weerwofljes
Moderator:Beheerders
beste rijders en vooral dh"ers,
jij denkt natuurlijk die weirwolf 2.5"s (2 voor 30 eurie bij b2b) te kopen, niet doen als je dh doet. die bandjes lijken wel weerwolfjes xc 2.0 (nee die bestaan niet)! grip zullen ze op zich wel hebben maar het plaatje op b2b is ook gewoon een flop. zien er leuk uit, dat paarse draad (???) dat je op het plaatje ziet is ook gewoon een floppie van WTB. anyways de 30 eurie zijn ze voor de dirters onder ons waard, maar de adviesprijs 55 eurie? no way. ze zijn wel goed beschermd op het bovenvlak en hebben ietwat sterkere zijwanden dan die fat alberts (had ik tevoren). Moeilijk zijn ze ook niet op je velg te krijgen. Mijn binnenband (2.4/3.0) knalde net uit de velg als een explosie dus zorg dat je een niet al te dik binnenbandje hebt. groeten micha
jij denkt natuurlijk die weirwolf 2.5"s (2 voor 30 eurie bij b2b) te kopen, niet doen als je dh doet. die bandjes lijken wel weerwolfjes xc 2.0 (nee die bestaan niet)! grip zullen ze op zich wel hebben maar het plaatje op b2b is ook gewoon een flop. zien er leuk uit, dat paarse draad (???) dat je op het plaatje ziet is ook gewoon een floppie van WTB. anyways de 30 eurie zijn ze voor de dirters onder ons waard, maar de adviesprijs 55 eurie? no way. ze zijn wel goed beschermd op het bovenvlak en hebben ietwat sterkere zijwanden dan die fat alberts (had ik tevoren). Moeilijk zijn ze ook niet op je velg te krijgen. Mijn binnenband (2.4/3.0) knalde net uit de velg als een explosie dus zorg dat je een niet al te dik binnenbandje hebt. groeten micha
Re:weerwofljes
Ik rij er zelf ook mee en ze zijn zeker niet smal, oké er zijn bredere 2.5 banden maar ze zijn zeker niet smaller dan schwalbes oid. Voor 30 euro kan je ook geen top kwaliteit banden verwachten natuurlijk.
Cannibal schreef:
Ik rij er zelf ook mee en ze zijn zeker niet smal, oké er zijn bredere 2.5 banden maar ze zijn zeker niet smaller dan schwalbes oid. Voor 30 euro kan je ook geen top kwaliteit banden verwachten natuurlijk.
Volgens mij wel smaller dan fat alberts! ik heb ze naast elkaar gezet. het kan ook gezichtsbedrog zijn want die fat alberts hebben ook veel dikkere noppen, lijkt de hele band alweer dikker. anyways, de 30 eurie zijn ze waard, zo"n probleem vind ik t ook niet dat ze smal zijn maar ik wilde graag dikke, goed om wheelie te oefenen en ziet er vet uit

Wheelies maken gaat prima met die banden, neem dat maar van mij aan
2004 schwalbe All Mighty2.6 zijn ook mooie bandjes, misschien is het wat voor je

Cannibal schreef:
Wheelies maken gaat prima met die banden, neem dat maar van mij aan2004 schwalbe All Mighty2.6 zijn ook mooie bandjes, misschien is het wat voor je
![]()
eerst dees bandjes dan ook nog die? dat kan ik me niet veroorloven! ik moet nog goede wielen, achterschijfrem, lange leiding (barspin), bmx crankset, SS cassette kit, bmx ketting, kettingblad, balhoofdset en kosten van wiel maken/balhoofdset, en dan word ie langzaam zoals mijn droombike (met mijn parts dan he :P)

Wel een super fiets!! ik dacht alleen dat het een blauwe werd??
Mooie fiets!!!!!!!!
het word ook een blauwe, mooie blauwe gimps kan ik niet vinden omdat het meerendeel dat zwart heeft. daarom heb ik ook blauw (vage zin he?), beetje orgineel. maar ik moet nog +- 400 eurie sparen voordat hij ongeveer zo is :-X.
Howwww howwwwwww