BMX Playground Veldhoven

Alles over fourcross en race-georienteerde BMX fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Boboo
BMX Playground Veldhoven

Bericht door Boboo » zo jun 03, 2007 8:37 pm

Sinter

Geplaatst: Ma Jan 01, 2007 10:13 pm Onderwerp: BMX PlayGround Veldhoven

--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk is het dan zover: De eerste werkzaamheden zijn gestart voor de BMX PlayGround In Veldhoven (bij Eindhoven)
Dit wordt een indoor BMX-locatie met een pertinente BMX-track, foampit, en trails. De beschikbare ruimte beslaat 7000 m2.
De basis voor de BMX-track is reeds met 500 m3 speciale klei aangelegd. De baan gaat in de loop van deze week gevormd worden.
Inmideels is ook het eerste onderdeel van de BMX PlayGround geopend. Dat is de foampit met een afmeting van 7.5 x 4 x 1.5 mtr. De eerste backflips zijn reeds gemaakt!!!

Belangstellende kunnen vanaf heden een kijkje komen nemen bij de BMX-PlayGround, te vinden het volgend adres:
de Run 5151
Veldhoven.
Dit is te vinden via de A2/E25--> afslag 32 Veldhoven Zuid. Borden volgen met MMC (Máxima Medisch Centrum). Na het Gulf tankstation 2x rechts.
Er wordt komende week in de middaguren gewerkt aan de accomodatie.

edit: bobo, ik heb je topic onderwerp wat aangepast zodat iedereen het snapt, let hier in het vervolg even op. gr, k@tze

Boboo

bmx hal veldhoven

Bericht door Boboo » wo jun 06, 2007 9:22 am

heeft er iemand informatie voor mij,

ik wil graag openings tijden weten,
en ik heb eerlijk gesegt nog nooit gebmxt :( en ik wil het graag leren de bmx hal is heel digt bij mij in de buurt (Die bij de run in veldhoven)
ik wil het graag proberen, moet ik daarvoor al een bmx kopen of gewoon lenen of huren?
en hoe moet ik het gaan leren oftewel is er iets voor beginnelingen
alvast bedankt :D

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo jun 06, 2007 9:24 am

Wil je BMX race of BMX freestyle?
In dat eerste geval gewoon eens contact opnemen met BMX vereniging Veldhoven, in het tweede geval zou ik gewoon eens langs die hal gaan als er iemand is en vragen...

Boboo

bmx hal

Bericht door Boboo » wo jun 06, 2007 1:36 pm

ok.. ik zal eens zoeken naar bmx vereniging veldhoven:)
en ik wil graag bmx freestyle,,
jaa ik ben er al een keer langsgeweest maar toen ws er niemand en ik had van de ene gehoord dah dieh al jaren op was.. en van de andere alleen op speciale tijden omdat ze 's Middags aan het werk waren.. :(
maar ik zal zaterdag nog well ff langkomen

bedankt :D

Plaats reactie