Re:Bike2build S*cks

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

SHIFT 00
Contacteer:

Bericht door SHIFT 00 » vr dec 05, 2003 12:19 pm

was je dan van plan om een ketting schakeltje moeilijk op te laten sturen? dat is bijna stalken man! :P
enne lisette: groeten van kim! ;)

Gast

Bericht door Gast » do dec 18, 2003 7:14 pm

ik heb nog nooit klachten gehad bij B2B maar 2 dagen wachten paar vrienden van mij hebben 2 maanden op hun fox handsgoentes moeten wachten
::)

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » vr dec 19, 2003 12:08 pm

kona-rider schreef:
ik heb nog nooit klachten gehad bij B2B maar 2 dagen wachten paar vrienden van mij hebben 2 maanden op hun fox handsgoentes moeten wachten
::)

OOOW KUT!!

Leven ze nog?

Dit is echt té schokkend, kan iemand me even ondersteunen in deze psychisch moeilijke tijden?

surfstad

Bericht door surfstad » zo dec 21, 2003 12:41 am

ik zeg alleen dat bike2build veel(met nadruk hier op) leuke stickers heeft.

Gast

Bericht door Gast » wo dec 24, 2003 4:29 pm

ik heb nog nooit problemen gehad..,
als je er ff heen beld kun je het zo regelen :D

Gast

Bericht door Gast » wo dec 24, 2003 4:35 pm

jah da vind ik ook b2b doet t perfect bij mij 8)

Gast

Bericht door Gast » wo dec 24, 2003 4:40 pm

ja omdat je alles met mij meebesteld zo kan ik het ook ;)

Gast

Bericht door Gast » wo dec 24, 2003 4:41 pm

hahah sssst

flippie flink

Bericht door flippie flink » vr jan 02, 2004 8:56 pm

anders spreken jullie ff af in een bos ergens ofzo

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » vr jan 02, 2004 9:18 pm

flippie schreef:

anders reageer je gewoon meteen, en voor dat ze van deze site werden verbannen.

flippie flink

Bericht door flippie flink » vr jan 02, 2004 9:50 pm

T.B.F.K.A.N. schreef:
[
flippie schreef:

;D woeps

Arno

Bericht door Arno » vr jan 02, 2004 10:08 pm

Ik heb een keer of 10 bij B2B besteld en heb niet echt positieve ervaringen.

Een paar keer vergaten ze een gedeelte van de bestelling.
En op 1 vork die defect was en onder garantie vervangen werd heb ik een maand of 4 moeten wachten. De overgang vorkkroon/vorkbuis was niet haaks en dus liep dit niet goed toen de vork was ingebouwd. Ik "m naar hun opgestuurd met duidelijke uitleg erbij, gebeurt er niks. Ik bellen naar een paar weken, gaan ze er eens naar kijken. Nog een paar weken laten weer eens gebeld ( heb nooit iets van hun gehoord, altijd zelf kunnen bellen ) en toen dachten ze dat t met n ander balhoofdstel opgelost zou kunnen worden ??? Vond ik raar, een kromme vork los je toch niet op met n krom balhoofdstel ? Dus ik gebeld met Vertex ( ook zo"n typische firma ) , importeur van de vork. Probeerden me omver te l*llen en me wijs te maken dat ze n eigen team hadden wat met die vork reed en nooooooi problemen had, jaja... Volgens hun moest ik n Ritchey balhoofdstel hebben en dan zou t werken. Dus ik weer met B2B bellen en die hadden zoiets nog niet bedacht. Ik daarheen, vork lag daar al. Praatte alleen nog maar met de baas daar en die gaf me eerst n Cane Craak S2, waarop ik zei dat die al in de fiets zat ( frame, vork en balhoofdstel gekocht en in elkaar gezet door hun !! ) en dat hij dat wist. Antwoord: Oh ja... Volgende aanbod: Ritchey Comp bh-stelletje die ik niet accepteerde omdat baas me verzekerda dat ik n bh-stel kreeg in n beter kwaliteit als die S2 en dat is n Comp dus nie! Toen bood hij n vork aan die niet op m"n fiets paste die ik dus ook niet accepteerde en toen wist hij t niet meer ( Had hij al n maand of 3 eerder kunnen bedenken allemaal ! ) en belde met Vertex. Na veel gezeur konden ze me n andere vork aanbieden, en ze deden alsof dat een heel vorstelijk aanbod was. Vork was dezelfde kwaliteit ( ze hadden door dat ik n andere vork moest en geen krom bh-stel ) dus ik geaccepteerd en winkel uit. Buiten eens flink staan schelden: totaal geen verstand en laten niets horen, maandenlang en bieden dan ook nog een rits waardeloze oplossingen ( niet dus ) aan...

Bottomline: veel mensen hebben mazzel met B2B maar als je dan pech hebt...

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » vr jan 02, 2004 10:16 pm

flippie schreef:
[
T.B.F.K.A.N. schreef:
[
flippie schreef:

;D woeps

cup "a" soup? :P

Smittie

Bericht door Smittie » zo jan 11, 2004 8:44 pm

Nou bike2build heeft nog 1 dag om mijn spullen te bezorgen en anders geven ze maar lekker korting.
die luie mensen daar moeten gewoon eens een keer goed werk verrichten.

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » di jan 13, 2004 2:07 pm

arnoDJ schreef:
Nou bike2build heeft nog 1 dag om mijn spullen te bezorgen en anders geven ze maar lekker korting.
die luie mensen daar moeten gewoon eens een keer goed werk verrichten.

Helemaal mee eens! Sterker nog, iedereen op deze aardkloot is een luie flikker. En ze moeten me allemaal korting geven.

DOc

Bericht door DOc » di jan 13, 2004 5:53 pm

Ja de mens word met de dag luier ::) en maakt zich helemaal niet meer druk om een ander, jammer hoor ::)

Jappe

Bericht door Jappe » di jan 13, 2004 6:07 pm

Ik heb geen ervaring met die mensen, maar het kan ook niet anders als regelmatig fout gaan als je hun assortiment bekijkt. Misschien leuk om zoveel keuze binnen 1 winkel te hebben, maar dan kan je ook niet alles op stock hebben. Volgens mij hebben ze gewoon teveel. Je kan je beter op enkele merken concentreren dan 25 verschillende fietsmerken aan te bieden. Je weet gewoon niet meer wat je verkoopt dan.

Mathijs

Bericht door Mathijs » vr jan 16, 2004 1:28 pm

Ik heb pedalen bij B2B besteld, en heb er geen gezeik mee gehad.
De pedalen die ik bestelde waren niet in voorraad, maar ze boden mij voor de zelfde prijs duurdere pedalen aan. Heb ze daarna snel ontvangen. Een complimentje dus.

Smittie

Bericht door Smittie » vr jan 16, 2004 3:22 pm

Dat doen ze goed.
Ze hebben al mijn onderdelen al behalve mijn Shim die moet helemaal uit VS komen ze verwachten hem deze week.
als ik dat geweten had had ik wel gewoon een nieuwe zadelpen gekocht :?

Gast

Bericht door Gast » vr jan 16, 2004 5:13 pm

Een week wil bij b2b nog welleens uitlopen naar een jaar ::)
Just so you know...

Arno

Bericht door Arno » zo feb 01, 2004 12:27 pm

Joow,

mijn volgende B2B ervaring.
Kleding bestedl op zondagmiddag en er meteen een mail achteraan gestuurd omdat ik wat vragen over de maten had. Vermeld dat ik graag z.s.m. antwoord wilde op mijn vragen en wanneer ik de spulletjes kon verwachten.
Maandag nix, dinsdag nix, woensdag nix, en toen donderdagmiddag maar es gebeld.
Volgend hun hadden ze mijn mail niet gehad en zou er die middag nog iemand contact met me opnemen per mail. Kreeg ik dus een vage mail waarmee ze me konden helpen, hadden geen mail gehad.
Dus ik pissed maar nog nix gedaan. Kreeg ik een paar uur later weer een mail, antwoord op mijn mail van zondag dus ze hadden "m wel gehad, hij hing gewoon onder hun mail !! Ik trug gemaild dat t nie tof was dat ze gelogen hebben ( is toch ? ) en dat ik pas donderdagavond wat hoorde terwijl "z.s.m." volgens mij toch eerder is...
Hun trugzeiken dat ze niet gelogen hadden en die mail echt nie gehad, moet echter wel want hoe kunnen ze er anders op antwoorden ?? Datum en tijd en alles van die mail stond er gewoon bij !
Ik trugzeiken want als ze de boel verdraaien en mij de schuld geven word ik echt kwaad, heb dus de hele bestelling gecancelled, wat een **kels!
Denken echt dat ze alles goed doen en je n beetje aan t lijntje kunnen houden, not !!!
Zwaar zuigende winkel i.m.o. !!!

Gast

Bericht door Gast » zo feb 01, 2004 12:38 pm

yo das eg wel errug man ik sou ook zegguh dat ze lieguh wat mensjus kunnuh natuurluk geen foutuh makuh!!!!!!!!!!! gelukkig ben jij slimmerder als hun!!!!!!

Muselaers-Aapjes

Bericht door Muselaers-Aapjes » zo feb 01, 2004 12:41 pm

1 hinderlijk alledaags, weinig hoogstaand => plat

Arno

Bericht door Arno » zo feb 01, 2004 7:46 pm

What the ....... ??? :o

Crash

Bericht door Crash » di feb 03, 2004 5:48 pm

tja ik vind wel dat ze je good te woord staan enzo aardige mensen
alleen u hebben ze de verzendkosten verhoogd vind ik wel minder
en tja volgens my liggin die mensen nie echt wakker van een bestelling van 300 euro maar eerder van 5000 of zo en t zal ook ckr druk zijn daar ik werk ook in een zaak en weet wel hoe dat gaat
mja als ik iets besteld wat ik nodig heb en t komt wat later word ik ook pissed indd ;D

Gesloten