marktplaats geldgeil

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
SNORKEL
marktplaats geldgeil

Bericht door SNORKEL » wo nov 05, 2003 5:55 pm

Tering >:(
Je zal toch met je handel afhankelijk zijn van een kut-site als marktplaats.
Betaal altijd mijn advertenties a,6,- euro en dan krijg je zo,n leuke code om je advertentie weer bovenaan te plaatsen.
Dit omdat je advertentie na 1 dag tig pagina,s verderop staat door al die pleuris rock-blasters,Impala,s enz enz die uiteraard niet betalen.
Bel je die code a, 1.15,- werkt het niet,dan komt het........moet je gaan mailen met die ganzen van wijven bij marktplaats.
Leg je alles uit,krijg ik een mail dat server nu weer werkt en ik de advertentie weer bovenaan kan zetten.
Ja,dat weet ik trut!!! :( Het gaat erom dat zei dat doen daar ik al gebeld heb voor 1.15 zonder resultaat.
Na 3 mails en 2 dagen verder is de boodschap toch overgekomen en is alsnog mijn advertentie bovenaan geplaatst.
Nu komt het: Heb ik een keer een eenvoudige Giant of een B1 die niet meer op hoeft te brengen dan 200 euro nou vergeet het maar,vaak nog binnen de 10 minuten wordt de advertentie verwijderd!!!!! >:( >:(
Maar eenmaal betaald is de service ver te zoeken bij die geldgeile honden daaro.
Alof bied je ook een 20 jaar oude bak aan,en je beschrijft keurig elk onderdeel hebben de eikels daar de intentie dat het wel eens meer dan 200 euro waard is dus erafflikkeren die hap.
Heb ik met mijn mailadres die fiets tot 3 keer toe geplaatst omdat deze onder de 200 was,kon ik later helemaal geen advertenties meer plaatsen met deze reactie: Wij hebben opgemerkt dat u regelmatig advertenties plaatst die betaald dienden te worden,daarom kunt u voorlopig geen advertenties meer plaatsen.[ook deze reactie uiteraard binnen een bestek van 15 minuten,dan kan het wel snel]

AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >
Affikken die pleuris-tent,wat is dat daar een ontiegelijke kutzooi geworden sinds dat je moet dokken!!!! >:( >:( >:( >:(

Zo,nu tijd voor een diazepammetje met een borrel en ik ben weer 8) 8)

dobbel our zero

Re:marktplaats geldgeil

Bericht door dobbel our zero » wo nov 05, 2003 8:30 pm

en je moet ook nog poen betalen als je er een link naar een website bij hebt, wat een kul

ja, vroegah was het beter met marktplaats, toen was alles nog gratis :)

Zand er over

Bericht door Zand er over » wo nov 05, 2003 9:24 pm

het is jammer dat er zo veel hits zijn op marktplaats anders kon je het gewoon bannen.. er zijn ook nog andere sites waar je gratiz kan adverteren.

T
Contacteer:

Bericht door T » do nov 06, 2003 2:53 pm

dat gehouwehoer heb ik nou ook geprobeerd uit te leggen aan ze. Ga toch geen 6 euro betalen als die K-zooi binnen een uur al op pagina 100 staat vanwege die balle-advertenties?!

ook een keer geen plaatje kunnen uploaden, alles geprobeerd, dan maar mailtje sturen, terwijl je weet dat die domme tantes daar aan de andere kant zitten. Krijg je eerst een standaard berichtje over hoe je het moet dan... (zucht)

dan vragen ze of het plaatje niet te groot of te niet jpg is... (zuchttttt) en na een paar dagen willen ze het zelf erop flikkeren, dan staat je advertentie al onderop én als je het plaatje wilt wijzigen... lukt dat OOK niet...

aaaaaaaaaaaaaarhg

Gast

Bericht door Gast » do nov 06, 2003 2:56 pm

Yo tanja staatie al op ebay.de? Daar worden meer van zulke bikes gezocht dan hier op marktplaats of ebay.nl
Wel zonde dat je die fiets weg moet doen want t is echt een mega bike!! Maarja die VT was toch ook RRRRRRRRRRRR

T
Contacteer:

Bericht door T » do nov 06, 2003 3:01 pm

DudeHimself schreef:
Yo tanja staatie al op ebay.de? Daar worden meer van zulke bikes gezocht dan hier op marktplaats of ebay.nl
Wel zonde dat je die fiets weg moet doen want t is echt een mega bike!! Maarja die VT was toch ook RRRRRRRRRRRR

misschien moet ik dat maar eens proberen idd, in nederland is het te moeilijk om "m te verkopen. Hou op schei uit, zeker jammer.
Bu-hutt aaah... those VT.... ri-hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiides...

Ebay staat ook vaak ZOOI op, maar dan kun je veel specifieker zoeken en er kijkt een ander slag volk op, denk ik dan...

surfstad

Bericht door surfstad » vr dec 05, 2003 12:23 pm

Ik geil op marktplaats hoor...

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » vr dec 05, 2003 1:59 pm

Martkplaats is zeker wel handig....Jammer dat e-bay hier minder populair is..

Bert

Bericht door Bert » ma dec 08, 2003 11:55 am

Ik zet mijn advertentie op www.netkoop.nl
Dat is gratis en hij blijft 100 dagen staan.
(alleen jammer dat www.netkoop.nl nog niet zo populair is) :?

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma dec 08, 2003 11:58 am

Bert schreef:

SPAM?

DiTemp

Bericht door DiTemp » ma dec 08, 2003 1:13 pm

Ruben schreef:
[
Bert schreef:

SPAM?

Gewoon een handige tip, of ben ik heel naief. En marktplaats is gewoon werelds. Heb er mijn grootste kapitaal mee verdiend.

Rodger

Bericht door Rodger » ma dec 08, 2003 2:23 pm

DiTemp schreef:
Heb er mijn grootste kapitaal mee verdiend.

En van dat geld wat Roemeense meisjes gekocht en een geile Belg (Plons) en
die voor je laten werken. Binnenkort je eerste Porsche van je geinvesteerde geld.
Petje af!

cHoc

Bericht door cHoc » wo dec 10, 2003 12:58 pm

tot nu toe geen problemen gehad met marktplaats, alles werke bij mij, en wat belangrijker is alles wat ik er gekocht heb was bleek geen baksteen in een doos te worden ;)

Mathijs

Bericht door Mathijs » di dec 16, 2003 8:07 pm

Marktplaats vind ik ook wel kut ja, ten eerste om dat je moet dokken en ten tweede omdat al die lui met hun Boulder, Kyoso en gaytany (niet Gaytany) je binnen en week naar nummer 200 of verder schuiven.

VUILE GELDWOLVEN!!

surfstad

Bericht door surfstad » vr jan 16, 2004 11:31 pm

Rodger schreef:
[
DiTemp schreef:
Heb er mijn grootste kapitaal mee verdiend.

En van dat geld wat Roemeense meisjes gekocht en een geile Belg (Plons) en
die voor je laten werken. Binnenkort je eerste Porsche van je geinvesteerde geld.
Petje af!

Wist dat Porsche nu ook al downhillfietsen maakt :o

Plaats reactie