bike-components.de

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirty sanches
bike-components.de

Bericht door dirty sanches » vr dec 11, 2009 6:39 pm

dacht dat ik idd met bikemailorder te maken had! maar niet goed gekeken.
hier hope tech 4 besteld. En voor de grap eens bij het kopje price alert wat dingen ingevuld. Kreeg ik zowaar een prijs 40 euro onder hun normale prijs.
Dacht dus "kopen" ben nu bijna 2 weken verder en heb nog steeds niks. kreeg allemaal vragen of ik niet met staalflex leiding wou of met floating disc. Dus ik zeg doe maar. Maar dan wel voor die prijs.
Krijg ik ineens een mail dat mijn lamp niet op voorraad is. en 3 dagen later krijg ik een mail dat de voor rem besteld is bij hope. En toch duidelijk aangegeven dat het de achterrem moest worden. krijg nu na bijna 2 weken een mail dat mijn bestelling binnen is en dat er 2tot 5 dagen levertijd op zit!

lekkere winkel! iemand nog meer van dit soort dingen mee gemaakt?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » vr dec 11, 2009 8:42 pm

Aantal dingen besteld en perfect afgehandeld, niks mis mee:)

k@tze

Bericht door k@tze » vr dec 11, 2009 10:11 pm

al vaker besteld, tot nu toe altijd goed afgehandeld en correct geïnformeerd over eventuele latere levertijden.

Chmod

Bericht door Chmod » za dec 12, 2009 10:09 am

2 tot 5 dagen is normaal. Een bestelling binnen de 2 weken binnen, netjes zou ik zeggen.

dirty sanches

Bericht door dirty sanches » za dec 12, 2009 10:33 am

werd mee bedoeld dat ze mijn aanvraag binnen hadden en dus nu de rem gingen bestellen in eng. en er dus nu 2-5 dagen levertijd op zit en hun het dan opsturen. dus daar komen ook weer 3 dagen bij!
maar begrijp dat ik gewoon pech heb. doorgaans goede service dus.

Chmod

Bericht door Chmod » za dec 12, 2009 2:08 pm

ja, het kon zijn dat de versie met nonfloating binnen was of andersom. Of de wired,...

Je moet goed checken wat er exact op stock is, misschien was dit wel wat anders dan wat ze nu hebben moeten bestellen voor jou.

BLRacing

Bericht door BLRacing » za dec 12, 2009 3:09 pm

Je druk maken om enkele dagen extra levertijd. Muhaha je verzint het niet. Wees blij dat ze jou überhaupt een mailtje sturen met details over de verwachtte levertijd.

Veel plezier met je nieuwe rem in iedergeval.
:D

dirty sanches

Bericht door dirty sanches » di dec 22, 2009 12:46 pm

Kreeg vandaag een mailtje van ze, nadat ik meerdere malen had gemaild. dat ze nog niks binnen hadden en dat het nog een week of 2 minimaal kan duren. ik kon wel een andere rem krijgen(merk) maar even gekeken wat die dan zou kosten. was aanzienlijk goedkoper. lekkere oplossing! zit nu op 3weken sinds betaling. das net iets meer als een paar dagen dacht ik zo.

Plaats reactie