Overnachten in Groningen bij eerste SOA

Alles over fourcross en race-georienteerde BMX fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Leo..
Overnachten in Groningen bij eerste SOA

Bericht door Leo.. » di apr 18, 2006 5:39 pm

zijn er nog meer gasten uit RTTD die op vrijdag naar Groningen gaan?

de vraag was meer of er gasten iets hadden geregeld met overnachtingen (lees wild camperen) ofzo
Laatst gewijzigd door Leo.. op do apr 20, 2006 7:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Mathijs

Bericht door Mathijs » di apr 18, 2006 6:52 pm

In hoeverre heeft dit te maken met de topic titel??

Ik denk dat er vast wel wat mensen (oa. Bikefestival Crew) wel van de partij zijn.

Uit de topic titel maak ik op dat je opzoek bent naar een slaap plaats, of zie ik dat verkeerd?

Voor een slaapplaats zul je een bushokje moeten zoeken ofzo. Ik neem aan dat er op/rond de bult niet gecampeert mag worden. Een camping ofzo is er ook niet echt in de buurt.
Mathijs: De Benjamin

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » di apr 18, 2006 9:38 pm

Er zijn camperstaanplaatsen onderaan de bult. Zonder verdere voorzieningen. Er is 'Camping Stadspark' das in de stad, niet bij de bult.

Kamperen op en om de bult is verboden.

Rinse
Whoop Whoop!

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » wo apr 19, 2006 6:48 am

De goedkopere hotels in Groningen zijn onder andere jongerenhotel Simplon. Dit hotel ligt in het centrum op ongeveer 5 minuten rijden van de baan.
Iedereen is uiteraard van harte welkom een paar dagen van te voren maar we kunnen niet garanderen dat er dan al gereden kan worden op de baan. De dagen voor de wedstrijddag zal er altijd wel iemand van de SBG crew aanwezig zijn om een en ander op te bouwen en de puntjes op de i te zetten op de baan. Voor meer info kun je het beste even een mailtje sturen naar info@bikepark.nl.

legion
Contacteer:

Bericht door legion » wo apr 19, 2006 9:39 am

Verwacht je die eerste SOA te krijgen voor, na of tijdens je overnachten in Groningen? Misschien moet je dan ff de muurstraat of nieuwstad proberen voor slaap plaatsen. Wel wat prijzig...
Bikepark Groningen

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » wo apr 19, 2006 1:19 pm

en als je je dan toch verveeld als je in Groningen bent een paar dagen voor de wedstrijd en er kan nog niet gereden worden, dan kun je altijd nog wat streeten. Wellicht ontdek je nieuwe spots die wij nog niet kennen.

Er gaat niets boven Groningen....

Afbeelding

Afbeelding

Uut Grunn

Leo..

Bericht door Leo.. » do apr 20, 2006 7:31 pm

Thanx to all of you.

Ik ga de tips samenvoegen en ik zie wel.
check wel cheap hotelletje (auto), streeten in de stad en veldvulling spelen op de SOA.

mzl,

Leo..

Plaats reactie