bossen veenendaal afgesloten

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

tank24
Re:bossen veenendaal afgesloten

Bericht door tank24 » ma apr 11, 2005 5:57 pm

ik probeer tegenwoordig op zulke meest onorthodoxe tijden te rijden, als zeven uur s"avonds of doordeweeks s"middags dan zijn er minder mensen, en ook is die paulus de boskabouter niet zo actief

Sir Rides a Lot

Bericht door Sir Rides a Lot » za mei 14, 2005 12:54 pm

Ik merk het inderdaad zelf ook vaak dat ik boos aangekeken wordt, terwijl ik puur op de mtb-routes rijd, dus ben ik niet fout bezig, maar die wandelaars. Ik heb geen bel op mijn fiets (slecht :D) Maar ik nader ze altijd langzaam en dan zeg ik vriendelijk gedag, waarna ze (meestal) aan de kant gaan. Doen ze dit niet, dan groet ik ze nog een keer, en vraag vriendelijk of ik er langs mag. Gaan ze dan nog niet aan de kant... ;D

Meeste mensen zijn niet echt vriendelijk, vind ik geen ramp of zo, maar als iemand je groet, dan kan je toch op z"n minst terug groeten. Valt me trouwens op dat veel mountainbikers die ik tegen kom dit ook niet doen. Terwijl je dat misschien wel zou verwachten...

Vind trouwens wel dat mtb-ers net als de andere gebruikers van het bos, (normaal gezien) gewoon op de paden moeten blijven...

franciss

Bericht door franciss » zo mei 15, 2005 1:52 pm

Sir Rides a Lot schreef:
Ik merk het inderdaad zelf ook vaak dat ik boos aangekeken wordt, terwijl ik puur op de mtb-routes rijd, dus ben ik niet fout bezig, maar die wandelaars. Ik heb geen bel op mijn fiets (slecht :D) Maar ik nader ze altijd langzaam en dan zeg ik vriendelijk gedag, waarna ze (meestal) aan de kant gaan. Doen ze dit niet, dan groet ik ze nog een keer, en vraag vriendelijk of ik er langs mag. Gaan ze dan nog niet aan de kant... ;D

Meeste mensen zijn niet echt vriendelijk, vind ik geen ramp of zo, maar als iemand je groet, dan kan je toch op z"n minst terug groeten. Valt me trouwens op dat veel mountainbikers die ik tegen kom dit ook niet doen. Terwijl je dat misschien wel zou verwachten...

Vind trouwens wel dat mtb-ers net als de andere gebruikers van het bos, (normaal gezien) gewoon op de paden moeten blijven...

Hoe kan je eigenlijk niet op de paden rijden? Een keer van een pad af geraakt.. nou het was echt niet meer te doen. Zoveel bladeren ook dat alles vast kwam te zitten :P.
Maar ik groet ook altijd alles en iedereen. Behalve paard mensen op het mountainbike pad :P Krijg ik last van m"n nieren door hen... grrr

Hilco

Bericht door Hilco » zo mei 15, 2005 5:04 pm

Denk er wel om dat de meeste wandelaars geen moer snappen van ATB of MTB.

Het is gewoon fietsen in het bos en van oudsher mag dat niet ........net als fietsen op de stoep.

Wandelaars zullen dus altijd agressief op fietsers reageren.

Wandelaars hebben geen idee van MTB routes .................een raar tekentje met bolletjes en driehoeken zeggen hen helemaal niks.

Als je met deze wetenschap in het bos fietst gaat het goed .................leg af en toe uit wat je aan het doen bent, en dat je op een "route" rijd...........

Vriendelijkheid is het beste gereedschap in deze............

tank24

Bericht door tank24 » do jun 02, 2005 6:25 pm

nou sommige paard-mensen(meisjes) groet ik best wel hoor, en dan wil ik ze ook nog wel uitleggen dat ze op een atb pad zitten:)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » vr jun 03, 2005 10:03 am

kunnen best leuk zijn idd ;D

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » za jun 11, 2005 7:48 am

tank24 schreef:
nou sommige paard-mensen(meisjes) groet ik best wel hoor, en dan wil ik ze ook nog wel uitleggen dat ze op een atb pad zitten:)

Mijn paard-meisje kun je in die bossen ook tegenkomen (doe haar de groeten). Ze moet ook nog weleens aan mtb-ers uitleggen dat ze op een paardenpad rijden en dat dat zo zijn nadelen heeft .... :-D

Dutchman

Bericht door Dutchman » do jun 16, 2005 2:44 pm

Jeuh me eerste berichtje! Maar zeer cker kunne meisjes te paard leuk zijn!! Maar wat ik kwijt wil, ik fiets veel in rheden en wat me daar opvalt is dat er een stel FALERS!! zijn die het leuk vinden om takken of andere opstakels op paden te leggen en dat is zo stront vervelend en gevaarlijk vooral in een afdaling waar je wel 40+ haalt. En verder zijn er ook nog de mede gebruikers van het bos, als ze op atb-paden lopen vink niets ergs aan maar ze moeten wel opletten zoals wij bikers dat ook moeten doen. Nu is bijvoorbeeld in Rheden een of andere vierdaagse aan de gang en dat is egt stevers irritant met al die kinderen er zou veel meer begeleiding bij moeten lopen >:( maargoed het is allemaal een beetje nemen en geven (iets meer nemen dan geven)en dan kan iedereen wel schik hebben in het bos ;)

tank24

Bericht door tank24 » do jun 16, 2005 3:58 pm

op zich kunnen taken en boomstronken nog wel leuk zijn, vooral asl er kindjes bij staan en zeggen dat je erover heen moet springen, en als je het doet dat ze dan gana juiche:) erg goed voor je echo:)
maar het is wel vervelend als ze onverwacht op een vette afdaling liggen, gelukkig heb ik dat hier nog niet meegemaakt:)

Plaats reactie