Max. snelheid: 225.342 km/h"
Weg politie

Moderator:Beheerders
asphaltdude on the rocks schreef:
Ach, als je een gewoon Aprilia"tje als tot 120 kunt laten gaan door de prop uit de uitlaat te halen, dan lijkt mij met wat meer (en ook aeroynamische-) tuning 225 goed mogelijk hoor. Ik denk dat met de hedendaagse techniek het nog een heel stuk harder kan.
Giedo schreef:
Maar even terug naar het onderwerp!! Burgermeester van Groningen wilt scooterrijders hard aanpakken... Na misstanden gewoon pletten... Now we"r talking ;D Rijdende pleepotten. Had er gister weer een tegen m"n achterbumper >:(
eNaZnI schreef:
zane, die aan een aanvoer route naar t centrum woont
DiTemp schreef:
120 in je dromen.
Giedo schreef:
Maar even terug naar het onderwerp!! Burgermeester van Groningen wilt scooterrijders hard aanpakken... Na misstanden gewoon pletten... Now we"r talking ;D Rijdende pleepotten. Had er gister weer een tegen m"n achterbumper >:(
strangeworld schreef:
nee, we zijn stoere bikers, die horen niet bij de BrEeZah-cultuur...hoop ik![]()
GT dudette schreef:
[strangeworld schreef:
nee, we zijn stoere bikers, die horen niet bij de BrEeZah-cultuur...hoop ik![]()
No way man, bikers worden nooit breezer drinkers
[font=Verdana]GO BEER, GO[/font]
Dn Helle schreef:
[GT dudette schreef:
[strangeworld schreef:
No way man, bikers worden nooit breezer drinkers
[font=Verdana]GO BEER, GO[/font]
![]()
The one and only...
Maar dit gaat vreeeeselijk offtopic...
Hoeveel mensen rijen hier naast hun fiets op hun brommer?
Dn Helle schreef:
asphaltdude on the rocks schreef:
Ik niet! Mijn verzameling fietsen en schaatsen is drie keer duurder dan zo"n stomme *******scooter en ze gaan stuk voor stuk nog harder ook! 2-takt is voor mietjes. Leve de spierkracht!
Dn Helle schreef:
[Dn Helle schreef:
EN nog een keer..... wie rijdt hier allemaal met een brommer, bromfiets, scooter, of nog zo"n gevallen?