Re:Postbank zuigt?
Moderator:Beheerders
postbank zuigt idd, maar voor die afschriften gewoon ff gratis klantenservice bellen (half uur >:( ) en dan zeggen dat je elke week een afschrift wilt..... klaar
he heerlijk, weer een topic op DP vol met onzin.
Ten eerste houd de Postbank het geld niet vast, de meeste banken doen dit wel.
De Postbank boek idd niet realtime. Elke nacht van zondag t/m donderdag wordt er geboek. Van giro naar giro is gewoon 1 werkdag, plus de tijd wat het versturen van duurt. via girotel dus vrijwel direct. Naar een bank is een ander verhaal, dat duurt idd langer komt omdat er nog een andere bank tussen zit die al het betalingsverkeer tussen pb en banken regelt(naam ben ik even kwijt) daar gaat dus die extra tijd in zitten. max 3 werkdagen duurt dat.
En van bank naar bank in een seconde?? onzin. heb net weer 2 dagen op m"n geld zitten wachten(en dat is met internet bankieren overgemaakt en met internet bankieren nagekeken).
Er zijn 2 soorten girotel: de eerste is voor de mensen met nog een inbel modem(offline versie) de tweede is voor mensen met kabel of adsl(online versie dus)
online versie kan gewoon over de gehele wereld met elke computer zolang er maar internet op zit.
Dus ik heb gesproken, en ga nu volgende keer niet weer van alles zitten blaten als je er geen verstand van hebt!
en ja ik werk bij PB ;D
Ten eerste houd de Postbank het geld niet vast, de meeste banken doen dit wel.
De Postbank boek idd niet realtime. Elke nacht van zondag t/m donderdag wordt er geboek. Van giro naar giro is gewoon 1 werkdag, plus de tijd wat het versturen van duurt. via girotel dus vrijwel direct. Naar een bank is een ander verhaal, dat duurt idd langer komt omdat er nog een andere bank tussen zit die al het betalingsverkeer tussen pb en banken regelt(naam ben ik even kwijt) daar gaat dus die extra tijd in zitten. max 3 werkdagen duurt dat.
En van bank naar bank in een seconde?? onzin. heb net weer 2 dagen op m"n geld zitten wachten(en dat is met internet bankieren overgemaakt en met internet bankieren nagekeken).
Er zijn 2 soorten girotel: de eerste is voor de mensen met nog een inbel modem(offline versie) de tweede is voor mensen met kabel of adsl(online versie dus)
online versie kan gewoon over de gehele wereld met elke computer zolang er maar internet op zit.
Dus ik heb gesproken, en ga nu volgende keer niet weer van alles zitten blaten als je er geen verstand van hebt!
en ja ik werk bij PB ;D
post is al erg en banken ook, kombineer je dat tja dan wordt het helemaal klote.
ik snap sowieso niet waarom iemand bij de postbank zou gaan met die afwijkende rekening nummers en giro"s
ik snap sowieso niet waarom iemand bij de postbank zou gaan met die afwijkende rekening nummers en giro"s
Ik vind dat de Posbank niet zuigt!
Een van de fijnste plekken om te fietsen
Een van de fijnste plekken om te fietsen

Pino schreef:
Ik overweeg ernstig over te stappen naar de SNS.
Internettransacties gaan heel vlot en je hebt een overzicht wanneer je maar wil.
Ik vindt het internetbankieren van de SNS een ramp, je moet 4 stappen ofzo door voordat je bij je rekeningovericht bent... zucht
Dn Helle schreef:
[Pimiento en Montpellier schreef:
Ik heb ook een pb rekening, maar ik ook maar iedere 2 weken een afschrift, dus moet er ook lang op wachten.
Bel ze op en eis dat je em om de week wilt hebben... daar zijn ze wel soepel in...
Ja weet ik, maar het boeit me iig niet zoveel. Hou zelf wel bij wat ik uitgeef en binnenkrijg, heb ik de postbank niet voor nodig. Buitendat heb ik girotel, dus heb er geen problemen mee.