wedergeboorte 4x bergschenhoek??!!
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
@aappii:
dat rechter filmpje op die hyve (heb zelf geen hyves en ga er ook niet lid van worden) heb ik ooit gemaakt, ik heb em nog wel ergens op goede kwaliteit staan. Dus mocht je ooit een dvd'tje nodig hebben voor de promotie, gemeente, what ever. laat maar weten via een pb (kan even duren voordat je antwoordt krijgt, ik kom hier niet zo vaak meer).
dat rechter filmpje op die hyve (heb zelf geen hyves en ga er ook niet lid van worden) heb ik ooit gemaakt, ik heb em nog wel ergens op goede kwaliteit staan. Dus mocht je ooit een dvd'tje nodig hebben voor de promotie, gemeente, what ever. laat maar weten via een pb (kan even duren voordat je antwoordt krijgt, ik kom hier niet zo vaak meer).
Bergschenhoek back on track?
Maak er dan svp. een Dual Slalom van...
http://www.freecaster.com/1000006_1005647
That shit is dope... bring it back!
Mano a mano...
Sangre por sangre...
One gate, two guys, two lanes... winner advances!
Okay riders let's set them up! ! !
ps. Jozzie, bericht stond op het BMX Prikbord!

Maak er dan svp. een Dual Slalom van...
http://www.freecaster.com/1000006_1005647
That shit is dope... bring it back!
Mano a mano...
Sangre por sangre...
One gate, two guys, two lanes... winner advances!
Okay riders let's set them up! ! !
ps. Jozzie, bericht stond op het BMX Prikbord!
RIDERS READY?
jongens is dit niet een super mooi opstapje?:
http://your09.nl/dropjeidee
ik moet daarvoor wel een totaal plaatje van de kosten hebben.dus ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft miss dat de mensen van bike park groningen hier mee kunnen helpen?
ik moet alleen nog in contact kunnen komen met het recreatie schap, heeft iemand hier ergens een telefoon nr of een website met mailadress waar ik ze kan bereiken? en voor de rest we hebben nou in de 20 members op hyves dat moeten er natuurlijk veeeeell meer worden
http://your09.nl/dropjeidee
ik moet daarvoor wel een totaal plaatje van de kosten hebben.dus ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft miss dat de mensen van bike park groningen hier mee kunnen helpen?
ik moet alleen nog in contact kunnen komen met het recreatie schap, heeft iemand hier ergens een telefoon nr of een website met mailadress waar ik ze kan bereiken? en voor de rest we hebben nou in de 20 members op hyves dat moeten er natuurlijk veeeeell meer worden

-
- Contacteer:
Wie kan mij een email of tel nr van iemand van de Bergschenhoek geven die destijds de baan heeft opgericht en van iemand die er nu achter aan zit.
d.katinas@live.nl
PS graag met spoed
d.katinas@live.nl
PS graag met spoed
-
Je hebt PBDennis Katinas schreef:Wie kan mij een email of tel nr van iemand van de Bergschenhoek geven die destijds de baan heeft opgericht en van iemand die er nu achter aan zit.
d.katinas@live.nl
PS graag met spoed
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Hey,
lees die topic voor het eerst maar dat is zeker interessant hoe staan de zaken er momenteel voor ?
De winter is een mooie tijd om de zaken te regelen dan kan er in het voorjaar gegraven worden. Ik hou de hyves en het topic in de gaten als er een keer gegraven moet worden ben ik van de partij
....
groetjes
lees die topic voor het eerst maar dat is zeker interessant hoe staan de zaken er momenteel voor ?
De winter is een mooie tijd om de zaken te regelen dan kan er in het voorjaar gegraven worden. Ik hou de hyves en het topic in de gaten als er een keer gegraven moet worden ben ik van de partij

groetjes
Specialized Demo 8 2011
- cyberhawk
- Contacteer:
ik zie "ons" ook geen moeite doen tegen :
de hoger wordende ziekte kosten,
pensioen leeftijds verhoging,
en meer dingen waar we voor horen op te komen als nederlanders..
we demonstereren niet eens meer als volk... (als een van de weinigen in europa)
nederland heeft geen recessie... we kopen nieuwe bikes.. en gaan naar t buitenland toe om te biken
die zandheuvel..ach.. t was toch een vuilstort.? .
fijn dat we daar wel mochten biken !
..en de rest wat we bouwen word gewoon fijn gesloopt..
ik blijf streeten en blijf mn boetes betalen ervoor.. dus nederland heeft wel budget ervoor !
maar ze steken het in een koninglijk vakantie huisje in afrika
sorry...depressie aanval...
ik heb weer eens de krant gelezen 
de hoger wordende ziekte kosten,
pensioen leeftijds verhoging,
en meer dingen waar we voor horen op te komen als nederlanders..

we demonstereren niet eens meer als volk... (als een van de weinigen in europa)

nederland heeft geen recessie... we kopen nieuwe bikes.. en gaan naar t buitenland toe om te biken

die zandheuvel..ach.. t was toch een vuilstort.? .
fijn dat we daar wel mochten biken !

ik blijf streeten en blijf mn boetes betalen ervoor.. dus nederland heeft wel budget ervoor !

maar ze steken het in een koninglijk vakantie huisje in afrika

sorry...depressie aanval...

Ff ontopic: Kan iemand een update geven? Iemand die nog wat heeft uitgezocht?
Ik ben Ruben, heb vroeger wel een paar keer op deze baan gereden en ben gestopt met biken op m'n 18e. Ben sinds een paar weken weer begonnen (ben nu 20). Nieuwe bike gekocht.. en ik wil deze track ook terug! Wat moet er gebeuren?
Zeg 't me maar als ik ergens mee kan helpen. Ben sterk qua visuele communicatie, denk aan websites, flyers, etc. Misschien kan ik daar mijn steentje in bijdragen.
Ik hoor het wel!
Ruben
Berschehoek komt terug! 
Ik ben Ruben, heb vroeger wel een paar keer op deze baan gereden en ben gestopt met biken op m'n 18e. Ben sinds een paar weken weer begonnen (ben nu 20). Nieuwe bike gekocht.. en ik wil deze track ook terug! Wat moet er gebeuren?
Zeg 't me maar als ik ergens mee kan helpen. Ben sterk qua visuele communicatie, denk aan websites, flyers, etc. Misschien kan ik daar mijn steentje in bijdragen.
Ik hoor het wel!
Ruben