Groningen
Moderator:Beheerders
- Hotsnail
- Contacteer:
Vanavond (vrijdag) voor het eerst van de baan in Groningen af gerold. Was meteen mijn vuurdoop op een 4X baan, en ik moet zeggen dat het erg leuk en pijnlijk is
Tweede run, na een erg langzame verkenning, onderuit gegaan vlak voor de finish en dat grind schuurd wel aardig...
Verder dus wel erg leuk, en later op de avond ook steeds minder gaan remmen, al blijf ik dat losliggende puin erg lastig vinden.
Het was trouwens rustig op de baan. Een rijder op een XC fiets die een paar keer naar beneden ging en twee broers op 4X/DJ fietsen.
Kortom: erg leuk, weer een manier om grenzen te verleggen.
p.s. er zijn een paar foto's gemaakt, ook van de andere rijders en die zal ik hier binnenkort ook even posten

Tweede run, na een erg langzame verkenning, onderuit gegaan vlak voor de finish en dat grind schuurd wel aardig...
Verder dus wel erg leuk, en later op de avond ook steeds minder gaan remmen, al blijf ik dat losliggende puin erg lastig vinden.
Het was trouwens rustig op de baan. Een rijder op een XC fiets die een paar keer naar beneden ging en twee broers op 4X/DJ fietsen.
Kortom: erg leuk, weer een manier om grenzen te verleggen.
p.s. er zijn een paar foto's gemaakt, ook van de andere rijders en die zal ik hier binnenkort ook even posten
Ijzeren paarden eten geen haver....
Inmiddels staat er een video impressie online: http://www.adrenalinsports.nl/mountainb ... -groningen
- flapmeth41
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- MasterDisaster
VOlgens mij is de week al voorbij?Rinse Appelstroop schreef:Word van de week geresized, dus verwacht het eind v/d week op de diverse sites wel gelinked. Stukje van Tv Noord was iig. mooi gefilmed en gemonteerd!Mathijs schreef:Ik GELOOF dat het nog op DVD zou worden gezet voor SBG. Hoever het daarmee is weet ik niet.
Rinse
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Niet té ongeduldig hé, 't word allemaal gedaan in komkommertijd..MasterDisaster schreef:VOlgens mij is de week al voorbij?Rinse Appelstroop schreef:Word van de week geresized, dus verwacht het eind v/d week op de diverse sites wel gelinked. Stukje van Tv Noord was iig. mooi gefilmed en gemonteerd!Mathijs schreef:Ik GELOOF dat het nog op DVD zou worden gezet voor SBG. Hoever het daarmee is weet ik niet.
Rinse
Rinse
Whoop Whoop!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Rinse Appelstroop op vr jun 16, 2006 7:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whoop Whoop!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer: