kut scooters die ongelukken veroorzaken
Moderator:Beheerders
Wat een lompe gast, ey...
Dat is dus zo"n typisch voorbeeld van zo"n gek (sorry kan best een toffe gast zijn, dan nog) die zich helemaal uitleeft ervoor...
Naja, zal me er toch iedere keer aan blijven ergeren ::)
Dat is dus zo"n typisch voorbeeld van zo"n gek (sorry kan best een toffe gast zijn, dan nog) die zich helemaal uitleeft ervoor...
Naja, zal me er toch iedere keer aan blijven ergeren ::)
-
- Contacteer:
Re:kut scooters die ongelukken veroorzaken
@ Den Helle T valt mee hoor, kzie hem weleens rijden en hij kan zich netjes inhouden moet ik zeggen. K heb hem 1x vol langs zien komen en dan is t idd gekkenwerk, maar verder rijdt hij niet zo dom, gevaarlijk en kansloos als de meeste gasten met een scooter die harder dan 70 gaat.
Maar tis idd erg idioot hard zoals die brommer loopt
Maar tis idd erg idioot hard zoals die brommer loopt
[zeurmode]Ik geloof best dat t een hele rappe brommer is maar hij is niet sneller dan een golf gti 16v.[/zeurmode]
schoonbroer heeft een scooterrace team, gaaf om te zien hoe een 70cc blokje (sponsered by polini) 130 kan gaan. dat vind ik dan wel gaaf, maar al is dat meer om de techniek (veerafstelling enz.)
maar voor op de weg? neh, rijden hier een paar gasten rond die eht niet nodig vinden om een helm op te doen (met 100+), dan ben je echt wel ziek bezig, en dat is vragen om ongelukken..
pak lekker de fiets :-*
maar voor op de weg? neh, rijden hier een paar gasten rond die eht niet nodig vinden om een helm op te doen (met 100+), dan ben je echt wel ziek bezig, en dat is vragen om ongelukken..
Dn Helle schreef:
Ook al es gehoord dat het niet mag?
Hoeveel Kw heeft ie eigelijk? en als ie een golf GTI eruit trekt, trekt ie dan niet zijn heel frame krom?
geen idee hoeveel KW, maar denk dat de top kwa PK"s bij een scooter rond de 18pk licht (als je bedenkt dat een standaard scooter 0.5-1.5 heeft). maar dan ben je wel een paar 1000 euri verder
Wat een waanzinnig bedrag ervoor... en dan moet je ook nog het gashendeltje opendraaien voor dat geld..

Dn Helle schreef:
Wat een waanzinnig bedrag ervoor... en dan moet je ook nog het gashendeltje opendraaien voor dat geld..![]()
copy dat :-X
- Xircuit
- Contacteer:
*HuH*DudeHimself schreef: [zeurmode]Ik geloof best dat t een hele rappe brommer is maar hij is niet sneller dan een golf gti 16v.[/zeurmode]
vorige type dan.......

scherp blijven he......

-
ne maat van mij heeft een honda mtx en de flikken kwamen opschool op de rollen. resultaat 107km/h en geen boete of niets (omdat ze op school kwamen controleren). en al die janneten mee hun scooters mee hun dikke nek en zeggen dat hun schooter over de 100 blaast en op de rollen amper 70 t zijn dus allen dikke nekken. en er vertelde een paar dinges verder dat ze aan ons vragen van hoeveel kost zo n fietsje?? en dat kost dan meer als hun scooter en opeens hebben ze niets meer te zeggen. ;D
-
- Contacteer:
dbe schreef:
schoonbroer heeft een scooterrace team, gaaf om te zien hoe een 70cc blokje (sponsered by polini) 130 kan gaan. dat vind ik dan wel gaaf, maar al is dat meer om de techniek (veerafstelling enz.)
Gister was k samen met mijn broer op straat en komt er ook zo"n debiel op scooter langs. Rijdt ten eerst van de weg t fietspad op wat niet mag, dan steekt ie over naar t fietspad in tegengestelde richting, lekker spookrijden met dik 70 in een bocht waar je geen ruk kunt zien. Dan 5 minuten later komt ie weer terug rijdt onze straat weer in en schiet zonder te kijken t kruispunt over... Slim als je dood wilt want als daar toevallug net een auto aan was gekomen had k voor het eerst een vliegend persoon gezien.. TOCH jammer

Ik zeg toch: het grootste gedeelte zijn ultralompe kereltjes die niet echt met hun rains rijden... ::)
jack flash schreef:
ne maat van mij heeft een honda mtx en de flikken kwamen opschool op de rollen. resultaat 107km/h en geen boete of niets (omdat ze op school kwamen controleren). en al die janneten mee hun scooters mee hun dikke nek en zeggen dat hun schooter over de 100 blaast en op de rollen amper 70 t zijn dus allen dikke nekken. en er vertelde een paar dinges verder dat ze aan ons vragen van hoeveel kost zo n fietsje?? en dat kost dan meer als hun scooter en opeens hebben ze niets meer te zeggen. ;D
Nou als ze bij ons op school kwamen controleren en ze maten 107 km/h, dan haalde ze de demper eraf en namen de scooter mee, die je dan een dag later terug kreeg in de vorm van een kubus... De demper mog je houden ;D.
Nou toch nog maar ff de draad ophalen.
Vanochtend lekker gefietst (om 7 uur op de fiets gesprongen, tentamens waren verzet) heerlijk geknald, ben ik op de weg terug, knallen er 2 crossbrommers ff langs me heen. Nou het was eerder door me heen. De achterste raakte me met zijn tas en daar vloog ik dus.
En niet ff stoppen he. Dus ik zit hier weer met een blauwe en open knie, schouder en heup....
GVD, kunnen ze dan echt niet fatsoendelijk rijen met die dingen?? >:( >:(
Vanochtend lekker gefietst (om 7 uur op de fiets gesprongen, tentamens waren verzet) heerlijk geknald, ben ik op de weg terug, knallen er 2 crossbrommers ff langs me heen. Nou het was eerder door me heen. De achterste raakte me met zijn tas en daar vloog ik dus.
En niet ff stoppen he. Dus ik zit hier weer met een blauwe en open knie, schouder en heup....
GVD, kunnen ze dan echt niet fatsoendelijk rijen met die dingen?? >:( >:(
Das lelijk man! kun je nog wel biken??
Bij mij in de buurt wonen 2 gozerrs die volgens mij net 16 zijn geworden, want ze hebben opeens alle 2 een scooter, en zwaar opgevoerde exemplaren. Die gasten doen niks anders dan vol gas op een kruispunt aan rijden, vervolgens vol met gierende banden in de remmen en verder scheuren. En dat alles om 3 uur `snachts. Zijn echt een stelletje k^nk*rl*jers >:(, want ze zitten met de blote bast, zonder helm op hun stofzuigers. Laatst is er een van hen op zn plaat gegaan, en die heeft overal de vellen afliggen. Mooi en alles ;D!
Bij mij in de buurt wonen 2 gozerrs die volgens mij net 16 zijn geworden, want ze hebben opeens alle 2 een scooter, en zwaar opgevoerde exemplaren. Die gasten doen niks anders dan vol gas op een kruispunt aan rijden, vervolgens vol met gierende banden in de remmen en verder scheuren. En dat alles om 3 uur `snachts. Zijn echt een stelletje k^nk*rl*jers >:(, want ze zitten met de blote bast, zonder helm op hun stofzuigers. Laatst is er een van hen op zn plaat gegaan, en die heeft overal de vellen afliggen. Mooi en alles ;D!
Wij hebben twee scooter dingen zien gebeuren.
2 gasten die wheelien tot een ware kunst hadden verheven, sjapoo, k geloof da ze niet standaard waren, maar dergelijke wheelies moet je gewoon kunnen waarderen.
2 gasten die een auto liepen te narren en en pardoes mij ook bijna voor mijn zokken reed. Even verderop heb ik hem erg bang gemaakt. Ze zijn dapper zodra ze rollen, maar ow wee als ze stil staan t zijn en blijven natuurlijk 16-jarige puistekoppies. Als ie een grote bek had gegeven had het zomaar klets kunnen zijn. Vlakke hand loeihard in zijn zmoel. Dat de vingerafdrukken van zijn wang genomen kunnen worden. Vuist is voor als ie terug slaat.
Wat een kolere lijers waren dat zeg.
E
2 gasten die wheelien tot een ware kunst hadden verheven, sjapoo, k geloof da ze niet standaard waren, maar dergelijke wheelies moet je gewoon kunnen waarderen.
2 gasten die een auto liepen te narren en en pardoes mij ook bijna voor mijn zokken reed. Even verderop heb ik hem erg bang gemaakt. Ze zijn dapper zodra ze rollen, maar ow wee als ze stil staan t zijn en blijven natuurlijk 16-jarige puistekoppies. Als ie een grote bek had gegeven had het zomaar klets kunnen zijn. Vlakke hand loeihard in zijn zmoel. Dat de vingerafdrukken van zijn wang genomen kunnen worden. Vuist is voor als ie terug slaat.
Wat een kolere lijers waren dat zeg.
E
Plat op de rem stampen als ze aan het bumperen zijn. Heb ik wel een nieuwe achterbumper voor over
Misschien heb ik daarom nog steeds m"n rijbewijs niet :P

Misschien heb ik daarom nog steeds m"n rijbewijs niet :P
Pimiento schreef:
Das lelijk man! kun je nog wel biken??
Uhm het gevoel zegt van niet... en ik weet wat er gaat gebeuren als ik ze nog een keer langskomen... DIkke vette harde slag in the face... Ouwhoer wat was ik (en ben ik) kwaad...
Trouwens ben net de garage ingewaggeld om de schade es te bekijken:
- topcap van me marta SL hendel is bekrast, dat is dus het meest kl*terige
- shifters bekrast
- stuur is 25 graden verdraaid tov de vork
- wiel is losgeslagen
- zijkanten stuur totaal bekrast tot op het blote metaal
- Zadel rechtsachter is het leer beschadigd.
En het ergste: me fietsbel is kaduuk
Kan iemand mij vertellen waar ik losse topcaps kan krijgen voor de marta SL remhendel??
Klote brommers..... volgende keer hebben zij een probleem... een mooie afruk van een spd klikplaatje in hun helm....
- shifters bekrast
- wiel is losgeslagen
En het ergste: me fietsbel is kaduuk

Kan iemand mij vertellen waar ik losse topcaps kan krijgen voor de marta SL remhendel??
Klote brommers..... volgende keer hebben zij een probleem... een mooie afruk van een spd klikplaatje in hun helm....
Nou ja ik rijd ook wel eens scooter :-[
Ik had (en heb) nog steeds verschrikkelijke vooroordelen tegen van die idiootjes die zich wat menen door op zo"n apparaat wat stoer te zitten doen. Ze menen meteen dat ze de hele wereld aankunnen.
Ik rij wel eens op de scooter van mijn broer, die heeft net zijn rijbewijs en mag in het weekend en vaker de auto van mijn moeder als vervoermiddel gebruiken. Dan mag ik op zijn 45 kilometer ding rijden. Hij loopt nog helemaal standaard, gelukkig ook maar. Het is ook gelukkig zo"n fatsoendelijke, niet zo"n oude afgeragde puch of zoiets.
En ik let er op dat ik fatsoendelijk rij, want meestal gebruik ik hem alleen maar om te gaan werken in het weekend, of naar de fietsenmaker of om ergens anders heen te gaan.
Hij wordt door mij amper gebruikt om naar school te gaan.
En ik doe al helemaal niet lijp op zo"n ding, daar kan ik niet tegen.
Ik had (en heb) nog steeds verschrikkelijke vooroordelen tegen van die idiootjes die zich wat menen door op zo"n apparaat wat stoer te zitten doen. Ze menen meteen dat ze de hele wereld aankunnen.
Ik rij wel eens op de scooter van mijn broer, die heeft net zijn rijbewijs en mag in het weekend en vaker de auto van mijn moeder als vervoermiddel gebruiken. Dan mag ik op zijn 45 kilometer ding rijden. Hij loopt nog helemaal standaard, gelukkig ook maar. Het is ook gelukkig zo"n fatsoendelijke, niet zo"n oude afgeragde puch of zoiets.
En ik let er op dat ik fatsoendelijk rij, want meestal gebruik ik hem alleen maar om te gaan werken in het weekend, of naar de fietsenmaker of om ergens anders heen te gaan.
Hij wordt door mij amper gebruikt om naar school te gaan.
En ik doe al helemaal niet lijp op zo"n ding, daar kan ik niet tegen.
Dn Helle schreef:
Trouwens ben net de garage ingewaggeld om de schade es te bekijken:
- shifters bekrast
- wiel is losgeslagen
En het ergste: me fietsbel is kaduuk![]()
Ow lelijk man. Daar zou ik ze ook voor afrossen. Sterkte ermee~!
-
- Contacteer:
@ dn helle, hoeveel schade heb je ongeveer, in pleuro"s of is t meer schade die je wel hebt maar die niet vervangen worden voor nieuwe onderdelen!?

Naja daar gaat het me niet om. vervanging is altijd te vinden. Gewoon het idee dat ik nu hier met zo"n ho3rig pijnlijk been zit, dat vind ik al reden genoeg om en te meppen.
Kijk er valt nog mee te fietsen het ziet er gewoon totaal niet uit...
Kijk er valt nog mee te fietsen het ziet er gewoon totaal niet uit...
Af en toe moeten die scooteraars gewoon afgeschoten worden... >:( hier komt ook regelmatig om 23.30 nagenoeg snachts dus een scooter voorbij ook zonder demper.. ,vreselijk monotoon geluid is het... en dat maakt een ongelooflijke herrie.. echt zo"n toon die helemaal door je heendringt.. en je hoort hem al van een kilometer aankomen. >:(Twee kilo meter later hoor je nog steeds.Echt te gek voor woorden.Zo"n gast moest toch zelf ook gestoord van zo";n lawaai.Drie harleys naast elkaar zijn er nix bij,,Er is een goeie oplossing voor als ie volgende keer langskomt een stok tussen z;n wielen ;D is ie het zo afgeleert.Zo iemand moeten ze oppakken voor geluidsoverlast. En verder vind ik niet zo"n probleem die gastjes die net 16 zijn geworden en dan allemaal stoer zitten te doen met zo;n ding .. en flink zitten te gassen.Om maar stoer te doen met hun scooter ,waar ze al 20 keer mee op hun bek zijn gegaan.
En i know want bij mij in de straat er ook zoeen waar steeds meer onderdelen van afliggen. ;D

- Xircuit
- Contacteer:
Re:KUT SCOOTERS die ongelukken veroorzaken
Mooi lullig voor Dn Helle, vuile stofzuiger en/of tupperware racers!
Nou niet gaan generaliseren! Willen we bij mtb"ers tenslotte ook niet! Die opgevoerde stofzuigers roeleren namelijk zwaar! Ja zijn altijd paar billy"s die een beetje dom gedragen. Maar ik zeg zwaar opvoeren en de cops teasen!