Flut LBS in Maastricht

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ramon73
Flut LBS in Maastricht

Bericht door ramon73 » vr sep 10, 2004 10:22 pm

Helaas sneuvelde een van mijn spd pedaaltjes. Stelboutje van 1 van de bindingen verloren waardoor 1 kant dus onbruikbaar werd. Gewoon verder kunnen rijden, wel opletten welke kant van het pedaal je moet pakken.
Dus op zoek naar een nieuw setje pedalen, het huidige setje heeft al enkele fietsen overleefd en mag dus gerust met pensioen.
Keus gemaakt voor M540 van shimano. Was helaas niet meer op voorraad bij Akkermans, kan gebeuren. Wegens ongeduld toch maar even Walstock in Maastricht aangedaan.

WAT EEN RAMP!!!!

Vroeger kocht onze hele familie hier alles op fietsgebied, dat is tegenwoordig wel minder.

Er werd geprobeerd om een setje M520 aan te smeren onder het mom: "dat zijn superpedaaltjes". Kan wel zijn maar de M540 is maar 13€,- duurder en wel beter!
M540 hadden ze nog nooit van gehoord (wij hebben alles van Shimano hoor). Werd nog afgescheept met het smoesje dat dat type niet bestond (staat op diverse sites overigens). De vrouw van de eigenaar pakt een catalogus erbij en zet haar man finaal voor joker want ze stonden wel in de catalogus.

In ieder geval hadden ze ze niet. "Kun je ze dan bestellen?": was mijn vraag. Hierop een dikke: "NEEE" gekregen. Ben maar weggelopen.

ALs je iets niet hebt, allee, maar hou je fatsoen tegenover de klant. Ik kwam vroeger veel en graag bij Walstock, maar dankzij de botte behandeling en het magere winkelassortiment fietsen (voornamelijk goekoop spul op atb gebied) en de arrogantie van sommige personeelsleden, ga ik hier dus niet meer heen.

BLRacing

Re:Flut LBS in Maastricht

Bericht door BLRacing » za sep 11, 2004 9:13 am

Tja ik heb nog nooit van Walstock gehoord. Maare als ze niet eens zaken met je willen doen DAN ZOEKEN ZE HET TOCH LEKKER ZELF MAAR UIT AfbeeldingAfbeelding

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » za sep 11, 2004 12:22 pm

Mwa dat ze m niet voor je willen bestellen snap ik nog.
(Ik neem aan dat ze alleen grote hoeveelheden bestellen en daardoor zo goedkoop zijn)
Maar dat ze zo onaardig zijn.... tsja, da"s niet zo aardig van ze :?

Sven

Bericht door Sven » za sep 11, 2004 5:17 pm

@sph@ltdude schreef:

Maar dat ze zo onaardig zijn.... tsja, da"s niet zo aardig van ze :?

Typisch een kwaaltje van maastrichtenaren, de meesten zijn meestal errug bot... Maar dit slaat veel!

Lalmeister

Bericht door Lalmeister » ma sep 20, 2004 11:21 am

Ik ben d"r ook wel eens met de stadsfiets heen geweest, deden ze ook al niet al te klantvriendelijk. Bij de weg, ik kom daar ook niet meer in de buurt, dus het begint te lijken op een algheel boycot voor de firma George Walstock...

Plaats reactie