat er nu uit en dan begrijp ik gelijk waar jullie je uitnodigingen vandaan hebben.

Was de bedoeling dat je een uitnodiging hebt gekregen, als onderdeel van "BombProof" (toevalig geen PB gemist?)
De eigenaar van de pagina is aan het bijschaven, we zijn niet allemaal professionals en oefening baart kunst

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Re: [nieuws] Bikes and Coffee first edition
Voor de duidelijkheid; aanmelden moet, of je nu een fiets meebrengt of niet.Steelboy schreef:Deze eerste Bikes & Coffee is wegens de beperkte ruimte uitsluitend op uitnodiging! Wil je graag komen en je fiets tentoonstellen? Stuur dan een mail naar ...
Het mailadres op bikesandcoffee.net is een plaatje, omdat de siteeigenaar niet meteen onder de SPAM bedolven wil worden.
Er wordt gemaild vanaf het bikesandcoffee meeladresOohDie schreef:Yo heb van Toby de uitnodiging binnen (maar geen PB gehad Ott).
En ik zie dat de site ook al goed onderweg is.
Toch vindt ik het jammer dat er geselecteert moet worden als men wilt komen,ik bedoel wie bepaalt wie goed genoeg is? Ik snap het ruimte probleem wel

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Hallo allemaal,
Leuk om de eerste reacties te lezen hier!
Het nieuws voor vandaag is dat de eerste 20 aanmeldingen voor Bikes & Coffee een feit zijn!
Gelijk inhakend op de opmerking van Ott hierboven, het is heel simpel, wie zich meld is gegarandeerd van deelname. Om het bij koffie te houden... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Bovendien betreft het de eerste editie van Bikes & Coffee, als alles en iedereen er gelijk bij is, hebben we later niets meer te organiseren, en het is wel de bedoeling er een terugkerend event van te maken.
Dit was het nieuws, Fijn weekend!
Groeten van Toby

Leuk om de eerste reacties te lezen hier!
Het nieuws voor vandaag is dat de eerste 20 aanmeldingen voor Bikes & Coffee een feit zijn!
Gelijk inhakend op de opmerking van Ott hierboven, het is heel simpel, wie zich meld is gegarandeerd van deelname. Om het bij koffie te houden... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Bovendien betreft het de eerste editie van Bikes & Coffee, als alles en iedereen er gelijk bij is, hebben we later niets meer te organiseren, en het is wel de bedoeling er een terugkerend event van te maken.
Dit was het nieuws, Fijn weekend!
Groeten van Toby

If you're a gangster... what are you doing in show business?
kom fietsen kijken
en als ik flink ben ga ik op de fiets (vanuit Utrecht!). Heb de keuze uit mijn Alan Rotafissa (:) of de Zieleman Polobike. Ga bedenken welke het best past! Ben er graag bij. Dit is voldoende om uitgenodigd te zijn neem ik aan.
Groeten,
Ben
Groeten,
Ben
In het originele bericht rondom Bikes & Coffee wordt mijn quote gebruikt
Om alles nog even in te wrijven. Wellicht heb ik tijd om even langs te komen. Fietsen meenemen wordt sowieso lastig. Jullie zullen nooit weten wat jullie allemaal missen.......(o.a. ....) Gelukkig hebben we de foto's nog.
maar ik word niet uitgenodigd.Pottser schreef:
Erg mooi en strak. Kleur is zelfs op een laptop al mooi, ben benieud naar deze fiets in het echt.

Om alles nog even in te wrijven. Wellicht heb ik tijd om even langs te komen. Fietsen meenemen wordt sowieso lastig. Jullie zullen nooit weten wat jullie allemaal missen.......(o.a. ....) Gelukkig hebben we de foto's nog.
Pottser schreef:
... en vrees niet... je 'naam' (-er) wordt vertegenwoordigt....

Zo Marco daar zeg je wat! Ja das ronduit schandalig! Jij en je fiets(en) passen er prima tussen!
Hoe laat wil je opgehaald worden?
Voor mensen met die geen mail gehad hebben... en ook niet van bekenden... Mail naar info@bikesandcoffee.net dan komt het goed.
Is er nog nieuws? Ja er is nieuws:
* Er is een appeltaart sponsor gevonden.
* Er komen zoals het er nu voorstaat ongeveer 35 mensen.
* Ik ga de site gereedmaken voor het beroemde "Gelukkig hebben we de foto's nog"
* Naar verwachting word het gigantisch kloteweer zondag.. en het is binnen!

Voor mensen met die geen mail gehad hebben... en ook niet van bekenden... Mail naar info@bikesandcoffee.net dan komt het goed.
Is er nog nieuws? Ja er is nieuws:
* Er is een appeltaart sponsor gevonden.
* Er komen zoals het er nu voorstaat ongeveer 35 mensen.
* Ik ga de site gereedmaken voor het beroemde "Gelukkig hebben we de foto's nog"
* Naar verwachting word het gigantisch kloteweer zondag.. en het is binnen!
If you're a gangster... what are you doing in show business?
- didadunlop
Ik ben er niet met de Big Dummy. Zuuk het niet om op zondag zo'n takkeeind in het OV te gaan zitten met frut weer (moet tenslotte wel naar Oss met de fiets).
Als er een lift is doe ik graag mee (moet er wel een fiets van bija 2 meter inpassen).
Als er een lift is doe ik graag mee (moet er wel een fiets van bija 2 meter inpassen).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- cHoc
MarihuanatheeBOSS schreef:Voor mij graag Darjeeling First Flush....YBOT schreef:Ja hoor, heb je nog voorkeur voor een bepaalde smaak?cHoc schreef:Is er ook thee??
dussssssss©

shoot me again, I ain't dead yet