verzameling alle shops
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
met het onderwerp weet je genoeg.
Ik had graag eens geweten
welke internetshops jullie
gebruiken, hoe betrouwbaar,
garantie en zo.
Ik had graag eens geweten
welke internetshops jullie
gebruiken, hoe betrouwbaar,
garantie en zo.
Als het over Biketrial gaat:
www.Rideactive.nl
www.Trialmarkt.de
www.Tartybikes.co.uk
Zijn allemaal top als het over snelheid,service en garantie gaat.
Kan iemand mij iets over Bike2Build vertellen?
= Rubenio =
www.Rideactive.nl
www.Trialmarkt.de
www.Tartybikes.co.uk
Zijn allemaal top als het over snelheid,service en garantie gaat.
Kan iemand mij iets over Bike2Build vertellen?
= Rubenio =
bike2build is een hele goede winkel, de mensen zijn zeer behulpzaam, weten veel, en de prijzen zijn ook goed (voor een nederlandse bikeshop)
ik dacht dat er ergens als je niet naar t forum, maar naar de site van DP gaat, dat je daar ergens een lijst had met alle goede bikeshops (alleen dan zijn er ondertussen een paar bij gekomen)
ik dacht dat er ergens als je niet naar t forum, maar naar de site van DP gaat, dat je daar ergens een lijst had met alle goede bikeshops (alleen dan zijn er ondertussen een paar bij gekomen)
Je bedoelt neem ik aan mountainbike.nl:BiKeRbOi schreef:bike2build is een hele goede winkel, de mensen zijn zeer behulpzaam, weten veel, en de prijzen zijn ook goed (voor een nederlandse bikeshop)
http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=23813
http://eternity.playfields.be/bikeshop/
Bikeshop booischot! Goede winkel bestaat nog niet zolang en is klein maar de service en de prijzen zijn zeer goed.
En ze kunnen aan bijna alles komen.
Bikeshop booischot! Goede winkel bestaat nog niet zolang en is klein maar de service en de prijzen zijn zeer goed.
En ze kunnen aan bijna alles komen.