Re:Fout van wie ? Fabrikant verkoper of mij ?

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » vr jan 28, 2005 2:49 pm

Bikepatch schreef:
Maar intussen geven ze je een vork waar je nog steeds niets aan hebt, het feit dat ie duurder is maakt niks uit. Zo lossen ze het probleem toch niet op?

Toch wel want nu heeft hij weer een vork die heel is en nog een betere en duurdere ook.
Dus op dit moment kun je de verkoper nergens op aanspreken, er is geen tekortkoming in de nakoming. Dus geen (contractuele) aansprakelijkheid.
Enige punt van discussie zou kunnen zijn dat deze vork niet geschikt is voor wat hij er mee wil gaan doen. Dan krijg je het verhaal is dit ook zo gevraaagd / verteld bij het verkoop gesprek. Als daar verteld is dat dit b.v. een down hill vork is dan levert dit weer een vorm van aansprakelijkheid op. Want die bewering/ uitspraak is in strijd met de wet/ goede normen van fatsoen. Maar ja dat wordt in de praktijk vaak een welles/ niettes verhaal.

Crash and Learn

Bericht door Crash and Learn » di mar 08, 2005 7:56 pm

er was heel duidelijk in dit gesprek naar voor gekomen dat ik ermee wou gaan streeten en dat een six daar te zwak voor was blijkt maar weer, ik heb de black binnen en is goed bekeken is mooie vork heeft wel super lange geduurt tot ik em had maar het is absoluut een te zwakke vork voor street maja ik verkoop em wel, iemand interesse ?

Plaats reactie