Teveel censuur hier op DP

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
BLRacing
Teveel censuur hier op DP

Bericht door BLRacing » zo jun 29, 2003 3:56 pm

Ik erger me aan het feit dat er zomaar een slotje werd geplaats op een thread terwijl het een serieus onderwerp was nl. in DP cafe/toch niet iemand van hier?. KoeniE als administrator heeft hem afgesloten. Maar vraag mij toch af of dit wel de juiste gang van zaken is hier bij DP, en het is niet de eerste keer dat dit hier gebeurd is, zomaar slotjes zetten op threads.
Ik moet er wel bijzeggen dat de meeste slotjes inderdaad wel goed zijn omdat er dubbel gepost werd of iets anders.
Waarschijnlijk dankzij mijn email naar PinkBike hebben ze die foto verwijderd van hun server maar dat betekend toch niet, omdat de administrator vindt dat er al teveel gezegd is over dit onderwerp, maar zomaar een abrupt einde aan moet komen :?

Dit riekt naar censuur.

enfucko

Re:Teveel censuur hier op DP

Bericht door enfucko » zo jun 29, 2003 4:46 pm

waarom houden jullie hier niet gewoon ff over op zeg??
het was ook mijn bedoeling niet om z"n foto er op te zetten,
maar dat weten sommige mensen hier niet.
Ik heb zelf met koenie over msn gesproken en dat was misschien de reden waarom hij iedere deze onzinige topics sluit
en wat mij betreft kan deze ook weer gesloten worden

KoeniE

Re:Teveel censuur hier op DP

Bericht door KoeniE » zo jun 29, 2003 8:13 pm

En wat mij betrefd ook. als meneer bikeroo hier over wil communiceren kan hij mij bereiken op koen@dirty-pages.net

dank u

Gesloten