duitse motherfuckers
Moderator:Beheerders
Ben ik g.v.d de hele vrijdag en maandag druk in me stukkie bos aan het bouwen en ploeteren geweest.Eindelijk beginnen de eerste trails er op te lijken.Eerste stuk maandagavond bijna rideable(hep "t nog niet eens kunne testen),hebben een stelletje K*T-moffen me trails alweer gemold.Al m"n gereedschap pleite!!.Laat die eikels in hun eigen land blijven.Hep ik eindelijk eens een stukje grond wat eigen terrein is zitten ze nog met hun gore poten aan mijn zooi.Zo krijg ik nooit eens wat van de grond.Als nog iemand wat tweedehands landmijntjes te koop hep of zoiets dan weet ik er nog wel raad mee.STELLETJE OOSTERBUREN STAY IN YOUR OWN F*CKING COUTRY!!!!!!!!!!!
Re:duitse motherfuckers
freeko schreef:
Als nog iemand wat tweedehands landmijntjes te koop hep...
Wa wil je dr voor geve?
gelukkig hadden ze hun ID-kaart achter gelaten en wist jij dat het duitsers waren.
Relaxed man, neem een joint.
Relaxed man, neem een joint.
me stukkie bos????????
ik ken weing mensen die een stukkie bos bezitten, als het echt jouw stukkie bos is; gewoon aangifte doen bij de politie.
dusssss©
ik ken weing mensen die een stukkie bos bezitten, als het echt jouw stukkie bos is; gewoon aangifte doen bij de politie.
dusssss©
-
ik ken mensen die een stukkie bos bezitten, maar daar komen nooit duitsers, dus dat zal deze gast niet zijn.
-
- Forumbeheerder
en uitspraken als "blijf in je land" worden hier niet geapprecieerd.
Ik zou dan ook zeggen: slotje
Verwoord het eerst eens met normale woorden, dit taalgebruik doe je maar ergens anders, er zijn genoeg sites waar je openlijk mag blaten...
Verwoord het eerst eens met normale woorden, dit taalgebruik doe je maar ergens anders, er zijn genoeg sites waar je openlijk mag blaten...