Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
Plip
- Berichten:986
- Lid geworden op:ma dec 11, 2006 10:35 am
- Locatie:Malden
Bike-mailorder Ruk
Bericht
door Plip » zo dec 02, 2007 4:14 pm
Hela
Bij bike-mailorder.de heb ik begin oktober voor ongeveer 1500 euro onderdelen besteld, waaronder een wielset,
deze was niet meer leverbaar, allemaal prima, vriendelijk gevraagd of ze het bedrag van de wielset terug konden storten op mijn rekening, Zouden ze doen, nu weetik dat het niet per direct kan, maar dit duurt wel erg lang. heb de rest van de onderdelen inmiddels allang binnen. maar nog steeds geen geld ontvangen van BMO,
Al een aantal mailtjes gestuurd met de vraag of ze het dan even terug konden storten, en dan krijg je dit,
''hello, we will pay back your money immediately... Mit besten Grüßen aus Berlin,Philipp KeesKundenservice BIKE-MAILORDER.DE''
Vanmiddag nog maar eventjes mailen.
Scheisse!
Negatief!
-
Plip
- Berichten:986
- Lid geworden op:ma dec 11, 2006 10:35 am
- Locatie:Malden
Bericht
door Plip » wo dec 05, 2007 1:05 pm
even iets duidelijker gemaakt,
maar zijn er nog mensen ervaring hebben met bmo?
met de nadruk of het retouneren van geld?
Groenten
-
hallobike
- Berichten:377
- Lid geworden op:di jan 09, 2007 4:40 pm
- Locatie:heerenveen
-
Contacteer:
Bericht
door hallobike » do dec 27, 2007 9:35 am
waar staat dat e-mail adres van bikemailorder.de , want op hun site kan ik het niet vinden.
onderaan hun website staat
wel Kontakt: zum Kontaktformular maar die link werkt niet dus wil je even hun e-mail adres naar mij toesturen.

new transition ! helemaal TOP
