Re:Nederland waar blijft ie???

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Yvkov
Nederland waar blijft ie???

Bericht door Yvkov » wo jun 18, 2003 3:17 pm

Nu een 3 weken geleden stelde ik vast dat ik met een scheur zat in mijn Trek Feul frame ter hoogte van het scharnierpunt gelast op de zadelbuis. No problem........nieuw kaderke in garantie ,waarvoor dank Trek!!!!!. Maar nu komt het......... ene of andere stomme lozer van een vrachtwagenchauffeur heeft mijn frame aan zijn eigen haak geslagen, wil dus zeggen..kader foetsie...spoorloos verdwenen.
Wist wel dat belgen soms zeggen dat nederlanders als gierige mensen omschreven worden....maar dat ze (alé ene dan toch)dan ook nog es mijn frame pikken, da"s teveel!!!!!!!!!!!!! Dus ,zo moet ik nu wachten tot dit frame ergens zou opduiken...en als dit niet lukt gaat Trek een 2° poging doen!! Hopelijks onmiddelijk dan. En voor die stomme gozer...blijf met je vuile fikken van eigendom van andere mensen!!! >:( of ik kom es persoonlijk je gezicht bewerken met mijn gebroken framepie. Voila "t is der uit, da lucht es op ;)

Sven

Bericht door Sven » wo jun 18, 2003 4:09 pm

Ok das zwar lullig...

Maar hoe weet je dat een vrachtwagenchauffeur em heeft gejoept???

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » wo jun 18, 2003 4:54 pm

Dn Helle schreef:
Ok das zwar lullig...

Maar hoe weet je dat een vrachtwagenchauffeur em heeft gejoept???

Het is gewoon fijn in een woede-bui de diefstal op iemand te steken, lucht het jou ook niet op als je even niet goed gaat en er een lekker breekbaar voorwerp in de buurt is... ;D

Grtz King Zeus

Enduro

Bericht door Enduro » wo jun 18, 2003 7:20 pm

Ik heb een vergelijkbaar geval met mijn Fox Float...

Zand er over

Bericht door Zand er over » wo jun 18, 2003 8:19 pm

oh sorry was dat frame voor jouw bestemd...

Giedo

Bericht door Giedo » do jun 19, 2003 1:10 am

Sinds kort zit Trek vlakbij Nijmegen (in Wychen), neem aan dat je frame daarheen moest... Zal m"n ogen open houden in deze buurt.... ;)
Specifieke kenmerken, behalve scheur...??

Yvkov

Bericht door Yvkov » do jun 19, 2003 7:38 am

Vreemd vreemd vreemd!!!! Na het bellen naar Trek en nadat Trek ook wat directe telefoontjes genomen heeft is er plotseling een framepie uit de lucht gevallen en is er dus met de laatste zending een frame toegekomen! Zo plotseling Strange é....Ofwel heeft die man wroeging gekregen ofwel kon ie dat framepie niet aan de markt krijgen.(moet wel beter weten) Zowiezo case closed. En maybe is het wel door middel van DP é dat alles terrecht gekomen is! ;D

Plaats reactie