Re:Proces-verbaal

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gast

Bericht door Gast » do aug 19, 2004 6:04 pm

ach luc tis mor oe da ge et bezie :) der zijn ergere dinge dan is int verkeer iet verkeerd doen , oke doort rood rijde en opt voetpad tusse de mense , da ze da ni toelate kan ek nog inkome , ma zevere over de stoemste dinges eerst :s dan kunne ze beter wa anders doen ze :) bijvoorbeeld : iets nuttig

box one bastard

Bericht door box one bastard » do aug 19, 2004 10:16 pm

ja tuurlek hoor jongens, ik ben al lang gekalmeerd maar toch merci voor de ademhalingscursus. en btw op da voetpad langs de kaaien loopt nooit een kat en zeker toen niet, en het is 5 meter breed ook, dus dat ze daar es de helft van gebruiken voor een fietspad dan... en nu genoeg gezeverd. maar ja als ge op uw werk achter ne computer zit en ge hebt nix anders te doen dan uzelf te frustreren da ge op een kantoor uw tijd zit te verdoen, en dan komt er nog eens zoiets bij... dan durft ne mens zich al eens opwinden :-X en eigelek heeft iedereen wel een beetje gelijk, maar voila ik ben mijn ei toch weer kwijt dus nu maar beginnen sparen voor de volgende boete zekers ;D
slaapwel :-*

TwoFourToy

Bericht door TwoFourToy » do aug 19, 2004 11:31 pm

smurfe blijve smurfe :) zo simpel is het...
soms valle ze je lastig en soms niet, het is wel beweze da een smurf die slechtgezind is rapper iemand zal tegenhoude dan een smurf die goegezind is

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr aug 20, 2004 2:00 pm

allee en om af te sluiten met een goede noot: ben net de boete gaan betalen en twas nen hele toffe pliesieman op de bureau, heb er ff mee gebabbeld en hij vond het zelf ook overdreven maar toch nix aan te doen...

roadkill

Bericht door roadkill » vr aug 20, 2004 2:52 pm

Ik hoop dat je er wel zo van geleerd hebt dat je nu met een andere tas rijd??? ;D

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » vr aug 20, 2004 8:09 pm

Mooi, eindelijk afgehandeld, slotje erop :)

Gesloten