ATOMLAB service!

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
ATOMLAB service!

Bericht door N I E L S » za feb 18, 2006 12:29 am

Ik wacht al ongeveer 3/4e jaar op een setje bushings en o-ringen voor pedalen en een onderdeel van een naaf. Ze zouden het me gratis toesturen maar tot nu toe NIETS gehad, zelfs niet eens reactie meer...
En Rizzy levert me ook al niks, voor mij geen Atomlab meer.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo mar 22, 2006 9:14 pm

Atomlab heeft me nu al 3x vertelt dat ze me het gestuurd hebben, daar geloof ik dus echt de ballen van...
Ik flikker die pedalen wel weg!

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » vr mar 24, 2006 10:43 am

wel wel gast , ik ken u gevoel :) ik kocht aircorp peddels , en na 7 maande hange de linkse lagers uiteen. ik vraag de invoerder , zonder reply en die doe wa voos over die onderdele. na ong 2 maande wachte , gaan we rechtstreeks via atomlab en 2 weke later had ik die lagers , zonder garantie voor 20 euro ofzo :-)
2 maande later , hangt trug die linkse lager uit mekaar :d geen crashes of geen trekke of nix mee gebeurd , gwn 4x mee gerede..
heb toen 3 maande moete wachte , atomlab antwoorde nie en de invoerder ook nie.. na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite om atomlab zelf te pakke te krijge , kreeg ik een postpakket , me 2 sets lagers , geen vervoerskoste en in garantie :o atomlab benelux mag dus idd mijn kl-ten kusse , hebbe nooit sparepart's , amper onderdele , best gwn via duitsland probere dude :)
leuk is anders i know , maar peddels van 115 euro gooit ge ni zomaar weg he :)

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr mar 24, 2006 10:52 am

Bansheebeest gain schreef:wel wel gast , ik ken u gevoel :) ik kocht aircorp peddels , en na 7 maande hange de linkse lagers uiteen. ik vraag de invoerder , zonder reply en die doe wa voos over die onderdele. na ong 2 maande wachte , gaan we rechtstreeks via atomlab en 2 weke later had ik die lagers , zonder garantie voor 20 euro ofzo :-)
2 maande later , hangt trug die linkse lager uit mekaar :d geen crashes of geen trekke of nix mee gebeurd , gwn 4x mee gerede..
heb toen 3 maande moete wachte , atomlab antwoorde nie en de invoerder ook nie.. na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite om atomlab zelf te pakke te krijge , kreeg ik een postpakket , me 2 sets lagers , geen vervoerskoste en in garantie :o atomlab benelux mag dus idd mijn kl-ten kusse , hebbe nooit sparepart's , amper onderdele , best gwn via duitsland probere dude :)
leuk is anders i know , maar peddels van 115 euro gooit ge ni zomaar weg he :)
En op welke school heb jij onderwijs genoten??? 8)

Het is toch een kleine moeite om normaal wat te typen......

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » vr mar 24, 2006 11:11 am

syntra langeleemstraat ;)
check, zal er op letten

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » ma mar 27, 2006 12:31 pm

heb je al een update over je onderdele ?

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo mar 29, 2006 8:07 pm

Bansheebeest gain schreef:heb je al een update over je onderdele ?
Nee, niets. Ik heb al zo vaak een bericht gehad dat ze het naar me toe sturen en dat het gepost is. Ik ontvang zovaak dingen uit de US maar van hen 'toevallig' niets.

Ja, heeeeeeeel toevallig.... :|

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » do mar 30, 2006 6:09 pm

atomlab prodcute zijn goe , atomlab service iets minde en elke inveroder van atomlab veegt er zijn klote aan :)
me atomlab zelf heb ik nooit echt stress gehad , die dede altijd hun best om me te helpe dus..

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo apr 05, 2006 2:21 am

Nou, ik heb een deel van de gevraagde onderdelen binnen. Een dop van een naaf. Kostte me wel veel tijd en moeite maar ik geef het op. Die bushings en o-ring krijg ik wel (ooit) van CRC want die heeft ze ook al tijden niet op voorraad...

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » wo apr 05, 2006 7:49 am

ik heb nu op 2 weke toch een naaf hier gekregen.. via duitsland wel

Plaats reactie