was je er bij danBOSS schreef:Ik zie alleen maar etende bikers.............![]()
![]()
dusssssssss©

Moderator:JJ
ben blij dat niet iedereen zo negatief isBOSS schreef:Nee, maar ik hoef niet aan stront te ruiken om te weten dat het stinkt.............smart schreef:was je er bij danBOSS schreef:Ik zie alleen maar etende bikers.............![]()
![]()
dusssssssss©
dusssssss©
Vriend, luister: wat jij negatief noemt, noemen wij hier in west Friesland humor.......smart schreef:ben blij dat niet iedereen zo negatief isBOSS schreef:Nee, maar ik hoef niet aan stront te ruiken om te weten dat het stinkt.............smart schreef: was je er bij dan
dusssssss©![]()
en dat er toch 117 bikers er anders over denken en er wel bij waren
Dat doen veel routes, wij hebben in Dorst ook een paar chicken way's. Ook in de Drunnense Duinen is er een keuze om de moeilijke of makkelijke weg te nemen.Jurriaan schreef:Als wij een andere route willen, of een alternatief dan moeten wij dat bij Staatsbosbeheer aangeven.
Een van de boswachters, Jelle, gaf aan dat zodra de vorst uit de grond is de shovel de paden weer vlak gaat maken. Ik ga aan die regengeulen zijn juist leuk en zorgen voor een stukje uitdaging.
Hij zei de geulen gaan weer dicht want wij moeten te vaak mensen van de grond af rapen omdat ze niet in staat zijn door de geul te fietsen.
Ook hier geldt de meerderheid bepaald.
Wellicht kunnen er alternatieve stukken route aangelegd worden met een moeilijkheidsgraad welke vermeld wordt met een andere kleur, zo iets als bij het skiën.
Er was op de lange route een singletrack door het sparrenbos aangelegd. Die vond ik leuk maar de meeste fietste er om heen.
Nu is ie dus weer dicht gelegd met takken. Ik zeg maak weer open dan is er voor sommige een alternatief. Geef middels een bord dan ook het alternatief aan.