Afspraken niet na komen van DP "ers

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Nossy
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers

Bericht door Nossy » ma sep 01, 2003 3:43 pm

Erikje schreef:
[
SHIFT 00 schreef:
waarschijnlijk een oosterling ;)

Volgens mij komtie juist uit De West.

Maaruh, waar ik nou benieuwd naar ben, wie krijgt er nu nog geld of spullen van RCISOKE? Volgens mij niemand?

Erikje

Ik zou nog een Cannondale frame krijgen, nooit meer iets van gehoord.

Erikje

Bericht door Erikje » ma sep 01, 2003 6:02 pm

Had je al wel betaald dan?

Erikje

Brum.

Bericht door Brum. » ma sep 01, 2003 6:09 pm

Vind het wel een beetje heel erg stenig-rsicoke topic worden!

Als jullie onderling wat geschillen hebben, regel bel en mail dat met elkaar af dan, dan is het ook zeker opgelost! :)

Zane!

Bericht door Zane! » ma sep 01, 2003 6:14 pm

-Na een duidelijk msn gesprek trekt Rc zn woorden terug en verontschuldigt zich

iedereen wel goed alles lezen hoor!

zane

Nossy

Bericht door Nossy » ma sep 01, 2003 9:31 pm

Erikje schreef:
Had je al wel betaald dan?

Erikje

Nee, dat niet, maar heb er wel een paar andere deals voor laten schieten.

Maargoed, wat,hoe en waarom het frame er nooit is gekomen weet ik niet, intresseerd me ook niet meer.

Krijg van meneer Ditemp nog een setje snelspanners waar ik waarschijnlijk naar kan fluiten.

Rob.

Bericht door Rob. » vr sep 05, 2003 1:33 pm

Ik heb al eens een keer een frame verkocht aan ROXY, dat is toen heel goed gegaan. Niets over te klagen. Ik heb al eens een fiets gekocht van DaHoe, maar daarwas ik een beetje fout mee. Ik wilde de fiets dus heel graag en toen dacht ik jippie ik ga hem halen maar ja eer ik iemand heb om het mee te gaan halen, dat was een ramp. Maar uiteindelijk toch nog iemand kunnen strikken. Die met me mee gegaan, samen op avontuur naar het noorden.
Wow wat we daar tegenkwamen; auto"s, heeeel veeeel auto"s!!!
We waren "s ochtends om 10 uur vertrokken en we kwamen terug om half 8 (!!!!!!) "s avonds en met een nieuwe bike. Zo zeg wat was het boven Eindhoven druk!
Maar ja ik was niet echt op de afgesproken tijd daar, sorry DaHoe!!!! Maar ja voor de rest ging alles flex. En als ik het zo bekijk was de fiets zeker weten het geld waard!

Maar ja ik weet niet of iemand er iets aan heeft als ie dit leest ???

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » vr sep 05, 2003 6:57 pm

Ik werk nu met aanbetalingen.

Niet op komen dagen = aanbetaling kwijt.

50% aanbetalen 50% aflevering.

Voorlopig houdt men woord.

E

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » wo okt 22, 2003 8:08 pm

Om dit topic een beetje levend te houden wil ik hier ook maar weer eens een klacht deponeren m.b.t. tot rcisoke. Ik heb begin oktober geld over gemaakt voor een setje cranks en een fender en heb tot op heden niets ontvangen terwijl hij me telkens de belofte deed om de spullen te versturen. Telkens een andere smoes (te druk/ niet in staat om naar het postakntoor te gaan i.v.m. een operatie) en toen ik las dat hij op vakantie ging heb ik nog een poging ondernomen door hem te mailen waarop hij mij het volgende antwoorde:

Ik zal je de onderdelen toesturen voor ik op vacantie ga, dat is dus maandag a.s.

René

Die maandag a.s. was dus afgelopen maandag 20-10-2003. Ik zit dus nog steeds op mijn spullen te wachten!
Ik ben zo ontzettend klaar met die jongen, wat een waardeloze vent!

Shark

Bericht door Shark » wo okt 22, 2003 8:57 pm

Same Here!

In z"n laatste te koop topic de XO derr+shifter gekocht, netjes direct geld overgemaakt, zou "t maandag opsturen. Ook nog niets ontvangen.

Ik stoor me hier behoorlijk aan, geen manier van zakendoen.

Als ik het te koop topic moet geloven heeft Goofman ook nog iets te goed van hem.

Zwaar Balen.

Shark

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » wo okt 22, 2003 9:50 pm

Shark schreef:
Same Here!

In z"n laatste te koop topic de XO derr+shifter gekocht, netjes direct geld overgemaakt, zou "t maandag opsturen. Ook nog niets ontvangen.

Als ik het te koop topic moet geloven heeft Goofman ook nog iets te goed van hem.

Zwaar Balen.

Shark

ik heb alleen maar goeie dingen over RC, altijd alles netjes op tijd.... vaak al opgestuurd voordat ik het geld heb over gemaakt..... ;D altijd alles netjes verpakt en in goede staat duss er zitten ook zeker wel goede reacties bij!!! :) ;D

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » wo okt 22, 2003 10:21 pm

Misschien niet het juiste topic, maar waar ik me flink aan loop te ergeren is het volgende:

Denk je dat je iets hebt verkocht, dat je een deal hebt, moet de koper eerst nog toestemming aan zijn ouders of vriendin vragen. Ongeloofelijk.
Kan dat niet vooraf?? Vaak mag het dan niet en gaat de deal niet door (de afspraak wordt dus niet nagekomen, dus toch het goede topic).

Wytze

Bericht door Wytze » do okt 23, 2003 1:23 am

oeh, vooral 15 jarige die nog op hun zakgeld moeten wachten zijn heeeeel irritant ik heb eens een vork 2 maanden lang vast moeten houden voor iemand, en erger nog elke dag zijn CU2 taaltje aan moeten horen over de MSN om te vragen of ik em echt nog steeds wel voor em had :"(

Erikje

Bericht door Erikje » do okt 23, 2003 7:54 am

Idd, ja, laten we DP sluiten voor onder de 18 jaar.... of beter nog, sluiten voor mensen die nog op school zitten.... ;)

Erikje

Wytze

Bericht door Wytze » do okt 23, 2003 11:34 am

ennuh...... daar reken je universiteit ook onder ::)

:-[

Shark

Bericht door Shark » do okt 23, 2003 11:41 am

Abuse that Sl*t schreef:
[
Shark schreef:
Same Here!

Zwaar Balen.

Shark

ik heb alleen maar goeie dingen over RC, altijd alles netjes op tijd.... vaak al opgestuurd voordat ik het geld heb over gemaakt..... ;D altijd alles netjes verpakt en in goede staat duss er zitten ook zeker wel goede reacties bij!!! :) ;D

ik hoop dat m"n reactie ook omdraait als ik de spullen binnenkrijg. Ik vind het alleen ongepast om te zeggen dat je het verstuurt en dit vervolgens niet doet, een paar dagen later iets ontvangen is niet erg maar de beste man is nu 4 weken weg, handel dan je zaken van te voren nog even af of beloof niets!

Shark

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » do okt 23, 2003 1:04 pm

Erikje schreef:
Idd, ja, laten we DP sluiten voor onder de 18 jaar.... of beter nog, sluiten voor mensen die nog op school zitten.... ;)

Erikje

Oke, ik ga wel weer weg.. ::)

Zane!

Bericht door Zane! » do okt 23, 2003 11:01 pm

tering, dan ga ik ook maar... :-[

zane

FireFox
Contacteer:

Bericht door FireFox » vr okt 24, 2003 6:36 pm

Als je dan iets koopt van iemand van DP verwacht je dat deze wel hun afspraak nakomen en je dat opsturen cq verkopen wat je besteld hebt. Dit is TGR gebeurd, de hele topic is te vinden bij Vlooiemarkt - Koopjes- NEW Nokian Gazzalodi 2.6 NEW!
Dit wil ik hier toch ff kwijt >:(

Hey leculdechico !!!!!!!

Mooie kerel ben jij >:( eerst vertellen dat je 3.0 banden te koop hebt, dan koopt TGR er een !! maakt die het pakje open zit er een 2.3 in ??? vergissing dacht ie, maar mooi niet !!! zeg je dan dat dit altijd in de advertentie heeft gestaan ??? WIE IS HIER NU BLIND >:(
LEES DEZE TOPIC EENS....ER STAAT NU INEENS 2.6 (FF GEWIJZIGD HE !!) EN EEN PAAR ANTWOORDEN VERDER STAAT WEER 3.0 >:( ALS JE DE ZAAK WILT BEDONDEREN MOET JE HET GOED DOEN !!!EIKEL.
EN JE WILT JE FOUT NIET EENS GOED MAKEN DOOR DE KOOP TERUG TE DRAAIEN :( FIJNE VENT BEN JIJ

IK DACHT DAT JE OP DP GOEIE ZAKEN KON DOEN................MAAR BLIJKBAAR NIET MET IEDEREEN..................DUS ALS JE WAT WILT KOPEN VAN [glow=red,2,300]leculdechico[/glow] ZOU IK HET MAAR NIET MEER DOEN. WANT WAT JE KRIJGT MOET JE NOG MAAR AFWACHTEN.

FIREFOX

Gast

Bericht door Gast » vr okt 24, 2003 6:46 pm

Hoi, ik ben Ruud en jij bent vast nieuw hier!

Afbeelding

FireFox
Contacteer:

Bericht door FireFox » vr okt 24, 2003 6:55 pm

Ja ik ben nieuw hier, maar toch al verschillende items gekocht via DP en nooit problemen gehad.......maar dit slaat alles >:(

Wytze

Bericht door Wytze » vr okt 24, 2003 7:08 pm

Volgens mij is die "kont van chico" niet zo"n kwade gozer, alleen een beetje slecht in Nederlands en hij heeft teveel verkopen door elkaar lopen dan zal het best misgaan!!
Ik heb em ook wel es gemaild zelfs gebeld over spullen maar nooit antwoord gekregen :"( Volgens mij kun je het beste maar bij em langs gaan, want geef toe die gast moet een Garage vol spullen hebben staan en is niet zo duur!

Dat ie de verkoop niet terug wilt draaien is trouwens wel heel lullig >:(
heeft dat ook iets met de verzendkosten te maken?

Gast

Bericht door Gast » vr okt 24, 2003 7:20 pm

FireFox schreef:
Ja ik ben nieuw hier, maar toch al verschillende items gekocht via DP en nooit problemen gehad.......maar dit slaat alles >:(

Haha, was niet lullig bedoelt hoor. En besides, als je denkt dat dit alles slaat moet je eens voooorzichtig vragen aan Ruffy naar een ene enfucko...

Wel je loopschoenen aandoen hoor!

FireFox
Contacteer:

Bericht door FireFox » vr okt 24, 2003 7:34 pm

[quote a >:(uthor=Wytze link=board=3;threadid=6754;start=220#152261 date=1067018885]

Dat ie de verkoop niet terug wilt draaien is trouwens wel heel lullig >:(
heeft dat ook iets met de verzendkosten te maken?

Hij zegt gewoon dat er altijd 2.3 in z"n advertentie gestaan heeft en niet 3.0 en dat we die gekocht hebben! Wil die band best terug sturen onder mijn kosten als TGR dan z"n geld terug krijgt

D33N

Bericht door D33N » za okt 25, 2003 12:14 pm

Santa Cruz schreef:
Om dit topic een beetje levend te houden wil ik hier ook maar weer eens een klacht deponeren m.b.t. tot rcisoke. Ik heb begin oktober geld over gemaakt voor een setje cranks en een fender en heb tot op heden niets ontvangen terwijl hij me telkens de belofte deed om de spullen te versturen. Telkens een andere smoes (te druk/ niet in staat om naar het postakntoor te gaan i.v.m. een operatie) en toen ik las dat hij op vakantie ging heb ik nog een poging ondernomen door hem te mailen waarop hij mij het volgende antwoorde:

Ik zal je de onderdelen toesturen voor ik op vacantie ga, dat is dus maandag a.s.

René

Die maandag a.s. was dus afgelopen maandag 20-10-2003. Ik zit dus nog steeds op mijn spullen te wachten!
Ik ben zo ontzettend klaar met die jongen, wat een waardeloze vent!

same here...
ik hoop dat mijn dmr chainguide nog komt na zijn vakantie :/

Erikje

Bericht door Erikje » za okt 25, 2003 1:42 pm

Ruud schreef:
......voooorzichtig vragen aan Ruffy naar een ene enfucko...

Foutje Ruud, betrof ene Crazy T.....

Erikje

Gesloten