1. Graves
2. Rinderknecht
3. Atherton
4. Wichman
5. Saladini
Joost dus 4e... Kwam overal eigenlijk goed door, alleen in de finale lukte het niet helemaal.
Jurg kwam zonder problemen in de 1/4 waar hij helaas sneuvelde. Had een goede start (sneller dan Joost), maar Joost wist van baan 1 toch als eerste de eerste bocht in te gaan en de lijn van Jurg keurig (en correct) te blokken, waardoor Jurg te veel snelheid verloor en terugviel. Daarna is hij geloof ik er nog af gegaan wat hij vertelde maar dat heb ik niet kunnen zien.
Joey ging hard... Pakte in de 1/16 kop start voor CG die hij echter voor liet gaan bij de eerste bocht (wel zo veilig

), maar bij de tweede bocht weer voorbij fietste. CG wist vervolgens zichzelf te elimineren, niet kunnen zien of hij er in slaagde - as usual- om iemand daarbij te betrekken. Uiteindelijk sneuvelde Joey in de 1/4 tegen Dan Atherton en Saladini.
Dat tweetal had in de 1/8 ook al Daniel als slachtoffer, die in de 1/16 nog behoorlijk orde op zaken moest stellen toen hij als 4e volgens mij de eerste bocht in ging.
Anneke redelijk probleemloos naar de finale, alwaar ze hem niet voor Jill als eerste de bocht in kreeg. Uiteindelijk derde...
Marielle mocht toch rijden nadat ze bij de UCI uitvonden dat 24 gelijk is aan 3x8, maar die vreugd was van korte duur (1 rondje)...