Heb mijn bestelling netjes ontvangen. Woensdag avond besteld, vrijdag 11uur in huis.
Gr Jasper
+ voor Barracuda Compagny
Moderator:Beheerders
Hier nog een dikke plus .
Eind vd zomer een Santa Cruz Super Light frame besteld.
Het was een aanbieding die ik niet kon laten lopen.
In het verleden al goede ervaringen met Barracuda, dus ik had weinig bedenkingen.
Ik was zo dom om niet meteen een nieuw balhoofd bij te bestellen.
Dom dom dom. Volgende dag gevraagd of ik m'n bestelling nog kon aanvullen, maar ik was helaas te laat.
Dus maar apart besteld.
Naderhand alsnog de extra verzendkosten vergoed gekregen in de vorm van een virtuele tegoedbon.
Bij aankomst bleek het frame voorzien van een Float R demper. De site maakte ook vermelding van een RP23 demper, het was niet helemaal duidelijk.
Men heeft het in mijn voordeel uitgelegd en de Float R kostenloos omgeruikd tegen een RP23.
Verzenden was telkens bliksemsnel geregeld, kwestie van 1 of 2 dagen.
Voortaan kijk ik eerst op de site van Barracuda wanneer ik iets nodig heb.
Opgebouwd met de "oude zooi" van mijn NRS frame rijdt de SL als een zonnetje.
Ik ga bijna vanzelf. Bijna...
Eind vd zomer een Santa Cruz Super Light frame besteld.
Het was een aanbieding die ik niet kon laten lopen.
In het verleden al goede ervaringen met Barracuda, dus ik had weinig bedenkingen.
Ik was zo dom om niet meteen een nieuw balhoofd bij te bestellen.

Dom dom dom. Volgende dag gevraagd of ik m'n bestelling nog kon aanvullen, maar ik was helaas te laat.
Dus maar apart besteld.
Naderhand alsnog de extra verzendkosten vergoed gekregen in de vorm van een virtuele tegoedbon.

Bij aankomst bleek het frame voorzien van een Float R demper. De site maakte ook vermelding van een RP23 demper, het was niet helemaal duidelijk.
Men heeft het in mijn voordeel uitgelegd en de Float R kostenloos omgeruikd tegen een RP23.

Verzenden was telkens bliksemsnel geregeld, kwestie van 1 of 2 dagen.
Voortaan kijk ik eerst op de site van Barracuda wanneer ik iets nodig heb.
Opgebouwd met de "oude zooi" van mijn NRS frame rijdt de SL als een zonnetje.
Ik ga bijna vanzelf. Bijna...
Gisteren bij Barracuda geweest... Volgende keer houd ik het bij online bestellen. Prijzen moet je opzoeken op de PC, niet erg verkoopsvriendelijk. Voor de frames en vorken ok, maar alle kleine dingetjes mochten toch een prijslabeltje dragen.
Vriendelijk en behulpzaam waren ze ook niet echt te noemen, ofwel waren ze nog in de rouw voor M. Jackson of ze hadden allemaal een baaldag.
Om iets te mogen passen, moet je eerst toestemming vragen van de Gestapo.
Een vleugje muziek zou er geen kwaad kunnen, kwestie van de sfeer een beetje op te fleuren.
Voor de rest is het natuurlijk een hele nette winkel, maar ze kunnen het beter bij de onlineverkoop houden, ik werd er echt niet gelukkig.
Misschien hed ik eerst een nieuw frame moeten kopen om het ijs wat te breken.
Vriendelijk en behulpzaam waren ze ook niet echt te noemen, ofwel waren ze nog in de rouw voor M. Jackson of ze hadden allemaal een baaldag.
Om iets te mogen passen, moet je eerst toestemming vragen van de Gestapo.
Een vleugje muziek zou er geen kwaad kunnen, kwestie van de sfeer een beetje op te fleuren.
Voor de rest is het natuurlijk een hele nette winkel, maar ze kunnen het beter bij de onlineverkoop houden, ik werd er echt niet gelukkig.
Misschien hed ik eerst een nieuw frame moeten kopen om het ijs wat te breken.