FOX Float 100RL
Moderator:Beheerders
Na alle goede verhalen over FOX besloten om er ook 1 te kopen ter vervanging van m"n SID XC uit 2000. SID heeft het overigens probleemloos gedaan al die jaren.
Dus: nieuwe stumpjumper met float RL. 2 tochtjes mee gereden in de afgelopen 4 weken en nu al lek.\
tot nu toe nog niet echt heel erg blij mee...
hopelijk dat ie het na reparatie wat langer uithoudt.
Mark
Dus: nieuwe stumpjumper met float RL. 2 tochtjes mee gereden in de afgelopen 4 weken en nu al lek.\
Mark
Re:FOX Float 100RL
Mhhh, lijkt me niet een veel voorkomend probleem.
Je hoort haast nooit dat een Fox lek gaat of op een andere manier kapot!
Zal als hij gefixt is wel voorgoed over zijn!
Ik heb zelf een Fox Float 100 RLC en nooit problemen, maar ik heb hem ook nog niet zo lang
Zal als hij gefixt is wel voorgoed over zijn!
Ik heb zelf een Fox Float 100 RLC en nooit problemen, maar ik heb hem ook nog niet zo lang

Heb vanacht ook nog een vos gezien die aan het zwemmen was

Cubeman schreef:
Mhhh, lijkt me niet een veel voorkomend probleem.
Ik hoor en zie wat anders over fox. In de boekjes staat veel goeds maar in praktijk?
Geef eens een voorbeeldTomski schreef: [Ik hoor en zie wat anders over fox. In de boekjes staat veel goeds maar in praktijk?Cubeman schreef: Mhhh, lijkt me niet een veel voorkomend probleem.

Alleen maar een voorbeeld hoor

@Beerfly; Jammer maar ik zou zeggen productie foutje van de seals fabrikant ?? --> Garantie he. Succes ermee verder

Probleem is bij de importeur niet bekend. Nu wordt ie opgestuurd en gaat de importeur de vork repareren. Ik vind eigenlijk dat zoiets na 30 km niet mag gebeuren en dat ik wel een nieuwe hoor te krijgen. Hoe denken jullie daarover?
PS: Heb wel een vervangende fiets aangeboden gekregen door de dealer.
PS: Heb wel een vervangende fiets aangeboden gekregen door de dealer.
-
Wees blij, service kan nog veel slechter
Heb een keer met ene Psylo SL gehad dat ie al lek was toe nik ermee de stoep afsprong thuis. Vork is 5 keer naar VERTEX gegaan, heeft weken geduurd, maar gene vervangende vork hoor
Heb een keer met ene Psylo SL gehad dat ie al lek was toe nik ermee de stoep afsprong thuis. Vork is 5 keer naar VERTEX gegaan, heeft weken geduurd, maar gene vervangende vork hoor
Geef eens een voorbeeld
-Een maat van me kocht een Fox Float 80RL en na ca.200km was de luchtkamer al lek.
-Dan een andere maat met zijn Fox F80X terralogic na 3 weeken werkte zijn terralogicsysteem nietmeer.
Mijn Forx Float 80 RL is nu twee jaar oud en heeft nog geen problemen vertoond.
-
pervert en anderen die bij wie aan de voorkant de QR dropouts eraf zijn gescheurd.....
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=132243

Was 8" schijf ofnie. Dit gebeurd ook bij marzocchi voor de goede orde, en andere. Vorken hebben het gewoon heel zwaar jongens, vooral met jumps.
Dit lijkt me een gevolg van niet XC-gebruik; is dus niet representatief voor Fox vorhken; dit zijn nl. echt XC-vorken..
Oz
[
Oz
[
Abuse that Sl*t schreef:
pervert en anderen die bij wie aan de voorkant de QR dropouts eraf zijn gescheurd.....![]()
Oz schreef:
Dit lijkt me een gevolg van niet XC-gebruik; is dus niet representatief voor Fox vorhken; dit zijn nl. echt XC-vorken..
Oz
[Abuse that Sl*t schreef:
pervert en anderen die bij wie aan de voorkant de QR dropouts eraf zijn gescheurd.....![]()
Uhm Oz,
Die vork van pervert was een Vanilla... dies dus echt niet zo voor xc bedoeld, eerder voor Dirt/Dual
Beerfly schreef:
Na alle goede verhalen over FOX besloten om er ook 1 te kopen ter vervanging van m"n SID XC uit 2000. SID heeft het overigens probleemloos gedaan al die jaren.
Mark
Was het een echte nieuwe vork, daar bedoel ik mee 2004 en niet eentje die al een paar stil ligt?
De oude seals hadden wel veel problemen met lekken. Kunnen ook uitdrogen als ze lang liggen in b.v de zon.
Was het een echte nieuwe vork, daar bedoel ik mee 2004 en niet eentje die al een paar stil ligt?
De oude seals hadden wel veel problemen met lekken. Kunnen ook uitdrogen als ze lang liggen in b.v de zon.
Ik mag hopen dat specialized nieuwe vorken in haar 2004 fietsen stopt en geen oude exemplaren.
Mark
En volgens mij wordt het alleen maar slechter...