Je zal toch met je handel afhankelijk zijn van een kut-site als marktplaats.
Betaal altijd mijn advertenties a,6,- euro en dan krijg je zo,n leuke code om je advertentie weer bovenaan te plaatsen.
Dit omdat je advertentie na 1 dag tig pagina,s verderop staat door al die pleuris rock-blasters,Impala,s enz enz die uiteraard niet betalen.
Bel je die code a, 1.15,- werkt het niet,dan komt het........moet je gaan mailen met die ganzen van wijven bij marktplaats.
Leg je alles uit,krijg ik een mail dat server nu weer werkt en ik de advertentie weer bovenaan kan zetten.
Ja,dat weet ik trut!!!

Na 3 mails en 2 dagen verder is de boodschap toch overgekomen en is alsnog mijn advertentie bovenaan geplaatst.
Nu komt het: Heb ik een keer een eenvoudige Giant of een B1 die niet meer op hoeft te brengen dan 200 euro nou vergeet het maar,vaak nog binnen de 10 minuten wordt de advertentie verwijderd!!!!! >:( >:(
Maar eenmaal betaald is de service ver te zoeken bij die geldgeile honden daaro.
Alof bied je ook een 20 jaar oude bak aan,en je beschrijft keurig elk onderdeel hebben de eikels daar de intentie dat het wel eens meer dan 200 euro waard is dus erafflikkeren die hap.
Heb ik met mijn mailadres die fiets tot 3 keer toe geplaatst omdat deze onder de 200 was,kon ik later helemaal geen advertenties meer plaatsen met deze reactie: Wij hebben opgemerkt dat u regelmatig advertenties plaatst die betaald dienden te worden,daarom kunt u voorlopig geen advertenties meer plaatsen.[ook deze reactie uiteraard binnen een bestek van 15 minuten,dan kan het wel snel]
AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >
Affikken die pleuris-tent,wat is dat daar een ontiegelijke kutzooi geworden sinds dat je moet dokken!!!! >:( >:( >:( >:(
Zo,nu tijd voor een diazepammetje met een borrel en ik ben weer