Thumbs up voor HOPE
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Enige tijd geleden mijn proII opgestuurd naar Hope omdat zelfs met nieuwe lagers de speling in de as niet wegging. (naaf was al 3 jaar oud). Hope heeft onder garantie de hubshell vernieuwd en hem teruggestuurd (zonder kosten in rekening te brengen). Helaas was het pakketje kwijt in de post.
Dus ik mailen met HOPE en nu ligt er een gloednieuwe naaf op mijn bureau. No questions asked en gewoon een nieuwe opsturen. Das pas service.
Dus ik mailen met HOPE en nu ligt er een gloednieuwe naaf op mijn bureau. No questions asked en gewoon een nieuwe opsturen. Das pas service.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- redoutterider
zeg dat wel..die service krijg je niet overal..zeer zelden!
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
-
- didadunlop
Het is de achternaaf.
Speling kan er natuurlijk altijd opkomen. Nadeel van veel van deze naven is dat ze niet nastelbaar zijn. Iets wat mij eigenlijk erg tegenstaat voor zulke dure dingen.
Nieuw lagersetje is niet zo duur. Zo besteld bij crc en met wat goede bussen/doppen kan je het er ook netjes inslaan die nieuwe lagers.
Speling kan er natuurlijk altijd opkomen. Nadeel van veel van deze naven is dat ze niet nastelbaar zijn. Iets wat mij eigenlijk erg tegenstaat voor zulke dure dingen.
Nieuw lagersetje is niet zo duur. Zo besteld bij crc en met wat goede bussen/doppen kan je het er ook netjes inslaan die nieuwe lagers.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- didadunlop