Giant
Moderator:Beheerders
Re:Giant
WTR schreef:
is het wel met de bon gegaan?
ik heb hier nl nog een atx 850 liggen (gebroken)
en ik heb de bon niet meer
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=85936
Heilige koeien nog aan toe zeg das me wel een breuk

Hmmm, je rijdt een fiets doormidden waar je het bonnetje niet van hebt, belt naar Giant, zij zeggen dat je "t (zoals ons stervelingen) via de dealer moet regelen en dús zijn het klootzakken.
Did I leave anything out?
[sub]How about common sense?[/sub]
Did I leave anything out?
[sub]How about common sense?[/sub]
WTR schreef:
nou als ik hier lees dat het ook zonder de dealer kan, waarom bij mij dan niet?
Als jij hier leest dat het zonder dealer kan dan lees je meer dan mij. En dan nog? Wat is er zo rampzalig aan om het via de dealer te moeten regelen?
legion schreef:
[WTR schreef:
nou als ik hier lees dat het ook zonder de dealer kan, waarom bij mij dan niet?
Als jij hier leest dat het zonder dealer kan dan lees je meer dan mij. En dan nog? Wat is er zo rampzalig aan om het via de dealer te moeten regelen?
omdat dat niet meer kan, dat frame is eind 2001 gekochte en de "gast" waarvan dat freem is geweest heeft de bon niet meer
-
Jij koopt een 3e hands frame, logisch dat er geen garantie meer op zit.
Het ligt iets anders en heeft juridisch helemaal niets met Giant te maken.
Jij koopt een fiets van iemand die jou verzekert dat die fiets goed is voor het door jou geplande gebruik.
Gaat de fiets toch stuk, dan moet je bij degene zijn die hem aan jou verkocht heeft.
Ook als het om een nieuwe fiets zou gaan, zou je bij degene moeten zijn die hem aan jou verkocht heeft (meestal een dealer). Hoe hij het eventueel met een fietsenfabrikant regelt gaat je niets aan en is voor jou ook onbelangrijk.
Jij koopt een fiets van iemand die jou verzekert dat die fiets goed is voor het door jou geplande gebruik.
Gaat de fiets toch stuk, dan moet je bij degene zijn die hem aan jou verkocht heeft.
Ook als het om een nieuwe fiets zou gaan, zou je bij degene moeten zijn die hem aan jou verkocht heeft (meestal een dealer). Hoe hij het eventueel met een fietsenfabrikant regelt gaat je niets aan en is voor jou ook onbelangrijk.
Voor de eerste eigenaar.
Dat geld bij de meerderheid van de merken, niet alleen Giant...
Dat geld bij de meerderheid van de merken, niet alleen Giant...
iemand van giant zij zelf dat ze geen slechte naam willen krijgen door dit soort dingen dus dan zou je die 5 jaar garantie wel moeten krijgen.
en het slaat nergens op dat je de 1ste eigenaar moet zijn, 5 jaar is 5 jaar of het nou met piet of dirk is maakt niks uit.
en het slaat nergens op dat je de 1ste eigenaar moet zijn, 5 jaar is 5 jaar of het nou met piet of dirk is maakt niks uit.

-
peter schreef:
wtf heeft dat er mee te maken
het blijft een giant frame of niet soms
en hun moeten er voor zorgen dat in die 5 jaar dat ding niet zomaar kapot gaat
.uit
dat heeft er alle fuck mee te maken, het zijn de regels, garantie alleen voor de 1e eigenaar.
-
Heb nog geen problemen met m"n giant,maar dat komt misschien ook wel door de mate waarin ik hem gebruik! ;D