Thumbs up voor HOPE

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
Thumbs up voor HOPE

Bericht door didadunlop » di dec 22, 2009 5:27 pm

Enige tijd geleden mijn proII opgestuurd naar Hope omdat zelfs met nieuwe lagers de speling in de as niet wegging. (naaf was al 3 jaar oud). Hope heeft onder garantie de hubshell vernieuwd en hem teruggestuurd (zonder kosten in rekening te brengen). Helaas was het pakketje kwijt in de post.

Dus ik mailen met HOPE en nu ligt er een gloednieuwe naaf op mijn bureau. No questions asked en gewoon een nieuwe opsturen. Das pas service.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

redoutterider

Bericht door redoutterider » wo dec 23, 2009 12:34 am

zeg dat wel..die service krijg je niet overal..zeer zelden!
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » wo dec 23, 2009 6:55 am

Dida, gaat het om de voornaaf, want ik heb er ook speling op!
Het is niet zo dat ze er meer problemen mee hebben?
Naaf van mij is 1,5 jaar oud!

year

Bericht door year » wo dec 23, 2009 9:02 am

Zo kan het dus ook. Ik wacht nu al bijna drie weken op een uitspraak van Cannondale over een scheur in mijn frame (eerste eigenaar, 1,5jr oud). Beetje jammer.

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo dec 23, 2009 8:45 pm

Het is de achternaaf.

Speling kan er natuurlijk altijd opkomen. Nadeel van veel van deze naven is dat ze niet nastelbaar zijn. Iets wat mij eigenlijk erg tegenstaat voor zulke dure dingen.

Nieuw lagersetje is niet zo duur. Zo besteld bij crc en met wat goede bussen/doppen kan je het er ook netjes inslaan die nieuwe lagers.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

bartje325i

Bericht door bartje325i » wo dec 23, 2009 10:39 pm

Had je de naaf gewoon zelf naar engeland of via importeur/dealer terug gestuurd?
Goede service :thumbsup:

didadunlop

Bericht door didadunlop » do dec 24, 2009 1:30 pm

Direct met hope gemaild. Op de site kan je een returns formulier downloaden. Kopie van het originele bonnetje erbij en klaar.

Plaats reactie