Re:Stamppot

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

krekker

Bericht door krekker » wo sep 28, 2005 7:26 pm

oew verse snert daar kijk ik ook al weer naar uit ;)

en geef mij maar gewoon unox worsten, ik krijg daar serieus zo"n kick van net als die gast van die reclame weet je :?, maar appie huismerk is ook heerlijk :D

krek

Dirt4breakfast

Bericht door Dirt4breakfast » do sep 29, 2005 3:41 pm

Nou, van al de stamppotten die de hollandse keuken rijk is, is boerenkool (met rookworst, spekjes en niet te vergeten jus) de enige die een beetje te pruimen is... Als het dan verder om de hollandse keuken gaat hou ik het bij een bak snert, broodje kaas of een bord mosselen (al is het ondanks de aanwezigheid van de mosselhoofdstad van europa in ons landje toch een beetje twijfelachtig of dithollandse kost genoemd mag worden)...

Voor de mensen die wel van stamppot houden: kom binnenkort maar naar leiden toe, want je wordt hier weer doodgegooid met de hutspot. lang leve 3 oktober... baggerfeest... alleen maar omdat een paar geuzen enkele honderden jaren een paar spanjaarden hebben gesloopt kan ik de komende dagen niet eens fatsoenlijk de stad door omdat de hele zooi is afgezet voor die hele 3 oktober ellendebende... Maar goed... ik dwaal af geloof ik....

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » do sep 29, 2005 7:54 pm

Net erg goed gegeten. Stampot andijvie. Zit nog na te boeren. :o

natuurlijk met echte aardappels.

oja met spekkies natuurlijk

Plaats reactie