Meer info:
http://www.jamesdick.co.uk/cgi.html
Met dank voor de tip:
http://www.dirtmag.co.uk
Moderator:JJ
Arnetteman schreef:Dit MOET geproduceerd worden. Ben namelijk van plan een berg van purschuim te maken waar een tunnel in moet komen waar dan mijn ICE doorheen kan rijden. De berg moet voorzien worden van een huisje met uitzicht en een downhill parcours. Ik heb al een paar fietsjes maar mountainbikes.....
En voor de mensen denken die denken dat ik slap aan het lullen ben....
Dit is een deeltje spoor nog zonder dorp. Het dorp is inmiddels opgebouwd.
Kom maar op met dat Specialized Team!
Ik geef je een jaartje, dan is het zó uit de hand gelopen, moet je verhuizen omdat je legotreintjes niet meer passen...Arnetteman schreef:Dit MOET geproduceerd worden. Ben namelijk van plan een berg van purschuim te maken waar een tunnel in moet komen waar dan mijn ICE doorheen kan rijden. De berg moet voorzien worden van een huisje met uitzicht en een downhill parcours. Ik heb al een paar fietsjes maar mountainbikes.....
Nee het is toch echt belichting. In deze wereld spreekt men van belichting, net als in de filmwereld en fotografieBOSS schreef:Goede VERlichting it is.raggertje schreef:strakke renderings, goeie belichting, netjes depth of field gebruikt, ik denk met Vray gemaakt...
Thanks voor sharing steely, altijd leuk iemand anders zijn werk te zien
dusssssssss©
Alleen een strenge winterperiode zou invloed kunnen hebben op uitbreiding van deze legotreinen.....hoewel?legion schreef:Ik geef je een jaartje, dan is het zó uit de hand gelopen, moet je verhuizen omdat je legotreintjes niet meer passen...Arnetteman schreef:Dit MOET geproduceerd worden. Ben namelijk van plan een berg van purschuim te maken waar een tunnel in moet komen waar dan mijn ICE doorheen kan rijden. De berg moet voorzien worden van een huisje met uitzicht en een downhill parcours. Ik heb al een paar fietsjes maar mountainbikes.....