Kwil hier niet staan lullen aar vind het een beetje spijtig hoe het gesteld is met de bevoorradingen op de toertochten tegenwoordig :-[ .
Vandaag gaan rijden te Huldenberg(Overijse) 3.5 euro betaald jawel u leest het goed 3.5 euro. Op zich zit ik er niets mee in voor dit te betalen maar reeds aan de bevoorrading gekomen stond ik weer verbaasd te kijken het enige dat je kreeg was wat water en een beetje soep.
Dat vind ik zeer spijtig moet ik daarvoor betalen ?? Ik had geluk dat ik zelf nog een versnapering bij me had anders klop van de honger gehad moest ik op de bevoorrading moeten rekenen.
Verleden week was het nog erger te Lovenjoel(Tienen) daar kreeg je juist wat water.
Ik weet dat de organisatoren ook verzekering moeten betalen en andere kosten maar er zal toch nog wel iets overschieten voor een versnapering of een deftig drankje hoop ik.
Vroeger kreeg je voor 80 BEF ice tea koeken en fruit a volante en dit voor slechts de helft van de prijs. Als het vroeger kon waarom nu dan niet meer ??
Khoop dat er wat organisatoren van toertochten dit lezen en hoop dat ze er iets aan doen want dit kan toch niet meer he :"( :"( :"(
Die toertochten worden duur voor wat je krijgt :(
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re:Die toertochten worden duur voor wat je krijgt :(
Ik vermoed dat wat je vroeger bij de bevoorraading kreeg nog niet eens door de organisatie gefinancieerd werd, maar dat het firma"s waren die (misschien zelfs tegen betaling aan de organisatie) gratis produkten uitdelen als een vorm van reclame zagen ...
Misschien zien ze daar nu om één of andere reden het nut niet (meer) van in ???
Misschien zien ze daar nu om één of andere reden het nut niet (meer) van in ???