Re:derks-wielersport katzaak (typefoutje)

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dr. Koen
Contacteer:
derks-wielersport katzaak (typefoutje)

Bericht door dr. Koen » vr mar 11, 2005 8:03 pm

Hoi,
Voor de 2e keer in korte tijd ben ik hier afgezet.
Ik raad iedereen af om hier iets te kopen. Toen ik mijn fiets daar kocht, ben ik voor meer dan 150 euro afgezet. Hij zegt dat hij 15-20 % goedkoper is dan de andere winkels. Koop je daar een fiets van 1000 euro, moet je nog betalen voor het afstellen hiervan, blijkt de catalogusprijs nog geen 850 euro te zijn. Nadat ik hier zelf achter kwam, ben ik terug gegaan. Hij eerst moeilijk doen, maar uiteindelijk, toen ik de folder liet zien, betaalde hij het verschil terug. Toevallig was ik deze week daar weer omdat ik iets nodig had voor mijn fiets wat hij alleen heeft (der. pad) zag ik een mooie fietspomp. Ik vroeg naar de prijs, hij zei x euro, vervolgens controleerde hij het op de site, stond daar iets meer dan x euro. Ik reken vervolgens af samen met wat andere spullen, blijkt hij veel meer dan x euro aangeslagen te hebben voor die pomp.
Dat is toch niet normaal meer...
Van mij mag die vent failliet.
aan iedereen de groeten, (behalve aan derks) ;) :"(
koen

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr mar 11, 2005 9:47 pm

Je bent dan zelf ook wel de slimste!
Een ezel stoot zich niet 2 keer tegen de zelfde steen,dat doen alleen de grootste :-X :-X :-X :-X :-X :-X

sgsdebruijn

Bericht door sgsdebruijn » vr mar 11, 2005 10:53 pm

Koop er af en toe wat, geen klachten, gaat wel via het bestel systeem daar.

dr. Koen
Contacteer:

Bericht door dr. Koen » za mar 12, 2005 9:09 am

Het TUIG schreef:
Je bent dan zelf ook wel de slimste!
Een ezel stoot zich niet 2 keer tegen de zelfde steen,dat doen alleen de grootste :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Als jij nou eens goed leest.
zoals ik geschreven heb had ik iets nodig (achter der. pad) dat ik nergens anders kon krijgen. Ik ben naar 15 andere fietsenwinkels geweest die mij niet konden helpen en om nou naar het andere deel van het land te rijden of een heel nieuw frame te kopen....
groeten Koen

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » za mar 12, 2005 6:28 pm

Ik koop er ook regelmatig en heb eigenlijk geen slechte ervaringen.

Je moet alleen goed opletten dat hij het goede aanslaat op zijn kassa/rekenmachine, dit ook checken voordat je de winkel verlaat.

Hij heeft bij mij 1 keer per ongeluk teveel aangeslagen, heb hem toen gebeld en hij heeft dat bedrag naar mijn rekening overgemaakt.

Hij heeft het bij mij toen allemaal netjes afgehandeld en kreeg zelfs wat korting ;D

LennarT

dr. Koen
Contacteer:

Bericht door dr. Koen » za mar 12, 2005 6:59 pm

L e n n a r T schreef:
.
Hij heeft bij mij 1 keer per ongeluk teveel aangeslagen, heb hem toen gebeld en hij heeft dat bedrag naar mijn rekening overgemaakt.

LennarT

ik heb echt het idee dat hij dat express doet, en achteraf, als mensen erachter komen en klagen, doet alsof het per ongeluk gebeurt is.
maar dat is mijn gedachte....

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » za mar 12, 2005 9:18 pm

Ik werk ook in een winkel en neem maar van mij aan dat je wel heel DOM moet zijn om teveel aan te slaan.Of je collega heeft zo een slecht handschrift dat je het niet kan lezen.Hoe kan iemand die niet kan rekenen een onderneming leiden?
Heeft die kerel ook een web-sijt?

Groenten van het TuiG !

BLRacing

Bericht door BLRacing » za mar 12, 2005 9:24 pm

Nou en of ;D ;D En als ik zo rondkijk op de site is hij met veel producten nog spotgoedkoop ook. Maar hier en daar laat hij taalkundig een paar steken vallen en zitten er vreemde ""garanties"" op producten.
http://www.derks-wielersport.nl/catalog/

Charmin

Bericht door Charmin » wo mar 16, 2005 9:39 am

nou nou wat goedkoop, naast een bagger site kan ik ook niets vinden dat wow zo goedkoop is. Enne meerdere malen verkeerd aanslaan bij verschillende klanten klinkt mij ook niet echt professioneel in de oren. Wat voorn fiest kocht je eigenlijk voor 1000 euro? die toch 850 was? wat echt een mega blunder moet zijn geweest!!!! ;)

Ghostdog - X
Contacteer:

Bericht door Ghostdog - X » zo mar 20, 2005 7:22 pm

Leerink schreef:
... zitten er vreemde ""garanties"" op producten.

nogal ja. Hoe moet ik dit voor me zien?? > "3 jaar garantie op spaakbreuk"

Lijkt me niet dat je na elk weekend lomp streeten terug kan voor een nieuw wiel toch?

En hoe combineer je deze 2? "2 jaar garantie op de gehele fiets" en "1 jaar garantie op lak en transfers" ;)

sgsdebruijn

Bericht door sgsdebruijn » zo mar 20, 2005 7:37 pm

Het is makkelijker om iemand de grond in te trappen als de hemel in te prijzen,

ik heb geen belang bij deze zaak maar vind de opmerkingen hier eigenlijk gewoon echt heel zielig,
vooral van de laatste 2, bazeer je opmerkingen a.u.b. op persoonlijke ervaring met deze zaak of man!

Plaats reactie